- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hobby elektronika
- Autós kamerák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MZperX75 #149 üzenetére
Nem érted, meg gabber01 sem érti...
Nem elméleti sebességekről beszélek, hanem konkrét, gyakorlati példákról, arról, hogy ugyan az a játék, mostani konzolokon és egy 5-6 éves PC-n APIkkal meg Windowssal együtt is, hasonlóan fut mint konzolon.
Azt is sejtem, hogy miért olyan hihetetlen ez, mert elfelejtitek azt, hogy a konzolok nem natív 1080p-ben dolgoznak 60FPS mellett, ami jelenleg PC-n már standard. 60 helyett 30FPS-hez elég fele annyi teljesítmény az 1080p pedig több mint 2x annyi pixelt jelent mint a 720p. Sok jelenlegi konzolos game ami még stabil 30FPS-t sem hozza 720p alatti felbontásban kb. ötöd (1/5) annyi teljesítményt igényel, mintha ez 60FPS-el futna 1080p-ben, és azt még meg sem említettem, hogy konzolon nem a PC-s full grafon futnak a játékok... Tehát ha fair összehasonlítást csinál az ember, akkor PC-n is 720p-ben 30FPS körül érdemes megnézni, medium-low grafikán, hogy milyen hardver kell az adott játékhoz... A végén pedig oda lyukad ki az ember, hogy ezt egy 5-6 éves PC simán hozza, vagy vmi jelenlegi budget APU-s rendszer.[ Szerkesztve ]
-
MZperX75
addikt
De ez senkit sem érdekel így!
Nem érdekel hogy a kocsid 250lóerős ,de lehagyom 80lóerőssel,mert a tied nagy batár nehézkes az enyém meg nem.
Bár ez sem igaz,nyers valós megjelenítésben tehát Fps-ben 10X többet kapsz ugyan azon a vason kb. konzolon cél gépen ,mint Win alatt. És ez nyers számítás.....
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
"Sok jelenlegi konzolos game ami még stabil 30FPS-t sem hozza 720p alatti felbontásban kb. ötöd (1/5) annyi teljesítményt igényel, mintha ez 60FPS-el futna 1080p-ben,"
marhaság. A felbontástól elég kis mértékben függ a teljesítmény. 2x akkora felbontáshoz messze nem kell 2x akkora összteljesítmény.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
veterán
válasz MZperX75 #154 üzenetére
Nem a végeredmény számít? 80 lóerős konzoloddal már a 160 lóerős PC-t (5-6 éves) sem hagyod le, a mostani standard 500 lovasakhoz meg hozzá sem tud szegény szagolni.
tehát Fps-ben 10X többet kapsz ugyan azon a vason kb. konzolon cél gépen ,mint Win alatt. Ez az ami a valóságban inkább 2X jó esetben, de nyugodtan támaszd alá tényekkel is, hogy hogyan jött ki az a 10X.
pakriksz: Nem marhaság, kellhet jóval több, de kevesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gabber01 #158 üzenetére
Olyat elég nehéz találni, mert a HD3670 mobil cucc, ha jól tudom, de 8800 GTX -el (6 éves vas) tudok szolgálni: Crysis 2 gameplay on hardcore with nvidia 8800gtx
De ez az overkill: Battlefield 3 ultra high 8800GTX plane mission
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hát nagyon ütős gép lesz ez, de azért azt ne felejtsük el hogy ugyan ez már lejátszódott 2x ebben a történelemben. A Sony nagyon ért ehhez a "megdöntünk mindent" reklámhoz,-(a ps2 nél az 576 konzol azt írta anno, hogy meghaladja a korát még jó 10 évig. hát ez nagyon nem jött be ) -de aztán a valóság alul marad. Itt is túl sok volt a videó, ami akár lehet renderelt is,kicsit kicsinosított, főleg a Deep Down-ban, ami olyan interaktív mozinak néz ki, mint anno a Bouncer volt.. Kivéve a Killzone, ami viszont nagyon szép ,de nem nextgen grafika.
Én drukkolok neki az biztos."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
válasz gabber01 #164 üzenetére
Eredeti állításom: ugyan az a játék, mostani konzolokon és egy 5-6 éves PC-n APIkkal meg Windowssal együtt is, hasonlóan fut mint konzolon. Igaz vagy nem igaz akkor?
8800 GTX nincs 2X olyan erős mint a HD3670 és hozza a konzolok teljesítményét APIkkal meg Windowssal együtt is. -
Darren82
tag
Sziasztok.
Ha már a hardware,PC megfelelője is téma, akkor talán evvel kapcsolatban visszaemlékezhetünk egy
olyan hírre,nevezetesen az unreal engine "Samaritan" volt látható, amiről az hírlett, 3 darab gtx 580 vga futtatta.. -
edward2
addikt
válasz Stauffenberg #134 üzenetére
Képzeld el ez mindenkit zavar, mert egyértelműen jelzi, hogy halvány gőzük sincs milyen is lesz valójában a konzol.
Komoly részlet az azért eléggé erős. Egy misztifikált specifikációt mondtak el amiből kb semmi nem derül ki. Lesz-e 4k vagy sem mit is tud a gép csak tippelgetni lehet.
Kontrolleren ez a touchpad nem fogsz meggyőzni mert szerintem használhatatlan helyen van. Melyik ujjaddal is kéne használni? De amikor a leak kijött mindenki szörnyülködött, hogy ez tuti nem az meg használhatatlan. Most bemutatta a Sony hivatalosan: "ja akkor az tök jó"...
-
f_you
tag
Valaki hozzáértőtől kérdezném:
Ha az új x86-os alapú PS4-ben GDDR5-öt használnak rendszermemóriának, PC-n miért nem lehet ugyan ezt megvalósítani?
-
Jó a gondolatmeneted
De:
a pixelszám csökkentésével valóban csökken a szükséges teljesítmény, de azért nem olyan mértékben, ahogy beállítod. Mindenesetre FHD helyett sub-HD ben futtatva ugyanazt a jétékot. élsimítás nélkül vagy esetleg minimális élsimítással valóban töredék teljesítményt igényel.Logouton volt egy egész jó elemzés erről a közelmúltban.
J.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz joysefke #173 üzenetére
A konzolokon semmi elsimitas nincs. Meg szerintem az se veletlen, hogy nem nativ fullHD-ban futnak, akarhogy is.
Az meg mondjuk erdekelne, hogy az itt API-zok hany szazaleka erti is azt, hogy konkretan milyen problemak adodnak ebbol, ez milyen problemakat okoz es milyen technikak vannak ennek a kezelesere
DRM is theft
-
f_you
tag
Igen, ez elég nyomós érv.
Maga a memória a drága, vagy a "járulékos" dolgok (vezérlő, busz)?
Ha a memória, akkor az a 8 GB nem fogja nagyon megdobni a PS4 árát? Vagy megint veszteséggel fogja árulni a Sony?
Ha már itt tartunk. Van rá esély, hogy az eljövendő APU-khoz lehessen majd külön grafikus memóriaként GDDR5-öt csatolni, miközben maga a rendszermemória DDR3? -
Nem teljessen éretm, hogy ezt a hozzászólást miért nekem szántad, illetve, hogy egyet értesz-e velem vagy sem?
A konzolokon semmi elsimitas nincs
Én úgy tudom, hogy némely /konzol/ játékok támogatják, bár ez valóban a kivétel és nem a szabály, ezért is írtam, hogy sub-HD felbontás és minimális (vagy semmi) élsimítás.
Az egész onnan indúlt, hogy megerősítettem Loha fórumtársat, hogy valóban igaza van, a konzolok után 1 évvel kijött csúcs PC hardver valóban megbírkózik a jelenlegi játékokkal konzolos grafikai beállítások mellett.
Én sokáig egy C2D 2,33Ghz-es masinával 2GB RAM és egy HD4830 (Kb a 8800GT szintje, vagy egy picit erősebb is) kártyával tóltam és bár ez már akkor sem volt csúcskonfig, annál mindig többet tudott mint a konzolok.
(1280x1024 vagy 1280x720 felbontáson DX9-el Erős közepes vagy magas felbontáson nyomtam)J
-
dabadab
titán
-
Def26
félisten
-
A PH-n az API lett a főellenség és az APU-t istenítjük mint Jézus második reikarnációját.
A dühös tömeg az API-k teljes eltörlését követeli, ami különösen meg fogja könnyíteni a fejlesztők dolgát, főleg, hogy most a Sony is dobta ezt a nehézkes Cell architektúrát és PCs processzor architektúrára áll át, a könnyebb programozhatóság érdekében.
J.
-
edward2
addikt
válasz joysefke #173 üzenetére
Erről tudnál linket adni, mert én meg pont ellenkezőjére emlékszem. Ha felpakolod a játékot 1600*1200ba vagy mégtöbbe akkor jelentősen nő a szükséges teljesítmény.
Amúgy ez a PC vs konzol grafika meg ár kérdés vitához: Ha PC-n is valaki 720pben akar játszani akkor össze tud állítani olcsón egy gépet viszont valamiért minden ilyen vita a csúcs PC-t hasonlítja a konzolhoz.
-
Ez nem igaz, ha a listát az AAA játékokra szűkíted, akkor az már nem igaz, hogy a HD Ready meg a minimális AA eggyidejűleg meglenne. (legalábbis nem a Sony gépén)
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (dynamic? Instances of 832x624..., post-AA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (dynamic? Instances of 832x624..., post-AA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)
Batman: Arkham City = 1280x720 (no AA)Dead Space = 1280x720 (no AA)
Dead Space 2 = 1280x720 (no AA)Mass Effect = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 2 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 3 = 1280x720 (FXAA)stb stb
J.
[ Szerkesztve ]
-
TazLeacher
nagyúr
Részben igazad van, azonban míg PC-n a többség X méretű monitortól X cm-nyi távolságra ül, addig a konzoloknál általában a TV ajánlott nézési távolságán kívülről játszanak. Amiről lehet vitatkozni, hogy jó-e, avagy sem, egy biztos. Ugyan az a rondább grafika kevésbé szembetűnő a TV-n, amitől 2-3 m-re ülök, mint a 24"-os monitoron, amit 50 cm-ről nézek...lényegében 24"-os monitoron egy PC-s játék 720p-ben nem túl megnyerő, de mondjuk egy 42"-os TV-n 2 m-ről simán emészthető.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
nagyúr
Az meg mondjuk erdekelne, hogy az itt API-zok hany szazaleka erti is azt, hogy konkretan milyen problemak adodnak ebbol, ez milyen problemakat okoz es milyen technikak vannak ennek a kezelesere
sztem sírva fakadnál
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
-
MaUser
addikt
Mozgásban, szénné tömörített video-n nem jön ki igazán a difi. Élőben volt/van "szerencsém" próbálni/kifizetni. De még itt is látszik állóképnél. Pl:
XBOX-on hiányzik az izzók körüli ragyogás, árnyékok gagyik, textúrázás "nem jellemző", távoli részletek hiányoznak (fa lomja pl. tizedannyira sem részletes, stb.) Ráadásul a Far Cry 3-on PC-n eszméletlenül látszik, hogy mindent butítottak a konzolok gyengesége miatt (illetve inkább arra optimalizáltak és itt engedték ami könnyen ment). Egy Stalker azért messze előbbre van grafikában, pedig az sem ami csirke. De talán még az eredeti FC is némi mókolással.
És a legjobb a gyakori és sokszor indokolatlanul hosszú video-k átugorhatatlansága ami miatt az újrajátszás teljesen felejtős...
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Def26
félisten
Tisztában vagyok vele, hogy nem veheti fel a versenyt a pc -s verzióval. Csak azért linkletem, hogy hiába a 2005 kiadás (xbox), kompromisszumokkal ugyan de elvan a mai játékkal is, és nem olyan rossz minőségben.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
veterán
válasz gabber01 #168 üzenetére
én az Abu által említett 3670-ről kétlem, hogy API-val együtt tudná nyújtani a konzolok teljesítményét.
Nem is tudja nyúltani, és nem is mondtam ilyet, hanem konkrétan ezt mondtam: Szerintem kb. 2 szeresét tudják kihozni az adott hardverből konzolon mint PC-n Aztán röpködtek itt mindenféle megmosolyogtató szorzók...
8800 GTX azért jó példa, mert egy évvel az Xbox után jelent meg, elég népszerű kártya volt, nincs 2x olyan erős mint a Xenos vagy a GF7 a PS3-ban, és még ma is használható hála a DX10-nek és a 768MB vramnak.joysefke: a pixelszám csökkentésével valóban csökken a szükséges teljesítmény, de azért nem olyan mértékben, ahogy beállítod. Nyilván rengeteg mindentől függ, de azt sem érdemes elfelejteni, hogy egy 1080p-re méretezett VGA-ra (pl: 660Ti) teljesen máshogy hat a felbontás csökkentése, mintha egy 720p-re méretezett VGA-n akarsz 1080p-ben játszani, és olyan szűk keresztmetszetekbe ütközöl mint mondjuk a túl kevés VRAM.
jer1cho: PC-t is nyugodtan rádughatod a TV-re, meg mindkét konzol kontrollerét, aztán mehet a game 720p-ben
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hmm na jövőre beszerzünk egy PS4-et Deep Down hát capcomos munka => Tetszetős
>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
-
robyeger
addikt
jól gondolom, hogy az AMD még sose készített natív 256bites memória sávszéllel rendelkező procit, szerver fronton is csak 2 db 128bites-t tokozott egybe (MCM), az agyanúm ez is két darab 4magos egybetokozva. (Nézzétek el a pesszimista alaphozzáállásomat ) De remélem amint pontos adatok lesznek a PS4 belsejéről, meg fogod osztani egy cikk keretében a PH! olvasóival
[ Szerkesztve ]
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
MaUser
addikt
Jaja, bár inkább ez már a gyártók gondja, azaz hogy a mostani generációk szintjéről már nem igen lehet látványos előbbre lépés grafikában. Max real life.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Csabee.
nagyúr
Szerintem ez a PS4 nem lesz olyan nagy durranás mint a PS3
Üdv: Csabee.
-
M3Ny3'T
senior tag
Végre! Indulhat a grafikai ugrás!
Cudar egy vas és ezúttal a memória kapacitásra is ügyeltek: 8GB GDDR5 azért nem gyengusz.
Meg is látszik, hogy kihasználják, érdemes megnézni, mennyivel magasabbak ránézésre is a textúrák már most az első betekintő videóknál, mint bármely más PS3 játéknál.
Kompatibilitás? Használt játékok? Ezekbe villám csapott?
A touchpad érdekes koncepció, akár egységesítheti a navigálást PC-vel (mondjuk menü, vagy kameramozgatás).
Most először szimpátiát ébresztett bennem egy konzol.Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
Silenzio
addikt
De a játékok... Megy tovább a populista konzumfless. A Killzone bénítóan klisés, az Infamous unalmas, az autós játékoknál nem nagyon van hova fejlődni... Az rpg nem volt rossz. Fílingre. Több kreativitást kérek az ipartól! Köszönöm.
(#189) MaUser: hol a szemed, jóuram? A Stalker összes részét most karácsonykor vettem meg, végre nekiugortam a Pripyatnak. A 9 éves motor 9 éves motor dx11 ide vagy oda.
1. Nincs domborzat. Éles vektorhatárok vannak, organikus formákra a motor képtelen.
2. A textúrák nagy felbontása ellenére minden statikus, a színátmenetek és az objektek közti határok mesterkéltek. Megint nincs organikus hatás sehol.
3. A játékból teljesen hiányzik a dinamizmus. Átvezetők, rombolható környezet, átalakuló környezet, tök statikus az egész, mert primitívek az ezekre ügyelő rutinok.Minek a fejlődés, ha szemünk sincsen hozzá, már bocsánat?
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
mrhitoshi
veterán
válasz Silenzio #197 üzenetére
Pont kiragadtad a folytatásokat nagy részben.
A Watchdogs új megközelítésben hozza el a közeljövő világát, vagy ott van a Destiny.
(#179) Def26: Én nem igazán említeném az élsimítást és a konzolt egy papíron. Szörnyű egyes játékokban, hogy mennyire undorítóan gányak az élek. Tudom ajánlani a Red Dead Redemtion-t. Szörnyű. Persze könnyen beszélek, mikor hozzá vagyok szokva, hogy HD 7850-el simán rányomom a 4x MSAA-t, de konzolnál nagyon elenyésző ez.
Láttam egy képet elvileg a PS3-as Diablo 3-ból... szörnyű. [link][ Szerkesztve ]
PS4
-
Manbal
senior tag
Van egy olyan érzésem hogy emiatt az x86 miatt, a PS4 emulátor igen hamar el fog készülni
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen autót vegyek?
- Apple notebookok
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Asus ZenBook Flip UX360U Laptop (13,3" FullHD / i7 / 512GB SSD / 8GB RAM, Harman Kardon)
- Új Insta 360 ONE X2 Utility Frame és 1420Mha-as akksi
- Prusa Mini+ Bondtech Extruder WiFi Filament szenzor
- Walter csíkos öltöny+nadrág+ing. Jó minőségű, és jó állapotú. Nadrág 54-es, Ing XL
- Camelia Antik Varrógép (Gyári kulcsával, Asztalával, Zárható)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen