Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
válasz genndy #10462 üzenetére
Igen, az ilyen. Az SSAO/HBAO funkciók gépzabálóak. Oblivion alatt kimondottan szép kontrasztos vonalakat és árnyalásokat képez, de ugye oda kell is mert alapból nincs rendes lighting mint Skyrimben. Skyrim alapból végez AO-szerű szűrést, ezért tünik kontrasztosabbnak minden vanillában is. Ha CK-zol, ott ez ki-be kapcsolható az editor rendererében, ilyenkor tök ugy néz ki mint az Obli vagy Morrowind.
A sterilség végülis nem tudom hogy a moci hibája e, meg egyáltalán hiba-e, vagy csak szimpla igénytelenség, vagyis inkább egy "ha jó így is, minek erőlködni ilyesmivel, legtöbb usernek nincs igénye rá" filozófiát vélek mögötte. A növények, fák kollidálását is elvégezhették volna, és ezt szégyenszemre a régi Cryengine is tudja már, méghozzá szépen. Valamennyi FPS drop biztos hogy lenne miatta, ez is igaz, de durva lenne a hajladozó faágak meg növények, nem beszélve róla hogy ha elhajlanak ahogy nekimegy az ember, nem lenne az hogy 2048as levéltexturák mellett is egy homályos poligondarabot látok ha közel érek egy fenyőághoz35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen