Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #36 üzenetére

    A Frostbite mint Vulkan támogató biztos, hogy nem GLSL kódokat fog használni. HLSL 5.1, HLSL ext. és OpenCL C++ kódokban gondolkodnak. Hosszútávon főleg az utóbbiban. A legtöbb nagy fejlesztő ír majd saját SPIR-V fordítót és ennyi.
    A kicsik kiszámíthatatlanok. Ha engem kérdezel nekik a DX12 jobb. A Vulkan úgyis csak annak éri meg, akit érdekel az Android.

    A GPUOpen azt a célt szolgálja, hogy például egy God Rays effekt a maximum minőségen ne járjon -30-40 fps mínusszal, úgy, hogy közben nem is látod a különbséget a minimum minőséghez viszonyítva. Szóval az arra van, hogy a fejlesztőknek ne kelljen mesterségesen magas gépigénnyel szállítani egy PC-s portot.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák