Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    Nagyon jo cikk, gratula a szerzoknek! :)

    Akkor most vergre kiderult a talalgatasok es szivarogtatott infok idejeben miert nem ult a fillrate teszt eredmenye es a felepites szerinti teoretikus eredmeny. 32 vs. 40 fura esete.

    Meg egy erdekesseg a 800 shader-el (10 tombel) kapcsolatban. Azert lett annyi, mert volt felesleges hely a siliconon :) A szukseges labak mennyisege miatt a chip nem lehet kisebb mint most igy az eredeti 8 tomb melle meg raktak kettot:

    "Starting point was the cost target. The initial specification was 150% over R600, however the engineering focus was area optimization, so once they got underway the efficiency gains mean we could be 8 SIMD's (200% R600); a little while later, due to further gains, GDDR5 and a couple of other things, we were pad limited at 8 again, so the additional 2 SIMD's were lobbed in."

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák