Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akooos

    veterán

    válasz stefi68 #60719 üzenetére

    Elég patkány dolognak tartanám, ha a garanciális ügyintézést megtagadnák a gyártó által elismert konstrukciós hiba miatt. Ilyenkor szerintem elég a varázsszót bemondani és máris intézik a dolgukat (Fogyasztóvédelem ;] )
    Úgy emlékszem volt itt olyan régebben, aki a partnerogsm-től vett telefont és cserélték neki gariban a kijelzőt. Ilyenkor ugye a sufnigsm elküldi saját költségén az LG-hez és ők fizetik.
    Egyébként az első évet minden sufnibolt is garanciának nevezi és a saját ÁSZF-üket lehetne felhasználni önmaguk ellen ha metagadnák a javítást.

    (#60720) juhasz22:
    Nem nagyon gyakori. Számot ne kérj, nem tudok mondani :D A fórumon lévő ~1000 telefonból 40-50 besárgult. Ez egy hasraütés utáni szám tőlem, ne vegyél rá mérget, hogy tényleg így van.

    A helyedben keresnék itt az aprón gyári garanciás használtat 60k körüli árban. De ahogy a hsz. első részében írtam, ha van esze a vevőnek és ismeri a jogait akkor érvényesítheti a kereskedő által adott garanciát.

Új hozzászólás Aktív témák