Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #43 üzenetére
Pedig marha nagy igazság amit mond az öreg. Direkt programozással a texture update sebessége 10000x gyorsabb lesz, olyan szintű, amit a konzol tud. Nem kétséges, hogy ha ez a rendszer kritikus pontja, akkor akármilyen gyors is egy VGA a driveren keresztüli feldolgozás durván belassítja.
Erről pofázott az év elején az AMD-től Richard Huddy. [link] Az API annyira durván limitál, hogy érdemes gondolkodni az eldobásán. Ezért mutatta be az AMD az AFSD-n a nyílt FSA platformot. Mindenki FSA kompatibilis chipet tervezhet és akkor megírod az egységes alkalmazást OpenCL-re. A sebességelőny kézzel fogható lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen