Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MZperX75

    addikt

    válasz janos68 #122 üzenetére

    Akkor keverem ....ja 16-volt. :) Valahol megvan még Plusz 4-esem csak a billentyűzete behalt nem veszi már a dolgokat....

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz janos68 #127 üzenetére

    De rossz, hogy a fejlesztők kijavítják a hibákat patchekben... szerintem is ez nagy probléma, nem értem miért nem tudják úgy hagyni a bugokat ahogy vannak... :)

    Meg hát a lemezek, mennyivel jobb lenne csak arról játszani, hatalmas felbontású textúrákat onnan betölteni. Minden egyes pálya között töltene 10 percet, így mindig lenne idő egy pisiszünetre.

    Komolyra fordítva: Szerintem még a legelpuhultabb játékosnak sem nagy feladat megnyomni egy gombot, hogy felmásolja a lemez tartalmát a HDD-re. Cserébe halkabb és sokkal gyorsabban tölt be mindent. Arról nem is beszélve, hogy több játék is alacsonyabb felbontású textúrákat használ lemezről futtatva, pont emiatt a korlátozó lassúság miatt.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz janos68 #153 üzenetére

    Engem is zavar az igénytelenség, én 2 hónapig leveleztem vérre menően az EA Games-el, mert nem értettem egyet azzal, hogy nekem a béta állapotban kiadott, játszhatatlan, bugos, szar Battlefield 3-ért fizetnem kéne és inkább adják vissza a pénzem és lemondok a játékról. Ezt a magyarországi képviselet többször elutasította arra hivatkozva, hogy már lejárt a pár napos határidő amíg visszakérhetem a pénzem (persze, mivel ebből az első öt napban belépni sem nagyon lehetett). Aztán írtam az európai képviseletnek és leírtam az előző 2 hónap küzdelmeit. Nem vették el a játékot, de kaptam egy Origin kupont amit bármilyen játékra beválthattam és nagyon sajnálták, hogy nem voltam elégedett.

    Ettől függetlenül a mai napig szarnak tartom a Battlefield 3-mat, de ez még nem fedi le a piac egészét. A Valve játékokat (pl: Half-Life és Portal sorozatok) például még a patch hegyek előtt végig viszem és nem szokott velük semmi gond lenni.

    Na meg a Sony belsős csapatai sem mindig adnak ki úgy játékot, hogy soha ne kelljen javítást kiadni hozzá. Na meg, hogy gyorsan dolgoznak... khmm... a legutóbbi GT mennyi ideig is készült? Általában azokkal a játékokkal nincs gond a startnál amik 100%-ig lineárisak (pl: God of War, Prince of Persia, stb). Azt egyszerűbb tesztelni. De például egy komplex szerepjáték teljesen más tészta. Ott van a Skyrim, baromi jó játék, de a startnál volt egy-két quest amiben megakadt a script ha valamit nem a megfelelő szerint csináltál (az egyik a fő sztori szálban volt, de arra jött patch a megjelenés napján... csak a warez matyik nyifogtak). De ha ismered a Skyrimet, akkor felismered benne azt a potenciálisan több millió módot ahogy végig lehet vinni... ezt mind letesztelni előre... te sem gondolhatod komolyan, hogy emberi időszámítás szerint lehetséges.

    [ Szerkesztve ]

  • Jakuu

    őstag

    válasz janos68 #153 üzenetére

    Ott a pont, de nehanyan ezt ugy tunik valami flamewar reszenek probaljak tekinteni, mikozben ezek szimplan a tenyek.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz janos68 #160 üzenetére

    De látod ez az. Hidegen hagy, pedig nagyon nem mindegy. Régen például már csak emiatt sem adtak ki konzolra komplexebb játékokat, mert nem tudták volna javítani utólag az esetleges hibákat. Ez nem feltétlenül igénytelenség.

    Az igénytelenség az amikor trehány módon összecsapják, hiányzik a fele a tartalomnak és a hibák ellehetetlenítik a szóakozást, stb. Erre mondtam a Battlefield 3-at, ami tényleg egy foskupac, jön hozzá 5db DLC, amivel olyan lesz a játék amilyennek lennie kellett volna alapból és elköltöttél háromszor annyi pénzt, mint az alapjáték. De egy igényes, odafigyeléssel és nem összecsapott munkával készült játékban is maradhatnak bugok, de tény, hogy rendszerint nem olyanok amik a játékélményt vagy a játszhatóságot nagyban befolyásolják.

    Régen is voltak hibák. Mi anno PS-en is (első és második generáció) csináltunk videókat egy felvevővel, amiben bugokat gyűjtöttünk pusztán a saját szórakoztatásunkra. Akkor is voltak bőven, csak akkor valahogy nem érdekelt senkit, tudta mindenki hogy jobb ha röhög rajta, úgysem jön javítás hozzá. Na meg akkoriban a gyors internet kapcsolatok sem voltak ennyire elterjedtek, PC-re is muszáj volt rendesen fejleszteni, mert senki sem szed le egy 30-50 mb-os javító csomagot a betárcsázós nettel.

    Ez csak valami délibáb, hogy valaha adtak ki úgy játékot, hogy hibamentes. Ilyen sosem létezett, maximum a játék hevében nem vetted észre. Most meg tény, hogy sok fejlesztő mentalitása megváltozott és trehányabbak mint valaha, de vannak még akik tisztes munkát végeznek. Te is felsoroltál párat, meg én is mondtam példát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák