Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz leviske #106 üzenetére

    Ez a DX11 kompatibilitást nem teljesen így értették. Arr céloztak, hogy a DX11 kompatibilis lesz a DX10-ig visszamenőleg, ezt azért volt fontos tisztázni, mert a DX10 nem volt kompatibilis a régebbi DX verziókkal.
    DX11-hez DX11-es kártya kell, szerintem a HD4800-nak nem teljesen programozható a ROP blokk-ja így itt már kiesik a DX11 támogatás.
    A tesszalátor támogatásnál meg arra gondolt Kevin Unangst, hogy a két konzolt (xbox360, PS3) tulajdonképpen a jelenlegi technikákkal kb. kiaknázták. Tehát a fejlesztők hozzá fognak nyúlni a rendszerek extráihoz az xbox360nál pl. a teszalátorához. A Pc-re protolt xbox 360 gamák pedig használni fogják PC-n is a HD Radeon széria tesszalátorát.
    Persze ez majd problémákat is szül, mert a Gamefest-en felvetették, hogy aki csak xbox360-ra adja ki a játékát és a Low-Poly modellt tesszalátorral nyomja majd fel magas részletességűre, annak majd probléma lesz a PC-s port, mert a tesszalátorral nem rendelkező GPU-k tulajainak nem lesz High-poly modelljük a korrekt megjelenítéshez. Ez nyilván valamilyen szinten gáz, és annyit viszont nem érnek a PC-s eladások, hogy az összes modellnek elkészítsék a High-Poly változatát.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák