Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a kártyáról beszélek hanem az architektúráról ... A G80 mára nagyon fapados lett, elérte az életciklusa csúcsát, az R600-at jóval gondosabban tervezték meg.
Ott van a profilomban a honlapom címe, két cikk is van rajta a mostani architektúrák összehasonlításáról.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a DX11 kompatibilitást nem teljesen így értették. Arr céloztak, hogy a DX11 kompatibilis lesz a DX10-ig visszamenőleg, ezt azért volt fontos tisztázni, mert a DX10 nem volt kompatibilis a régebbi DX verziókkal.
DX11-hez DX11-es kártya kell, szerintem a HD4800-nak nem teljesen programozható a ROP blokk-ja így itt már kiesik a DX11 támogatás.
A tesszalátor támogatásnál meg arra gondolt Kevin Unangst, hogy a két konzolt (xbox360, PS3) tulajdonképpen a jelenlegi technikákkal kb. kiaknázták. Tehát a fejlesztők hozzá fognak nyúlni a rendszerek extráihoz az xbox360nál pl. a teszalátorához. A Pc-re protolt xbox 360 gamák pedig használni fogják PC-n is a HD Radeon széria tesszalátorát.
Persze ez majd problémákat is szül, mert a Gamefest-en felvetették, hogy aki csak xbox360-ra adja ki a játékát és a Low-Poly modellt tesszalátorral nyomja majd fel magas részletességűre, annak majd probléma lesz a PC-s port, mert a tesszalátorral nem rendelkező GPU-k tulajainak nem lesz High-poly modelljük a korrekt megjelenítéshez. Ez nyilván valamilyen szinten gáz, és annyit viszont nem érnek a PC-s eladások, hogy az összes modellnek elkészítsék a High-Poly változatát.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TazLeacher #132 üzenetére
Felmérések szerint a vásárlók nagy többsége 2-3 évre vesz egy VGA-t.
Annyira nem lesznek lassúak, mert a konzolok dominálnak, így a gépigények sem fognak eldurvulni. Ellenben érdemes megnézni, hogy mi lesz a Diablo 3-ban aminek 20:1 fölött lesz az ALU:Tex arány. Jelenleg a Vegasnak a legnagyobb ez az arány, úgy 14:1 körül van, meg lehet nézni az eredményeket.
Már régóta mondom, hogy nem a textúrázó teljesítményen van a hangsúly, hanem az ALU:Tex arányon, ha fekszik a rendszernek a program által használt arány akkor faszán fut, ha nem ... akkor nem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Melyik rész nem világos?
Majd ha kiadják hivatalosan a teljes dokumentációt. Abból nem tudok meg sokat, hogy pár marketinges benyögött ezt-azt.
Addig majd kitalálok más témákat, hogy legyen írás.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TazLeacher #137 üzenetére
Túl komplex volt az R600 architektúra, hogy azonnal jó legyen a driver. A transmeta segítségével lettek megoldva a gondok a 8.3-as Catalyst-ban (tulajdonképpen újraírtak szinte mindent). A Lost Planet-ben a legmeggyőzőbb a változás (bár az hozzátartozik az igazsághoz, hogy csak ebből a játékból maradt meg mérési eredményem ). Anno mikor vettek a 3850CF-et a 7.12-es driverrel 1024-ben 27FPS-t kaptam DX10 full grafon (0xAA/4xAF). Most a 8.6-os driverrel 70-75FPS-em van ugyanazzal a grafikai beállítással.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze lehet majd futtatni a régebbi DX10-es kártyákon, csak az újítások nem fognak működni. A tesszalátort pedig direkt címzéssel lehet majd elérni.
Valószínű (de a teljes dokumentáció ismerete nélkül nem biztos), hogy a D3D11-es eszköz a D3D10-esből lesz származtatva, hasonlóan a D3D10.1-hez. Tehát ha a program fut a vistán akkor a GPU-nak megfelelő eszköz lesz kreálva. DX10-es GPU-hoz D3D10-es, DX10.1-eshet D3D10.1-es és DX11-eshez D3D11-es. Ez kicsit olyan elv, mint az OpenGL-é.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hybrid SLI sem egy álom, közel 10-20%-ot lassít a játékon, ha be van kapcsolva. Szóval játék előtt és után állandóan ki-be kell kapcsolgatni.
A HD4850-ben még nem működik a Powerplay 2 technológia, majd a Catalyst 8.8 kapcsolja be.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszereplős piac sose lesz, mert az USA fasza törvényei eléggé monopol ellenessek. Persze a közeljövő elég szar lesz, ugyan a probléma jelenleg még nem érződik, de hamarosan gáz lesz az ár szempontjából is az AMD fölénye a GPU piacon. Abból kiindulva, hogy minden használható chipet gőzerővel nyom át 55nm-re az nV, nagy az esélye, hogy semmi sincs a kezében a kontrázáshoz. A G80 architektúrát foltozhatják napestig is, akkora lemaradása van hatékonyság szempontjából az R600 mellett, hogy bele sem érdemes gondolni. Az Intel a kezdeti Larrabee-jével pedig nem fog labdába rúgni egy ideig. Az Via-ba pedig nincs annyi, hogy az S3 mostani Chrome D3 architektúrája (ami egyébként kb. rendben van) szembeszálljon a felső és közép kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TazLeacher #165 üzenetére
Az a szép abban amit mondasz, hogy az nV ott baszta el az egészet, amikor a G80-at ennyire fapadosra tervezte. Ha anno normálisan felkészíti a rendszert a későbbi "testre szabhatóságra" akkor viszont nem lett volna az R600 megverve.
Most az a helyzet, hogy az nV-nek a G80 elveivel nincs tovább.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TazLeacher #229 üzenetére
Amikor kint volt a GF6 és a 7 akkor az Atisok vádoltak elvakult nézeteimmel. Majd ha az nV letesz egy R600-zal ténylegesen versenyezni tudó architektúrát akkor dicsérni is fogom majd őket. De ez nem fog megtörténni, mert a PC VGA piac másodlagos szerephez jut a zöldeknél rövid időn belül, GPGPU-hoz pedig a G80 egy nagyszerű rendszer.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért kell a drivereket szídni a teljesítményért? havonta dobnak egyes játékoban +20%-ot, mert a 8.3-as Catalyst már az újraírt Shader complierre épít.
A GF6-7-nél felesleges volt bármit is tenni, mert a sajtó is leírta melyik a jobb. Az x1000 szériánál volt néha "kirohanásom", mert sok teszt nem tett említést a VTF problémákról, illetve nem emelték ki, hogy nem tud a kártya PCF-et amiből később szép kockás árnyékok lettek (Mondjuk a PCF-re sokszor kaptam vissza azt a választ, hogy nem szabványos technika, de hát basszus ha valami jó és hasznos akkor azt használni fogják. Nem sok játéknál volt ténylegesen követelmény, de a speciel Most Wanted köztük volt, és jöttek a sírások, hogy mé kockás az árnyék.)
Csak próbálom megmenteni az embereket a csalódástól, fognak majd jönni a ... vajh miért nem lehet az übergeforce karimon bekapcsolni az élsimítást, mért nincs Anizo szűrésem és (az xbox360 protoknál) miért rücskös az Radeon-on az a kurva felület.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az előzőekhez még annyit, hogy érdemes megnézni mit mondtam... A magas ALU:Tex arányú játékokban jobban fog teljesíteni a HD Radeon széria (RS: vegas, Assassin's Creed, Mass Effect) világos, hogy a HD3870 erősen a 8800GT-vel vagy pariban, sőt helyenként a teljes GF8-9 palettát elveri. Emellett említettem látható, hogy a COJ-ban és főleg a WIC-ben a DX10-es mód komplex számításai jobban fekszenek a Radeonoknak. A WiC DX10-es tesztjában látszik mennyire elhúznak a nagy Radeonok. Ezenkívül még ott volt a Geometry Shaderrel kapcsolatos Stream out probléma, a techdemók szépen megmutatták hogy a GF8-9-es rendszerek ezen a területen véreznek. A fudzilla fórumán van is egy kép a Frostbite Engine előzetes tesztjéről. kép Ezt a mérést ugyan nem erősítették meg a fejlesztők, de a HL2-s buli is így kezdődött anno.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Na az "időhorizonttal" egyetértek ... Ez tényleg probléma a jövőbenézéssel, mert hiába jött el egy technikának az ideje, ha azt nem hozzák el a fejlesztők.
Az MSAA részét is osztom a mondandódnak ... csak elégedetlenül nyugtázom, hogy egy csomó Deferred Rendering motorban nincs normális AA támogatás. Márpedig ha valaki élsimítást akar, ahhoz Shader alapú algoritmus kell ami alatt a Geforce-ok sem táltos paripák. Nem beszélve arról, hogy a D3D10.1-es Multisample Access-t nem is támogatják, ami nem teszi AA képessé őket. Szerintem már rég el jött a Shader Based AA eljárások ideje... Ezzel lehet vitatkozni, de alapvetően tény marad, hogy a Deferred Shadowing-ot használó Unreal Engine 3 alapú játékokban nincs AA támogatás ... GRAW - Deferred Lightning/Shading, STALKER - Deferred Shading szintén nuku AA ugye. Vagy vegyük példának az Edge Detect Shader futtató Crysis-t. Úgy gondolom, hogy az AA az egy extra fícsőr amit megéri bekapcsolni, mert javít a képminőségen, de arányaiban nagyot csorbul a varázsereje, ha le kell mondanunk bizonyos effektekről a bekapcsolása után. Megéri lemondani a Very High Shader opcióról a 4xAA-ért? Miért kell az embert választás elé kényszeríteni amikor a DX10.1-ben ott a megoldás? Érted a lényegét a mondandómnak.ui: nem akarok próféta lenni, ne tekintsetek annak..
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8.3 után két driver erejéig általános volt, hogy bizonyos programokban hoztak 20-30% pluszt. Azután is jönnek plusz-ok a driverből csak nem ennyi. De szerintem értékelhető, hogy a pl. a Lost Planet DX10-ben a 7.12 óta kb. háromszorosára gyorsult a HD3850CF-en. Most mi a baj azzal, hogy várják a drivert, az utóbbi pár hónapban elég sok pluszt bepakoltak amitől jobban fel van "tüzelve a közösség". Én nem vártam el az a Lost Planet sebességnövekedést, de jól esett, másnak is jól esik az ingyen "kakaó"...
A 8.6 tényleg nem volt hivatalos driver, a HD4800-hoz a 8.7 az amit ajánlanak, főleg a CF problémákra jelentett megoldást, mert a 8.6 nem mindig társított CF profilt a HD4800 CF rendszerekhez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #250 üzenetére
Egyes Parallax Occlusion mapping eljárások mellett nincs AF szűrésre lehetőség. Máshol működni fog, de a POM-mal "kezelt" felületeken lemarad majd (Crysis-nál már bele lehet néha botlani ilyenbe). Erre megoldás a DX10.1 LOD utasítása ami egyéni Shader alapú szűrés létrehozását támogatja.
Elsősorban az AA támogatás van veszélyben, mivel az látszik, hogy fejlesztők nagyon nyomják a Deferred Rendering eljárásokat. A POM a konzolok miatt annyira nem lesz elterjedt, de előfordulhat pár elvetemült fejlesztő.
A mostanában fejlesztett xbox-os gamákra már azt mondják, hogy a többségük használ tasszalátort. Ha jön PC-re a gama akkor nem nagy kunszt ezt működővé tenni a HD Radeon-okon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak hogy alá legyen támasztva az ALU:Tex arány jótékony hatása a Radeonra szúrok be képet, és ez már az 1.02-es patchel mért eredmény, tehát no DX10.1 jótékony hatása.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Freemail
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Konteó topic
- Minden ami hőszivattyú
- Terítette a friss Cortex magokat az ARM
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest