- Autóhifi
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Steam Deck
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gamepad
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz elmepocok #50 üzenetére
azt is nézd hogy a has magasságnál a legalacsonyabb pontot nézik ami gyakran a kipufogó dob és az a kerék vonalában helyezkedik el ahol az egyenetlen úton is ritkán tudja elérni a földet a kerék miatt, míg középen egyértelműen magasabb a két kerék között és elöl/hátul
Így ahol a Toyota Corollám orra leér (meredek beálló) ott a SsangYong Korandóm nem ért le.
[ Szerkesztve ]
Cuccok: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6
-
Snoop-y
veterán
válasz elmepocok #50 üzenetére
"kisebb a hátsó fejtér és a csomagtartó"
Marmint, hogy van olyan SUV is amire ez igaz de mondjuk a nagy csirkenek a csomagtartojara mindent lehet mondani de azt, hogy kicsi vagy kisebb mint egy sedannak olyat meg nem hallottamNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Feketelaszlo
senior tag
Hmmm...miért vettünk évtizedekig kupé-kabriókat vagy egyterűeket? Az autóipar leggázabb megatrendje amihez a SUV-ok sem mérhetők mondjuk a "tucat" sportautók voltak. Vállalom a kövezést mindenkitől akinek Pontiac Firebird, Opel Manta vagy VW Corrado poszter lógott a falán, de ami tinédzserkorban álomnak tűnt, arról ma már mindenki belátja, hogy messze volt a roadsterek egyszerűségétől, a grand tourerek kifinomultságától és közelébe sem ért egy versenyautó teljesítményének, akárhogyan tuningolták. Az ugyanúgy a suttyóságról szólt, még ha mára lett is egy kis nosztalgiaértéke.
Szerintem a SUV-trendből is legfeljebb pár év lehet hátra - vagyis inkább a crossoverségen keresztül az autógyártók visszagravitálnak a korábbi arányokoz és azon kapjuk magunkat, hogy amit látunk azon még megjelennek a SUV-os stílusjegyek, de igazából már nincsenek SUV méretei.
-
Snoop-y
veterán
válasz Feketelaszlo #53 üzenetére
A hot hatch az egy kulon kategoria ami rengeteg oromet tud okozni. Az atlagember szamara a legelerhetobb "sportauto" kategoria. Nyilvan a helyen kell oket kezelni.
Szerintem sokan csereltek volna velem az utakon amikor ezekkel jartam:
R5 GT Turbo
R5 Alpine Turbo
Nissan Cherry Turbo
Fiat Uno Turbo
Opel Manta GT
Opel Ascona GT
Opel Kadett GSI
Golf GTI (kettes)
BMW 2002 ti
Mercedes 190E
Civic iVT
Civic VTI
Nissan 200SX
Subaru WRX STI ProdriveNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Leszarom. Masterrel járok.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
elmepocok
tag
Hogy meredek beállón leér az orra, az inkább túlnyúlás/terepszög, mint hasmagasság.
Bedobhatja amúgy mindenki a sajátjának a magasságát mondjuk a küszöbnél és akkor látunk egy átlagos különbségetSnoop-y: A lehúzott tetővonal nem tesz jót a hátsó térnek, ahol ez nem áll fent, ott ez kevésbé probléma. A legtöbb esetben azért csak lehúzzák, gondolom bizonyos méret alatt nem adja ki az arányokat a dobozforma.
-
nagyúr
2017-es az enyém, újan vettem szóval csak én meg a feleségem használta. Most van benne úgy 46k km.
Asszonnyal szeretjük mert belül egész tágas de csak 4m az egész autó így városban közlekedni, parkolni ideális. De mentünk vele már többször külföldi utakra 2 gyerekkel, cuccokkal, épp múlt héten jártuk meg a cseheket. A mienk 1.2 GL ami a közepes felszereltség. Mivel könnyű autó (865kg asszem üresen) így ez a pici 90 lovas szívó is korrekten mozgatja. Azért 4 felnőttel már nem kell az autópályán erőt fitogtatni.
Fogyasztása az valami zseniális, 4,5-5,5 literrel elmegy röhögve úgy hogy nem tartom fel a forgalmat. Eddig csak a kötelező éves szervizre kellett költenem ami ilyen 40-70k közötti összeg szokott lenni. Anyóséknak ugyanilyen autójuk van csak 2016-os, igazából ők ajánlották hogy gondolkodjunk el rajta mikor autót akartunk venni. Ha lehetne ma is megvenném bár már biztos nem 3,3M-ót kérnének érte (ennyi volt annó). A típus csoportját olvasva van pár hiba ami előjöhet de egyik se túl komoly dolog (lekopogom nálam még semmi nem jött elő). Ahogy észrevettem a tulajok kifejezetten szeretik.
Nekem talán egyedül a hátsó elektromos ablakemelő hiányzik, az a gyerekek miatt jobb lenne (GLX-ben már az van).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
bkercso
nagyúr
Szerintem mindenki lassan megy át rajta, csak az ésszerűen lassúnak a határát máshova húzza. A szemében te ésszerűtlenül lassan mész, míg ő ésszerűen lassan.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
avl
aktív tag
válasz Napfénysüti #57 üzenetére
köszi
a specifikaciojat jol ismerem, mert altalaban is autobuziféle vagyok, illetve ha akkoriban "kellett" volna vennem, Baleno-t vettem volna, nagy fan-je vagyok -
veterán
-
Feketelaszlo
senior tag
A hot hatch értelmezhető kategória - még ha a csúcson túl populáris is volt. Nem véletlenül kérnek annyit egy 205 GTi-ért vagy Clio RS-ért amennyit, de a Manta csak akkor megbocsátható, ha jár hozzá ilyen Bundesliga frizura és rikító színű melegítő (az úgy már cosplay):
SUV-típusoknak is ugyanígy megvan a maga sztereotípiája amikre 20-30 év múlva poénkodva fogunk visszagondolni - a G-osztály a neokon vállalkozó szar karóra ízléssel, a Ford Ecosport vezetni nem tudó nyugdíjas, gyakorlatilag a 21. századi kalapos-Škodás, a tuning Land Cruiseres (gallyrács, snorkel szívócső, csomagtartó-pótkerék) a lúzer kalandor aki már rég bejárta volna a világot, ha az autósboltban elköltött pénzből fapados repjegyeket vesz. A SUV-hoz társított státusz nagy része átmeneti és előbb-utóbb cikivé fog válni. -
avl
aktív tag
válasz Donki Hóte #60 üzenetére
volt régen is Baleno utána volt Liana, a pár évvel ezelőtti Baleno a legjobb belőlük (szerintem)
-
veterán
-
veterán
válasz Feketelaszlo #61 üzenetére
Az Opel Manta a Kadett/Ascona korszakában (vagy a Ford Capri az Escort/Granada korszakában) ugyanazt a szerepet töltötte be, mint most a Golf GTI, vagy a Focus RS, csak éppen akkor egy felturbózott külső is járult a sportos műszaki tartalomhoz
Kb. úgy mint most az Audi A4 és A5.
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #63 üzenetére
Nekem ilyen van (nem a régi Baleno ami inkább az Scross elődje), ez újabb mint a Liana: [link]
Més que un club!
-
Snoop-y
veterán
válasz Donki Hóte #64 üzenetére
Plusz a Manta az szerepelt a B rally-n is szoval annyira nem neznem le...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
Hát igen, akkor még jó volt ránézni az Opelekre
Nem akarom megsérteni a mai Opel "családicsapatszállító", "anyataxi", "nyuszibusz", és "telekjáró" típusok vevőit, de rémes, hogy a francia konszern béklyójában mi lett ebből a márkából
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
bambano
titán
válasz Donki Hóte #67 üzenetére
Miért, mi lett?
A Mantához képest az Insignia gsi az miért csúnya? hint: nem csúnya
Az astra sem rossz. Corsa se annyira.
Az opel eddig nem csak suv pótlékot gyártott.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
Itten valami félreértés van, az Insignia típus nincsen, ezt a típust a francia tulaj 2022-ben kukázta
De azt is érdemes nézni, hogy az Astra valamikor a legnépszerűbb típus volt nálunk, ezzel szemben a 2 éve bevezetett új típusból magyar rendszámosat még nem is láttam
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #69 üzenetére
Insignia kifejezetten pofás autó volt a kategóriájában. Ez az új Astra ami most fut viszont egy borzalom. Alig hittem el hogy ezzel a szögletes formával ez egy Opel 2024-ben.
Més que un club!
-
Korrektor
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Csak emiatt rákerestem az Opel Astra 2024-re, és nem látom igazán a különbséget
Olyan átlagos, mint eddig mindig...
-
~5 éve használok 20cm hasmagasságú (újonnan vett) városi SUV-ot és áldom az eget, hogy nem hagyományos autót vettem.
Az én 198cm-es magasságomhoz tökéletes illik imádom vezetni nem úgy mint az előző "lapos" autómat.Rendes kilátás, könnyed parkolás a szegélyeknél, jobb út hiba elnyelés és tisztességes komoly megjelenés övezi.
Egy hátránya van, hogy kanyarban nagyon bedől szóval nem egy verseny autó, de hát előnyök hátrányok.
Ha tehetem a következő is SUV lesz.
Ja és aki még nem ismeri a "SUV élményt" az inkább ne nyilatkozzon róla semmit mert a szava egyelő a nullával.
[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
bambano
titán
válasz Donki Hóte #69 üzenetére
mert régen a flottavásárlók kedvence volt az opel meg az opel astra, most meg az octavia az.
másrészt (szerintem) drága is lett.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
-
veterán
-
bambano
titán
válasz Donki Hóte #74 üzenetére
A gtc az a csicsás külsejű astra volt, a gsi/opc meg a sportos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
veterán
-
nevemfel
senior tag
Én is SUV megvételén gondolkodom. Persze attól függ, mit értünk SUV alatt. A nagy, alvázas városi terepjárókat, vagy a kisebb, önhordó karosszériás crossovereket. Terepjáróra nincs szükségem, de a fekvőrendőröket, kisebb kátyúkat, magas padkákat muszáj néha megközelíteni.
Meg aztán így öreg fejjel már fontosabb a kényelem és a sokoldalúság, mint a menetdinamika.
[ Szerkesztve ]
Forget your troubles, c'mon get happy
-
nevemfel
senior tag
Nem keserítesz el, mert pontosan tudom, hogy a SUV kifejezést tágabb értelemben is használják, magába foglalva a crossovereket is, sőt, időnként crossover-suv kifejezésbe is belefutni. A nyitóbejegyzésben is egy crossover reklámja van beszúrva.
Forget your troubles, c'mon get happy
-
bkercso
nagyúr
Ja és aki még nem ismeri a "SUV élményt" az inkább ne nyilatkozzon róla semmit mert a szava egyelő a nullával.
Pedig most írtad le. Ha kanyarban bedől, akkor már fejre tettem volna. Én kicsi vagyok, cm-re parkolok akárhova és magasról tojok a megjelenésre (onnantól, hogy kívül-belül tiszta a kocsi és műszakilag jól karbantartott), tehát nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
veterán
nemnagyonrég sikerült egy t-rocot bérelni (legkisebbet foglaltunk, ezt kaptuk). nem volt rossz élmény, el lehetett benne férni, de a méretéhez képest egyáltalán nem volt tágas.
a 3008 meg egy indokolatlan méretű tehén, városban nem láttam, hogy miért is jó, terepre viszont nem hiszem, hogy igazán alkalmas lenne.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Dare2Live
nagyúr
SUV tipikusan kívül nagy, belül kicsi.
Ellenben van pinpongasztal méretű elejük.
Édesanyának CHRje van 32cmel hosszabb és 2cmel szélesebb mint a lecserélt IX20. És mindezek ellenére hátul szűkebb, csomagtartója érezhetően kissebb. Be kiszállás ugyanolyan kényelmes ehez IX20on kicsit feljebb kellett állítani az ülést.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
CHRben 179cmel nem férek el magam mögött. Ez egy 4.39méter hosszú autótól nagyon rossz. Ahogy a 370literes csomagtér is.
A másik véglet az egyterű ami a helykihasználásról szól pll említett IX20. 4.075méter hosszú és elférek magam mögött és 430literes a csomagtere.
Ellenben a CHR jól néz ki. Édesanya azonnal rá szavazott. Hátra se ül így az se zavarja, hogy design miatt hátul klausztrofobb lőrés abalakok vannak. És egy újabb SUV (inkább crossover) lett eladva. Ennyi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dilikutya
félisten
válasz Dare2Live #86 üzenetére
Alapvetően tetszik a Toyota formavilága, de a CHR szerintem egy csúnya autó, ránézés alapján az lett volna a fura, ha nem szűk belül. Kicsit Nissan Juke érzésem van, csak az még csúnyább.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Lejárt a SUV-ok ideje. VILLAMOST kell venni!
Nem gondoltam volna hogy ilyen sok hsz születik meg ekkora SUV-ellenesség van itt is. Persze lehet ez a topik is itt csak egy véleménybuborék.
Alapvetően általában nem is az emberekkel van a baj, hanem hogy ez egy divat lett, miközben elvileg a károsanyag-kibocsájtás minimalizálása és a hatékonyság növelése lenne a cél; miközben ezek a nehéz, megemelt, levegőtoló autók népszerűek. Megvannak nyilván az erényeik is, de városból én személyszállításra én legszívesebben kitiltanék vagy rommá adóztatnék mindent, ami 2 tonnánál nehezebb. Egyszerűen értelmetlen, cserébe több parkolóhelyet foglal, több a kibocsájtás, a magassága miatt nagyobb az esély meghalni, ha elüt.
Persze, a bejegyzésben lévő autó nem is SUV, hanem crossover, de a lényeg ugyanaz. Meg Amerikában sokkal-sokkal rosszabb a helyzet, hisz ott már pickupokból is rengeteg van tök feleslegesen.
Magáról a jelenségről és a problémákról van egy nagyon jó összefoglaló:
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
szabonagyur
félisten
Az autozasban mi nem divat amugy? Tele van az utak kombikkal, es anyuka ul benne egy maga miutan kirakta a gyereket. Es miert? Mert hat kombit kellett venni az eves 10 nap nyaralashoz.
Nem feltetlenul nagyobb kornyezet szennyezes egy karbantartott SUV, mint a kormolo dizel kombi.Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #92 üzenetére
Ugyanabban a kategóriában a kombi alacsonyabb, könnyebb, stb. Autó alakú, nem pedig egy tank próbál lenni. A kormoló dízel a motor problémája, nem a kombié. Amiket jobb helyeken már rég kitiltottak a városokból.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
totron
addikt
Ha buborék is, hát egy jó nagyra tágult féle, joggal. A másik a kategóriabeli mellémagyarázás, átvett önigazolás: pont 2 szék között van vele az ember, a fókusz a városi jasszolás intézményén van (nem hülyék a gyártók, pontosan tudják mit csinálnak). Üzletileg persze ez sem kevésbé legitim kategória, mint egy teripjáró, csak abban nem ötvözik előszeretettel az előnytelenségeket a funkcióval.
A pickupokkal mi a baj? Azzal csak jelzed, hogy countryside gyökerűként megtollasodottá lettél. Mondjuk idehaza tényleg elég kontrasztos egy full amerikásban toló embert és platós autóját látni (szakáll is passzol a járműhöz).
-
Városi terepjáró. Már 10+ éve a jampiság kora van. Mi sem illusztrálja ezt jobban, hogy a hiphop a legnépszerűbb műfaj még mindig, mert aggya a méjjet™. Mondjuk a hip-hop lényege pont nem ez lenne, hanem a szöveg, és hát az manapság olyan is, lásd evolution of hip hop (youtube). Pedig én nem is szeretem ezt a stílust.
A pickup az egy munkára kitalált autó. Amivel nincs semmi baj. Az a baj, hogy nem erre használják, hanem e-penis extendernek. Mert usákoknál van egy kiskapu, ami miatt ezek elérhetők bárkinek, jó áron.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
A crossover, SUV, pickup miben könnyíti meg az életet? Pláne nem olyan innovációk, mint pl a tépőzár. Ezek az autókategóriák már régóta léteznek, csak akkoriban még nem volt divat. A tépőzár nem követel emberi életeket, ezek az autók meg statisztikailag igen.
A kép egyébként egy normál autó pickup változata. Tehát nem sok köze van egy mai átlag pickuphoz, viszont sokkal több köze van egy ilyesmihez:
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
totron
addikt
Pickupon belül is van több vonal nyilván. Nem az a baj szerintem, ha a forma írja a tartalmat vagy a tartalom a formát épp vagy hogy funkcióból lesz divat, esetleg épp fordítva. Netán hogy ezen hullámokat épp kihasználja egy üzleti szereplő. Az ízlés és műszaki érzék nélküli, baltával faragott habitusú ember teszi kellemetlenné az alakulásokat. Nyilván az ő szemükben meg mindenki más galamblelkű hülye és nem életrevaló. Azt hiszem sosem lesz ebben igazság. Akkor van ciki, ha egybeesik a kijelzési szándékod, ár és műszaki tényezők, besorol a világ a többi közé, várják, hogy te is dobd el azt a Hell-es dobozt. Van aki bele is esik ebbe.
-
szabonagyur
félisten
Attól még ugyanúgy feleslegesen szennyez minden autó ami nagyobb, mint a felhasználónak szüksége van. Én értem, hogy ezzel próbálod menteni a dolgot, hogy alacsonyabb (könnyebbség nem feltétlenül) a kombi, de ha üresen jár ugyanúgy pazarlás.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #99 üzenetére
Az ön érvelési hibája a Nirvána-érv. Ugyanis a mértéket figyelmen kívül hagyod. Egy sima autóhoz képest a kombi minimális különbség, hisz minden ugyanaz, csak hosszabb, gyakorlatilag nem is nehezebb. Ugyanennek az autónak crossover / SUV változata már jelenősen nehezebb, nagyobb, stb., sokkal-sokkal nagyobb a különbség.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Cooler Master Masterluqiud 360L Core ARGB Vízhűtés
- Prémium! Új! Corsair iCUE H150i ELITE LCD XT 360mm White vízhűtés.
- ASUS ROG Gladius III fekete
- Apple iPhone 14 Pro Max 128gb Black - Használt, függetlenen, akku 96%, Apple gari
- Új Lenovo Ideapad 5 Pro Bivaly Ultrabook -35% 14" RYZEN 5 6600HS 16/512 QHD+ 2,8K Radeon 2GB 90Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs