- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Milyen processzort vegyek?
- Mini PC
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elképzelhető, hogy egyes GPU-kra engedélyezve van, amelyek esetében a VRAM lehet korlátozó. A feldolgozás alatt álló adatokat természetesen el kell tárolni a VRAM-ban, de nem ez a rendszer működésének legfőbb gátja.
Nagyjából így működik ez a megatextúrázás:Ez most az AMD PRT rajza, ami Sean Barrett megoldására épül. De a lényeget mutatja. Van az egész textúra, és az szeletekre bomlik. A PRT 64 kB-os szeletekkel dolgozik, de a Rage például 32 kB-ossal. Ezért nem tud Carmack erre implementációt. Na de ez mellékes. Látható, hogy a page table-be bekerül az adat (pontosabban csak a címe) és onnan a VRAM-ba. Na most erről a CPU-nak kell lennie egy képnek, így ezért szükséges az információkat a rendszermemóriában tárolni. Azokat aztán a GPU VRAM-ja megkapja, ha az adott szeletre szükség van a játékos pozíciójától függően. Ez a szoftveres implementációja a megatextúrázásnak. Az mindegy, hogy a textúrákat hol kódolod ki, de az már nem, hogy az információt hol tárolod. Ebből a szempontból a GTX 295-tel nem buksz semmit. Ha van legalább négymagos procid, akkor előnyösebb azon számolni. A PRT a menedzsment szempontjából különbözik. Ez jelenti lényegében a hardveres implementációt (néhány egyéb extra mellett ... egyszerűbb mipmap kezelés és teljes értékű textúraszűrés) a GCN architektúrában.
Eléggé bonyolult rendszer ez szoftveres implementáció szintjén. Nem csoda, hogy PC-n nem működik tökéletesen. Ez még a PS3-ra is elmondható, bár ott jobb. Az látszik, hogy Xbox 360-on a legjobb..
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS RTX 4090 24GB GDDR6X TUF Gaming OC Edition - Új, bontatlan - Eladó! 650.000.-
- IPhone 12 Pro független 128gb Hibátlan
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO - Új, bontatlan - Eladó! 199.000.-
- Crucial T705 PRO 4 TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új, Bontatlan - 14100-12600 MBs - Eladó!
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lenovo töltő, dokkoló, type-c, Kensington, AD135,AD170,40AJ,40AG,40AN
- Új csúcs Ryzen 9 gamer noti! ASUS TUF Gaming A15 FA507XI-HQ023 Notebook! RTX4070,16GB
- Dell töltő 65,90,130,170, dokkolok d6000,wd19,wd15, tb16,da200,,la130,la180,la90
- i5 3.33 GHz PC 8GB RAM 120 GB SSD 500 GB HDD AMD Radeon HDMI Windows 11 Pro
- Nintendo Switch V2 eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs