- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Computex 2024: Új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a Be Quiettől
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Kibővített előzetest kapott a FragPunk
gp Az 5v5 harcokra kihegyezett hero-shooter egy érdekes kártyarendszerrel bolondítja meg a csatákat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a késleltetés a kritikus szint fölé kúszik, akkor az olyan érzés, mintha teljes erővel tarkón vágtak volna egy baseball ütővel. Persze a nyakad nem fog fájni, de a többi mellékhatás előjön.
(#1) BiP: Igen, de most nem az API-ról volt szó. Egyébként nyilván a Mantle megoldás, de valami szabványos is kellene.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD azt mondta, hogy up to 45%. Az volt a max, amit vártam. Ehhez képest voltak független tesztet +70-90%-ról is. Az AMD inkább alulbecsülte a maxot.
Elsőre beírt, nem is optimalizált kódként többet hozott, mint vártam. Lévén, hogy most lett béta állapotú a cucc és nulla dokumentáció van rá, kvázi nulla példával. A fejlesztés első körben úgy zajlott, hogy beírták ami elvben jónak tűnt, felkapcsolták, tesztelték és kiadták. Én erős CPU-limit mellett is inkább max. 20%-ra számítottam, beleszámítva azt, hogy az első implementációk messze lesznek az optimálistól.
Ami jónak tűnik, hogy két-három hónap alatt egy emberes melóval többet tudtak belőle kihozni, mint az egy évig csoportban fejlesztett DX renderekből.
Nem gondoltam volna, hogy optimalizálatlanul ilyen gyors lehet egy Mantle kód.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az én meglátásaimat nem tettem bele cikkekbe. Nyilván volt egy alapvető várakozásom, hogy elsőre beírt kóddal mégis mennyit lehet hozni. Eleve a BF4 szinte sosincs 2k batch/frame felett, tehát abból, hogy a Mantle kilenszer jobb draw call teljesítménnyel rendelkezik alig profitál. Ami előnyt hoz neki az a működő multithread és a driver szálak eltüntetése. Ebből gondoltam, hogy multiban extrém szituációkban +30%-ra lehet számítani. Aztán az AMD mondta, hogy max. 45% lesz. Azt írtam bele először egy cikkbe, de multiban számos teszt mért többet is.
A draw call teljesítményből a Nitrous profitál nagyon, elmegy 150k batch/frame-ig. A kiadott demó bizonyos konfigokon +300%-kal is jobb Mantle-lel. Azóta frissítették és vannak már mérések +450%-ról is. Kezdik engedélyezni az optimalizálásokat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB DDR4, 256GB NVMe gar
- Új Philips és SanDisk USB3.0 - USB3.1 pendriveok 5000 forinttól
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen