- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #13 üzenetére
Minden termékre havi frissítése van az AMD-nek.
Ezt egyébként csinálhatja az Intel is. Egyszerű le kell ülni és el kell dönteni, hogy milyen terméktámogatást szeretnének az adott hardverhez. Lehet kéthavonta is, vagy amolyan NV-s stílusban, amikor jónak látják. Ami most van az viszont rossz. Február óta nincs új bázisverzió, ha minden tuti lenne, akkor ok, de így nem az.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #43 üzenetére
Pedig marha nagy igazság amit mond az öreg. Direkt programozással a texture update sebessége 10000x gyorsabb lesz, olyan szintű, amit a konzol tud. Nem kétséges, hogy ha ez a rendszer kritikus pontja, akkor akármilyen gyors is egy VGA a driveren keresztüli feldolgozás durván belassítja.
Erről pofázott az év elején az AMD-től Richard Huddy. [link] Az API annyira durván limitál, hogy érdemes gondolkodni az eldobásán. Ezért mutatta be az AMD az AFSD-n a nyílt FSA platformot. Mindenki FSA kompatibilis chipet tervezhet és akkor megírod az egységes alkalmazást OpenCL-re. A sebességelőny kézzel fogható lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Angel1981 #50 üzenetére
Szerintem ha egy kicsit is logikusan belegondol az ember akkor egyértelmű a teljesítményvesztesség ha API-n keresztül megy a lekérés.
Lehet, hogy lehetne valamennyit optimalizálni de akkor az egész nem volna kompatibilis a jelenlegi rendszerrel és lehet struktúrával sem. Így meg akkor már a direktebb programozásra való áttérés adja magát, ami nem sokban különbözik a céljától az AMD-nek..
ABU: Az AMD által bevezetendő új felület az mennyire direkten programozza a GPU-t? Értem ezalatt, hogy lehetősége van másoknak is beépíteni, de ez más architektúrán nem menne ha teljesen direkt lenne a programozás.. Vagyis jelenleg én úgy képzelem el ezt a felületet mint ha egy API lenne, de a szoftveres megvalósítás helyett egy teljesen hardveres (te legalábbis fő részeiben hardveres) fordítórétegről lenne szó.. így tudom elképzelni azt, hogy egy olyan köztes réteg lenne ami teljesítményben hatékonyabb és mások is támogatni tudják a különböző architektúráik ellenére.. Persze lehet rossz a megközelítésem, nem vagyok járatos ezen területen.
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
ddekany
veterán
válasz Angel1981 #50 üzenetére
Az egész kérdés megfogalmazása, miszerint az API rossz, teljesen pongyola. Az "API" mai értelmében lényegében csak egy interfészt jelöl, ami elég ritkán változik meg inkompatibilis módon ahhoz, hogy merjél tőle függeni. Ez jobbára valami elég magas szintű interfész, mert hiszen abból adódik az időtállósága. De ugyan ezzel a tulajdonsággal egy alacsonyabb szintű interfész is rendelkezhet, gondolok itt az FSA-ra, de ilyesmi egy ISA is, mint az x86. De ezek túl alacsony szintűek ahhoz, hogy azon alkalmazást (pl. játékot) írjál, azért nem Application Programming Interface. Épp ezért ha valaki FSA-ra épülő játékot ír, akkor is használ API-t grafikára, pl. a game engine-ét. Ami változna, hogy game engine írók most mélyebbre nyúlhatnának (meg néha a játék írók is, nyilván). Jelenleg DirectX/OpenGL alá lenyúlni húzós, mert ott már minden össze-vissza változik, tehát ezt nem teszed. De a DirectX/OpenGL és aközt amit te akarsz + amit a hardver tudna, esetleg lesz egy rés, ami vízfejet (extra absztrakciós rétegeket) jelent. Én csak azt nem tudom, hogy az FSA és a tényleges igények közt mikor alakul ki egy ugyan ilyen rés... De gondolom minél öregebb a 3D grafikás terület, annál világosabb, hogy mik az igények, szóval talán sikerül egy alacsonyabb szintű mégis stabil és időtálló "interfészt" megalkotni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i3 8100 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xeon E3 1230 V3 LGA 1150 processzor i7 4790 i7 4770 teljesítménnyel
- Intel Core i5-8400 6-Core 2.80GHz LGA1151 Processzor- Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- AMD Ryzen AM4 Procik
- Intel I7 12700KF 12mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 85.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs