- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iPad topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #144 üzenetére
[link] - RTM DX11 SDK
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #160 üzenetére
Igen. De lesz egy október végi frissítés, ami a teljesen végleges lesz. Amúgy elég a sima DX11 runtime-ot lehúzni. Bár én szoktam az SDK-val szenvedni. Persze a DX11 kari még csak jön, szóval egyelőre compute shaderrel megy a buli.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #224 üzenetére
Sokkal kevesebbet eszik, mint a kétlapkás megoldások. Nincs CF/SLI gond, ami néha elég nagy gond. DX11 miatt szebb és gyorsabb lesz a DX11 játékokban (amik ugye özönleni fognak ). Szögfüggetlen AF és RGSSAA támogatás. A csúcskategóriás társaival összemérve, egyértelmű a minősítés. Ellenérvet nem nagyon lehetett felhozni. Ami elég ritka ezeknél a hardvereknél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 11-es konzol sose lesz. A konzolok saját SDK-t használnak. Ugyanúgy meg kell írnod az API-ra a játékot PC-n is, nincs olyan, hogy ide-oda hordozod a kódot, maximum egy nagyon kis részét.
A DX11-nek hála a fejlesztők most már kisebb befektetéssel fejleszthetnek PC-re, mert van egy új, egyszerűen felépített API, ami lefelé is több évre visszamenőleg kompatibilis. Ezt akarta mindenki, túllépni a DX9-es siralomvölgyön, de némi visszafelé kompatibilitást kérni. Az MS most megcsinálta.
Az NV stratégiája az, hogy játékokat vesz, illetve azokba extra szolgáltatást. A Batman viszont problémás lett, mert a júzerek arra buzdítanak már az Eidos fórumon is, hogy mindenki töltse le a játékot, akinek Radeon-ja van. Az AMD egy blogon belül fellázította a saját népét, így az Eidos most folyamatosan magyarázkodik, hogy mire miért volt szükség. Jelenleg ott tartunk, hogy az Eidos szerint az AMD hazudik, mert az ő AA rutinjukat is beépítették volna a játékban. Valszeg az AMD most erre a közleményre építve egy patchet kér majd a készítőktől, ami berakja az AA-t a játékba. Nyilván ha az Eidos erre - az NV nyomására - nemet mond, akkor segget csinál a saját szájából.
Mindenesetre az Eidos joggal siránkozik, mert a probléma valós, ugyanis a Batman PC-s verziója aránytalanul gyengén szerepel a konzoloshoz képest. Ennél nagyságrendekkel jobb eredményeket vártak. Persze gondolkodni kellene előre, és nem kibaszni a saját potenciális vásárlóikkal.kissj83: Egyrészt egy bughalmaz. Másrész, ha van egy combos négymagos procid és 4 GB memóriád, akkor konkrétan mindegy, milyen 1-2 GB-os VGA-t raksz mellé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 abban segít a fejlesztőknek, hogy kisebb erőforrás mellett kihozhassák ugyanazt a látványt. Pontosan ezért kell majd kevesebbet optimalizálni PC-re, mert a DX11 megoldja. Amúgy Multiplatform fejlesztéseket párhuzamosan készítenek, régen rossz ha valamit utólag PC-sítenek. Persze a DX11 itt is sokkal előnyösebb. A DX11 a sebesség bónusz mellett a tesszellátort eleve nem engedi futtatni a DX10/DX9 módban, így a látvány ugyan jelentősen gyengébb lesz, de a sebesség bőven jó a régi termékekhez. A fejlesztő oldaláról ez is tökéletes, mert az erőforrásitenzív fícsőrök lekapcsolnak az alsóbb szinteken, így a régi kártyák már csak erőből is kinyomják a butított grafikát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván ha nincsenek meg a DX11-et az alsóbb rétegekben kiváltó effektek, akkor nem lesz olyan szép. De ez nem is számít, hiszen a PC-ben nincs annyi pénz, mint a konzolban, így a fejlesztés szempontjából a lényeg, hogy minél olcsóbban megússzuk a PC-s verziót. Erre pont jó a DX11.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arra tervezték a Fermit, hogy meghódítsa a HPC piacot. Ha ezért az NV-nek a gamer piacot kell feláldoznia, akkor megteszik. Már rég nem a GeForce a legfontosabb Brand-jük. A Tegrában lesznek a consumer bevételek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ALONSO11 #447 üzenetére
Légyszíves mond már el, vagy linkeld, hogy hol oltogatok. Leírom amit eddig tudni lehet a Fermiről. Miért? Mert megkérdezik.
Ez így csak érthetetlen vádaskodás mindenféle bizonyíték nélkül.Landon-nak is csak annyit írtam, amit az NVIDIA!!! mondott. Azaz, hogy a HPC piac megszerzése a cél. A gamer piacban nem látnak potenciált. Nem én mondta, hanem az NVIDIA.
Mindig pártatlan voltam, de mit vársz mit írjak a Fermiről? Más külföldi szakember is azt mondta, hogy ez így nem GPU. Ez teljesen világos. Valaki megérti, de van aki nem képes elfogadni. Ennyi. Ha jó lesz játékra meglepődik mindenki, ha rossz lesz, akkor ott a HPC piac, amiben egyébként sokkal több pénz van. Az NV és Huang helyében x86 licensz nélkül én is erre mennék, egy cég oda rakja a pénzt, ahonnan több jön vissza.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos Full HD alatt már többször CPU limit volt. Pontosan ezek elkerülése miatt választottuk ezeket az extrém felbontásokat. A kártyát egyébként is ide szánják. A kisebb modelleket majd kisebb felbontásban szívatjuk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dare2Live #474 üzenetére
Létezik egyáltalán a Fermi? - ez egy cím kérdőjellel. Vagyis a cikk ezt próbálja kideríteni, hogy van-e működő példány. Mivel a címben kérdőjel van, így létezhet és nem létezik lehet a konklúzió. Ahogy a cikkben is olvasható, az NV hivatalos közleménye szerint létezik, de a kártyák makettek voltak. Na persze honnan tudjuk, hogy a bemutatóanyagok nem előre felvett videók voltak? Ezt már az olvasónak kell eldöntenie.
Ma kaptam az OEM-es kontaktól egy levelet. Az összes GT200 kártyára EOL-t írt, ami az End Of Life rövidítése. A HD 4800 szériából a Radeon HD 4860 kivételével mindegyik modell EOL-t kap a hónap végén. A Commercial Times értesült arról is, hogy a kereskedők áremelésbe kezdenek, ami az EOL miatt most megerősítést nyert, sőt azt is erősen feltételezi, hogy a raktárak is keményen leapadtak.
Ez egyébként nem rossz. Olcsóbban kapsz majd jobb HD 5700-at. Őszintén szólva a HD 4800-nak már nem sok jelentősége van. A DX10-DX11 képeket látva még kevesebb.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen