Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz dezz #32 üzenetére

    "Elmondhatjuk ezt a vizuális dolgokról is? Hát nagyon nem! A mai játékok kinézete szép-szép, de még nagyon mesterkélt, műies. Hol van még a real-time minőségi(!) ray-tracing? Nem beszélve a radiosityről és más fejlettebb technikákról? Ehhez még a 7970 CF is nagyon kevés..."

    No igen, a valósághű kinézethez bizony kellene a real-time ray tracing/photon mapping, vagy valami hasonló, a valósághű fizikához meg az, hogy átálljanak a pixelekről a voxelekre, de, ez utóbbi minden bizonnyal még a real-time ray tracing-hez képest is teljesen más dimenzióba helyezné a gépigényt. :(

    A Battlefield 3-ban (Frostbite 2 engine) elvileg már használnak quasi-realtime radiosity-t.

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák