Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #6 üzenetére

    Úgy ahogy a DirectX 12-t létrehozták. Vannak igen apró kompromisszumok benne a Mantle-höz és a Metalhoz viszonyítva, de így is felkínálja azokat az alapvető előnyöket, amire a fejlesztők vágynak. Most az, hogy a DirectX 12-ben néha létrehoz a kernel driver egy szerver szálat, ami apró korrekciós feladatokat végez teljesen elfogadható.

    Az OpenGL ES 3.0-nal és az újabbaknak az a baja, ami az OpenGL 4-nek is. Ki akarják használni az extrákat, de nem lehetséges, mert vagy nincs hozzá működő profilozó, vagy eltérők a gyártók implementációi, ami ellen a Khronos nem tesz semmit.
    Az AEP-re is ezért nem ugrott rá a Unity. A 3.0 is gázos, nemhogy a 3.1. Majd le lesz butítva a grafika. Aki minőséget akar majd vesz WP-t és iOS-t.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák