Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kendek #19 üzenetére

    Előfordulhatnak olyan játékok, amelyeknél ez a beágyazás hátrányos, de jellemzően vagy gyorsít, vagy nem számít semmit.

    (#21) Sasal1ty: Annál lassan mindegyik IGP gyorsabb.

    (#4) GeryFlash: A beágyazott memória a frame és a back buffert tárolja, meg egy-két render targetet még, ha belefér. A többi a rendszermemóriából leválasztott VRAM-ba kerül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • MaUser

    addikt

    válasz Kendek #19 üzenetére

    Ha jól vettem ki a cikket itt másról van szól. Sideport lényege annyi volt, hogy volt egy, a rendszer memóriánál gyorsabb integrált memóriád, és amíg ennyi memória elég volt, addig gyorsabb volt az igp. Ám ez alapesetben már akkor is nevetségesen kevés volt (128MB talán?). Emiatt engedélyezve volt, hogy használd a rendszer memóriát is még mellé és ekkor a kettő együtt dolgozott a rendszermemória sebességével. Mivel a sideport memória nem volt elég, ezért értelme sem sok volt így.

    Itt ahogy nézem más az elv, az itteni "sideport" inkább egy belső buffer, amit az igp és a rendszermemória közé ékeltek. Olyan mint a L1...Ln memória a processzor és a rendszermemória között.

    Szerk: Mindenesetre mondhatnának valami konkrét számot, mert ez így semmi...

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák