- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Tuning kezdőknek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Én egy helyen látok különbséget kirajzolásban DLSS 2.3 és az FSR2.0 között.
Tetőn tényleg van egy rész részlet ami nincs kirajzolva FSR-el, csak DLSS-el, viszont ez szó szerint értendő mert az említett részlet a Natív képen sem létezik...
Élességben nem látok különbséget közöttük(1080p-s monitorom van). -
kikikirly
senior tag
Ablakon látom, középen nincs az egyik elem teljes részletességében kirajzolva(Furi mert FSR 1.0 pixelesen de helyesen van kirajzolva).Minden más egyforma.
Kiegyezhetünk abban hogy mindkét eljárásnál előfordul hogy a távoli objektumok kb 1%-át nem tökéletesen rajzolják ki(játék közbe úgysem veszel észre mert nem erre figyelsz, + nincs ott melletted a natív kép összehasonlításnak)?
Fontosabb hogy mozgás közben mi a helyzet illetve hogy melyik hoz több FPS-t a konyhára.
Ja meg ha Radeonon bekapcsolod a sugárkövetést....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen