- Vezeték nélküli fejhallgatók
- ASUS ROG Ally
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- DUNE médialejátszók topicja
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz attiLANte #49 üzenetére
Most nem hiszem, hogy egyezség van. Az AMD magasan áraz, mert pénzt, akar, az NV meg leköveti ezt az árazást, mert általánosan drágábban előállítható termékekkel rendelkezik.
Az menne a HD 2000-rel is, viszont nem vették azokat a kártyákat, így az OpenCL support a HD 4000-től van. Itt semmiféle véletlen alakítás nincs, tudatosan mérlegelték a helyzetet. Nyilván az AMD is látja, hogy mennyivel jobban áll az NV-nél, így a váltás többnyire Radeonra fog történni. Egyszerű üzlet.
tzsolesz: A Stormrise azért került ki, mert nem népszerű játék. Nem volt vele semmi gond, de semmi sem épül a motorjára, maximum az überjó AA megvalósítását lehet mutogatni vele.
A HAWX és a STALKER: CoP eredményeknél érdemes nézni a beállításokat is. A dX10.1 miatt a High SSAO és a 4xAA 10-15% deficitet jelent egy Radeonnak, míg egy GeForce a DX10.1 hiányában 30-40%-ot is zuhan sebességben. A CoP-nál is csak High beállítás lett alkalmazva, ami eléggé alap. A komolyabb shaderek Ultra és Extreme módban jönnek elő ... Extreme alatt például nincs geometry shader. Ezeket a korlátokat azért kellett megszabni, mert lényegében olcsó kártyákról van szó, és amúgy sem birkóztak volna meg a komolyabb terheléssel. Majd ha a versenyzők teljesítménye komolyabb lesz, akkor magasabbra lesznek állítva a beállítások.
ALONSO11: Egyelőre a fejlesztőknek jobban tetszik a Compute Shaderben rejlő lehetőségek. Az AVP-ben használt tesszellálás is alacsony terhelésű, bár az eddig megjelent játékok közül tény, hogy a legjobban terhel majd. Egyedül a Heaven benchmark tesszellál magas terhelés mellett. Számszerűsítve az AVP a Heavenhez képest tizedannyi háromszöggel dolgozik. A többi DX11-es játék még kevesebbel. Az egész annak köszönhető, hogy az AVP-s srácok szerint egy bizonyos szint fölött nem lehet észrevenni a különbséget, ettől függetlenül a háromszögek zabálják a teljesítményt. Ebből kiindulva a játékokra nézve nem sok köze lesz a tesszellálás sebességének. A HDAO viszont fájni fog. Az egyértelmű, hogy az effekt irtózatosan magas erőforrásigénnyel rendelkezik. Radeon HD 5700 alatt nem igazán alkalmazható a maximális szint. A HD 5600 eléggé kompromisszumos DX11. Az AMD bevallása szerint ezt a kártyát az MMO-soknak szánják. Két MMO-hoz is készül DX11 patch, azok erre a HD 5670-re lesznek szabva. A DX11 gaming a HD 5700-tól kezdődik. A Full HD felbontás és az AA alkalmazása pedig a HD 5800-tól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen