Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #22 üzenetére

    Itt nem a szoftveresen elosztott dolgokon van a hangsúly. A jelenlegi GeForce és Radeon kártyák a DX10 pipeline-nak megfelelően tervezett célhardverek (a DX10-et most csak a technológia miatt említem, az OpenGL is hasonló pipeline-t használ). Bár már jól felhasználhatók általános célra a mai GPU-k a fő tervezési szempont mégis a grafikus feldolgozás (főleg a geometriai transzformációk és a raszterizálás irányában). A Larrabee jóval általánosabb felépítésű, és kétségtelen, hogy erre halad a kor, de mégis nagy ugrás ez a hardver a mostani rendszerekhez képpest.
    A távolabbi jövőben a legtöbb gyártónak a Larrabee-hez hasonló rendszere lesz már, mert a szoftveres renderelés tulajdonképpen visszatér.

    A Larrabee alapötlete nagyszerű, de sok kérdés van a kivitelezésben. A Siggraph slide-ból már páran kiszámolták a FEAR alatti elméleti teljesítményt. 8 darab 1GHz-es Larrabee Core 1600x1200 ban 4xAA-val 38-40FPS körül lőhet átlagban. Mivel az anyag kimondja, hogy elméletben a skálázódás közel arányos, így el lehet játszani a számokkal különböző mag mennyiség és órajelek mellett.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák