- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Így építsd a billentyűzeted!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs külön optimalizálás a GCN SI-re és CI-re. Nem szükséges, mert mindkét architektúra verzió ugyanazt támogatja, és a függvények ugyanúgy működnek rajtuk. Amíg ez nem változik, addig nem kell külön célozni rendszereket.
A DX11-nél nincs igazán architektúrákra való optimalizálás, csak aktiválnak esetleg különböző pathokat vagy nem. Például a Frostbite 3 motornál a BF4-ben eredetileg csak a GCN-re kapcsolták be az összes optimalizálást, míg a GeForce-ra és az Intel IGP-kre nem. Az Intel azóta sem változott, de az NV fejlesztette a drivereket, és adtak egy javaslatot, hogy mit kellene csinálni, hogy menjen a tiled compute optimalizálás. Ezt egy patch tavasszal be is építette és megy GeForce-on is. Ez jól mutatja annak a modellnek a hátrányát. Ki kell adni játékot, majd fél év után jön hozzá patch. Ugyanígy a Codemasters is helyrehozta a GeForce teljesítményét a Dirt Showdown alatt, csak egy évvel a kiadás után. Ez meggyőződésem, hogy nem jól működő fejlesztési modell. A fejlesztőknek sem valami nagyszerű dolog fél-egy éve kiadott játékokat patch-elni, mert a driver elrejt előlük a hardver működését.
Az NV-nek a GameWorks bevezetésével az is az egyik koncepciója volt, hogy eleve olyan shadereket adnak oda, amelyek már optimalizáltak. Nekik ma a legnagyobb gondjuk, hogy ma majdnem minden játékban le kell cserélniük a shadereket, hogy optimális legyen a teljesítmény a GeForce-on. Ez idő, pénz és egy rakás programozót igényel. Ez sem egy jól működő modell, bár ez speciális probléma, hiszen az architektúra regiszterszegénysége miatt kényszerülnek erre, de akkor sem jó visszafejteni a kódokat és cserélgetni a shadereket runtime szinten. Az NV amúgy is agyonoptimalizálta a shader fordítót, ami annyira lassú már, hogy be kellett vezetni a shader cache-t. Ennek az a hátránya, hogy ha real-time shader fordítás kell, akkor garantált az akadás. Az Intel és az AMD ezért nem tervez nagyon agresszíven optimalizáló shader fordítót, mert túl lassú lenne. A pálya betöltési idejének növekedését még túléled, de a valós idejű shader fordítás necces.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Xbox Series X|S
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Így építsd a billentyűzeted!
- Háztartási gépek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Instagram közösségi fényképezés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen