Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz rudi #43 üzenetére

    A tablet egy számítógép. Használhatóságát a perifériái és a rajta futtatható alkalmazások feladatai, ergonómiája és azok hatékonysága, produktivitása határozza meg.

    Egy kalibrált nagy felbontású, hordozható megjelenítő minden képi megjelenítéssel kapcsolatos feladat során kényszerítően munkaeszközzé válik.
    Portrékat fotóztam tegnap. Egy D3200-fix obival és wifi adapterrel, táblával távirányítva, monitorozva, Dropboxba mentve a fotókat.
    Szalagavatón bejátszógép volt a tábla, valamint effekt az énekre, mert a keverőn nem volt zengető. Korábban ugyanezt egy PB-notival oldottam meg. Nem fostam, hogy lemerül...
    Meg olvasótábla is a felkonfhoz, megoldva az olvasáshoz szükséges fény örökös problémáját.

    A webes felületű hálózati konfigurálást, wifi beállítást, ellenőrzést simán a tábláról végzem. Korábban laptopról ment.
    Sajnos a táblán igen megszoktam a jó képminőséget és a kényelmet. Minden monitor vacaknak tűnik...

    Auratech Field Recording

  • M@trixfan

    addikt

    válasz rudi #43 üzenetére

    A hsz. első felében kategorizálod az eszközöket miközben egyetértünk a lényegi mondanivalóban. :F

    Szerintem világos a céljuk a nagy gyártóknak. A Microsoft ugyanazt az innovációt próbálja ráerőltetni mindenre. A Windows RT desktop funkciója semmilyen tartalommal nem bír, komolyabb appok akadnak, a saját MS Office-ban a gépelés is bekad. Még a hatszázakárhány grammos iPad-et is szeretném, hogy könnyebb legyen és akkor jönnek a nehezebb Surface pro gépek aktív hűtéssel. Számomra olyan ez mintha megnéztek volna egy Intel roadmap-et és majd jó lesz ez 5 éven belül, addig is lesz valami. A Google ott ült az Apple board-ban, érdekes módon a fejlesztői változatok a Symbianra hasnlítottak, a végleges pedig erősen iOS motivált. Tiszta sor. Az Apple pedig szerintem sokszor hülyét csinál a versenytársakból. A marketing központjában mindig a felhasználhatóság, a megoldások vannak. Csak úgy mellékesen elejtik egy mondat erejéig, hogy színhelyes SRGB kjelző került az iPad-be és BUMM, a magas minőségű szegmensben komplett meghatározó szerep. Tévedés lenne azt hinni, hogy pont a magasabb áfekvésű szegmensekben nem tudatosak a vásárlók. Csak ott már a tudatosság szerintem nem annyira árérzékenység, hanem inkább minőségorientáltság.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák