- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuszi
aktív tag
válasz #06658560 #152 üzenetére
"Melyik autómárka szereti a flottavásárlókat?"
mind."hangsúlyozom, autógyárnak, nem kereskedőnek."
én is hangsúlyoztam, gyárról beszélek, amikor a nem utángyártott alkatrész sokszor annyiba kerül, mint az utángyártott nem official.
kérlek olvass e témában totalcar cikkeket, pont ugyanerről írnak a tervezett avultatás témakörben. hogy baromság, de a szervizen néha több haszon van, mint magán az autón ők azért szerintem láttak már autógyárat belülről. természetesen belső ford/audi/totyota/stb diagrammal és kimutatással nem szolgálhatok csak alkatrészárakkal, amikor a vw-mnek veszek valami officialt akkor gúvad a szemem, a "nem official" meg töredéke. biztos azért, mert a vw többe kerül, nem azért mert érdekes árréssel dolgoznakmásodik része a kommentnek.
épületgépészet és szigetelés stb, az az energiafelhasználás egy szelete. a közlekedés a másik. egyik nem üti a másikat. csökkentheted a közlekedési energiaigényt persze, de ennek mi köze ahhoz, hogy a járművek maguk lehetnek MAJD x év múlva környezetbarát, hatékony, zöld elektromos autók?
sziontén ahogy említettem, éppen 200 tonnás számítógépek, vagy gőzmodzonyok. majd lesznek azok is egyre jobbak. a 2013-as tesla, ami kinn poroszkál kalifornia útjain 100ezer dodoért, mennyivel jobb mint egy szaros 10 évvel ezelőtti elektromos verda? milyenek lesznek 50 év múlva?miért kell állandóan mo.-on olyan kommenteket olvasni, hogy de hát ez szar, az is marad? nem volt elég példa a fejlődésre a technika története során?
maximum irányt kell vizsgálni. nem környezetszennyező, pöfögő autó a cél. ha az erőművek fejlettebbek lennének, akkor már hatalmasat ugornánk a cél felé. és még akkor az autó maga nem is fejlődött tapodtat sem.
hát méga ha lásd cikk jobb akkupakk kerülne bele, ne adj isten kevésbé környezetterhelő előállítással és elhasználódás utáni kezeléssel?ezt nem befolyásolja, hogy az épületeket bőven lehet fejleszteni, amikor e kategóriásak hazánkban a nyomorultak, és az a+os lenne a kívánatos. a kettő nem zárja ki egymást.
amíg az ember utazni fog, márpedig fog. kérdés mivel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest