Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skizz

    addikt

    válasz TTomax #46 üzenetére

    Nah utánam az özönvíz,jó meccset az NV Vs Radeonhoz... :DD

    Gratulálok, bejöttél egy nyugis topikba fel..szni az emberek idegeit hogy aztán jó kis flame kerekedjen belőle. Neked ez az érdeked? Ennyit tudsz... :U

  • leviske

    veterán

    válasz TTomax #46 üzenetére

    "Nem kell ám mindent Abu-nak elhinni....dehát jó embernek mondom én is..."
    Jóval járatottabb a témában, mint én, ezért amiben látok realitást, azt miért ne fogadnám el? Eddig az állítólagos "tippjei" bejöttek. :) Az meg, hogy néha az AMD javára billenti a mérleget, az engem nem zavar. :DDD

    (#48) fLeSs: Tehát összességében a GeForce-ok jobban meghálálják az órajelemelést, mint a Radeonok? A HD4890 kb mennyit gyorsult a +150MHz-től?

    (#54) JColee: :R Hát igen, az a fránya matek... :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #46 üzenetére

    Az NV tehet róla, hogy a Physx nem ipari szabvány. A CUDA-t soha nem fogja se az AMD se az Intel támogatni. Ez a valóság. Az NVIDIA most gondolkodik az OpenCL támogatáson csak ez nem olyan biztos, hogy megvalósul. Ha nem terjed el a CUDA, akkor nincs értelme a piacon maradni ... már írtam, hogy az NV soha sem fog beletörődni a másodhegedűs szerepkörbe, márpedig a platformosodás erre kényszeríti majd őket. A CUDA az egyetlen reménysugár.
    Persze, hogy nem gond az NV-nek a Radeon. Hisz a Physx lett volna az AMD-nek a csali a CUDA támogatására. Ha az AMD rábólint, akkor jelentősen kedvezőbb lenne a CUDA helyzete, így viszont kilátástalan a helyzet.
    Más meg szebb árnyékok és élsimítás mellett játszik a STALKER-en DX10.1 módban. Pro és kontra. Előnyök és hátrányok. :))
    Érdemes megoldani valahogy az elsimítás támogatását GeForce-on. Az AMD nem szól bele a fejlesztők dolgába, ők csak segítik a fejlesztést, de nem kényszerítik a stúdiókat semmire. Ha úgy gondolja a fejlesztő, hogy megcsinálja az élsimítást a GeForcera, akkor megteheti. Mellesleg ez a felfogás az ideális a piacra. Ennél már csak az lenne a jobb, ha az NV is támogatná a DX10.1-et, így nem kellene a fejlesztőknek felesleges pluszmunkákat generálni. Ezért van a szabvány, egyszer megírjuk és fut mindenen. Ez a piac érdeke. ;)

    Mint már korábban írtam az NV és az AMD teljesen máshogy közelítette meg az architektúra alapelvét. Az NV GPGPU-t akart csinálni, azaz a jól párhuzamosítható és egyszerű számításokra koncentrált a G80 rendszereknél. Az AMD grafikus processzort tervezett, tehát minden alárendelt a DX10 elveinek, és a grafika minőségi javításának. Mindkét rendszer használható a GPU és a GPGPU területeken, de látszik, hogy az előbbire az AMD az utóbbira pedig az NV terméke az alkalmasabb.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Bici

    félisten

    válasz TTomax #46 üzenetére

    "Physx nem ipari szabvány
    Erröl nem az NV tehet ....
    "

    Hanem ki?

    A CUDA-t a játékfejlesztők még mindig magasról leszarják,
    Ez megint egy nagy marhaság volt amikor a te általad hájpolt Stormrise-ben is CUDA-n keresztül oldották meg amit megoldottak...

    Kivétel erősíti a szabályt.

    "ugye mennyi mindenre jó még a CUDA,ráadásul egy csomó helyen előnyt élveznek a CUDA-t tudó VGA-k mert ugye az nem csak játékra használható,de te erröl mélyen hallgatsz...Egy saját példát azonnal hozhatok neked,foldingban nincs az a radeon ami megverjen egy GTX260-at,és ez csak egy felhasználási terület..."

    Ez igaz, de a CUDA hosszútávon esélytelen az OpenCL-el szemben, mert nem műxik AMD karin, és a későbbiekben nem fog menni az intel Larrabee-jén - a jelenlegi állás szerint.

    mod: Hopp, kicsit lemaradtam, megelőzött Abu. :B

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • #72042496

    törölt tag

    válasz TTomax #46 üzenetére

    "Erröl nem az NV tehet ...."
    És az kit érdekel? Teljesen irreleváns.

    Már nem azért, de Abu annyiszor leírta, hogy az nVidia a GPGPU felé veszi az irányt, hogy már nekem is a könyökömön jön ki. A Folding@home pedig éppen erre mutat jó példát.

    Hopp, jó későn írtam. Ezért nem kell filmet nézni, amíg fenn van a hozzászólás ablak. :)

    [ Szerkesztve ]

  • old gray

    addikt

    válasz TTomax #46 üzenetére

    Physx jelenleg semmire nem volt jó,
    Ön szerint kérem,én marha jót játszottam pl az UT3 ilyen pályáin....

    Egy hardcore UT3 player már a game telepítésének végén, mikor a phsyx installálára kerülne, megszakítja a műveletet, hogy véletlenül se kerüljön fel ez a bughalmaz a gépre. Szépnek szép (tornádó, szétrombolható környezet) de bugos és élvezhetetlen lesz a játék.

    Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

  • oPalRx7

    tag

    válasz TTomax #46 üzenetére

    Foldoltattam már 9800GT-n és vele ellenében HD3870esen is.

    cuda jól optimalizálva van a geforce optimalizálás, mivel amíg az ATi gpu-ját 100ra terheli, és maxon dolgozik, addíg a 9800GT csak kb 70-85% között dolgozhat.

    összevetni pont nem tudom az eredményeket, mivel az ATi folding progija művelet/sec re bontja a feladat feldolgozásának értékét, addig az nV paneljén valami másodperceket látok csak.
    de arra nincs időm, hogy 1 feladatcsoport feldolgozásának idejét vessem össze a kettőn.

    ezzel arra utalnék, hogy ha cuda jól van optimalizálva a folding, miért nem izzik fel a Nv gpu-ja annyira, mintha épp OCCT esetén rajzolgatná ki az örvényt. kb 10fokkal kevésbé izzik fel a kártya.
    értelmezésem szerint akkor van valami jól optimalizálva, ha valami 100%on tud terhelni valamit...

    szóval cuda jó ez a CUDA.

Új hozzászólás Aktív témák