Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz Gabesz87 #47923 üzenetére

    TVGO szolgáltatás esetleg nem oldja meg a javítás idejére a problémát?

    A kötbér számítás menetét nem tudom pontosan hogy megy, de úgy rémlik az érintett szolgáltatás havidíjának 1 napra eső részének a 8szorosa a kötbér naponta.

    Ha nem tudják kijavítani a hibát szerintem felmondhatod a szolgáltatást, az egyedi igénykezelési csoport elengedi ilyenkor a kötbért. Tehát szerintem az NFH-hoz csak akkor érdemes fordulni, ha ezt az opciót nem engedik, de az NFH is maximum azt éri el neked, hogy kötbérmentesen felmondhatod.

    Ha nincs másik szolgáltató, akkor marad a folyamatos bejelentés, amíg meg nem oldják(nincs olyan hiba amit nem lehet megoldani, csak meg kell találni a megfelelő embert aki adott technológia hibájáért a felelős,
    Ha nem oldják meg bejelentéskor megemlítheted a fogyasztóvédelmet, hátha akkor valami hozzáértő csapatnak adják ki akiknek nagyobb a rálátásuk, s én a kötbérigényt mostantól folyamatosan fenntartanám minden egyes bejelentéskor megemlíteném, hogy ez már x napja húzódó bejelentés és természetesen a folyamatos hiba miatt a kötbérigényed folyamatos.
    A szolgáltató nem saját maga ellensége, ki fogja javítani gyorsan a hibát, hiszen abban nincsen neki üzlet, ha hetente 1 hónap díját kell, hogy neked visszaadja.

Új hozzászólás Aktív témák