- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz DonThomasino #9299 üzenetére
Ez eleg buta kerdes... es mint minden ez is relativ
Osszesegeben meg mindig a legmegbizhatobbak koze tartozik, de van rossz szeria Toyotanal, Hondanal, Mazdanal is.
Az alapok azert jok, de ha a dolgok melyere nezel akkor feltunhetnek olyan dolgok, minthogy az uj Toyotak fedelzeti rendszere nem a nemetekhez, de meg a koreaiakehoz kepest is jocskan le van maradva.
Akinek ez szamit az ne keresgeljen a Toyotanal. (Bar a Hondanal sem sokkal jobb a helyzet)makszi:
Azt szabad kerdezni, h ez melyik lampa is pontosan? A standard vagy a matrixos? -
KTTech
veterán
válasz DonThomasino #9299 üzenetére
Alapszabály: ami elromolhat el is fog romlani. Lehet az japán, német vagy francia... az első 150-200E km általában kevés problémával jár bármelyik gyártónál, felette meg bármi lehet. A Toyotának is voltak rosszabb motorjai (lásd 1.33-asok, 2.2Dcat), vagy épp egyéb problémái (akár a hibrideknek is, lásd P2 Prius teljesítményelektronika akár).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Szoval, ez raadasul meg az egyszerubb is... Vezettem mar LED-es autot este, igazi megvaltas, a matrixos arra meg ratesz egy lapattal... de hiaba annyira felkapott mostansag a LED azert meg mindig van hova fejlodni ugytunik... vagy csak kifogtal egy rosszat. Bar ha en lennek te akkor ez az eshetoseg nyilvan kevesbbe vigasztalna, fuggetlenul attol, h szinte teljesen biztos vagyok benne, h ebbol egy komplett lampa csere lesz.
Azert majd szamolj be kerlek, h mire jutottal a szervizzel.
-
Csabroncka
addikt
válasz DonThomasino #9299 üzenetére
Gombinyó : igen nagyon könnyen át tudják verni az embert!
"Mennyire igaz ez 2020 ban, pro és kontra"
Én pl direkt szívóbenzint kerestem, nagyon tetszett/szik a mai napig az új Jetta, de lett helyette corolla pont emiatt.Egy 6-10 millás autóban bowdenes a tanksapka nyitó, pálcás a motorháztető tartó..sorolhatnám, bkv gombok. Beltérben eléggé le vannak maradva, de amit tud azt biztosan tudja, és a beltér szépen öregszik. A francia és olasz autók mindig sokkal szebbek belülről, de rohadt rondán öregszenek meg az anyagok még most is.
Szerintem ami 15 évvel ezelőtt igaz volt, az most is igaz. Pl a Toyota hibrid rendszere a segged alatt olyan mérnöki innováció és megbízható, hogy minden más hiányosságot feledtet (természetesen elromolhat ez is).
Ahogy fentebb írták vannak rossz szériák, igen japánból is volt rossz széria.
"in medias res"
-
makszi
aktív tag
Már jelentkeztem a szerviznél elvileg nemsokára hívnak időponttal. Remélem még a héten elkezdődhet a folyamat mert abban biztos vagyok hogy nem lesz raktáron lámpa ezért rendelni fognak a fene tudja honnan.
Egyébként gondolkodtam sokat és arra jutottam, hogy akár még gyárilag is kaphattam így mert nappal ugye világít este meg a tompított miatt benne ülve tuti hogy nem veszem észre, szóval igazából fogalmam sincs, hogy ez mikor romlott el.
Ami még furcsa, hogy nem jelzi a műszerfalon hogy kiégett valami izzó(tudom ez nem izzo de akkor is nem világít valami aminek kéne) egy VW Jetta-ban(2011-es) többször is égett ki első és hátsó helyzetjelző is és mindig azonnal értesített róla a kocsi. -
makszi
aktív tag
Na megjártam a szervizt. Jó egy órán át méregették nézegették, de végül kiírták cserére most az engedélyezésre kell várni aztán bízni abban, hogy a bécsi raktárban lesz...
-
KTTech
veterán
Az érdekes, mert tuti nem a LED hibájáról van szó, hanem a vezérléséről (valszeg egy relé egyik ága vagy a PWM egyik kimenete a ludas, és ezek közül egyik sincs jó eséllyel a lámpatestben).
De majd kiderül, amikor belerakják a másikat. Az ilyen engedélyezős dolgokat nem értem... ha hibás és garis a kocsi, rendeljék amilyen gyorsan csak lehet...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Amennyire en ezt tudom az engedelyeztetes az csak formasag ilyen esetben. A valos kerdes sokkal inkabb, h honnan tudjak az adott alkatreszt kuldeni.
Ezzel soktak sunyitani mert meg a Japan szallitas sem tart orokke, mint ahogy sokan emlegetik. Ha gyorsan kell akkor lehet azt gyorspostaval is kuldeni csak az epp (extra)penzbe kerul. -
makszi
aktív tag
Most hívtak a szervizből, hogy nem cserélik mégse csak így hanem vigyem vissza, mert jobban szétszedik az elejét meg a lámpát meg méregetni akarnak még
Azt mondta egyébként, hogy a lámpatestbe is van vezérlő elektronika, és lehet, hogy ezzel a méréssel meg is tudják "javítani" és nem kell a cserére várni
Majd kicsit elkezdett vádaskodni a tag , hogy nem volt-e sérülve ennek az eleje?
Mondtam hogy ne idegesítsen, mert elmondtam már személyesen is hogy nem és amúgy is már 2 órát elvettek az életemből amíg nézegették azt a szegény kocsit.
Mondta, hogy hát a szétszedésnél számoljak kb 3 órával addig fog tartani...
Ja és 2 hét múlva van időpont a hétre már nincs.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Na, akkor a méregetésd értsd: visszaforrasztják a kilazult, kontakthibás csatlakozásokat... de ezek szerint a PWM-et a lámpatestbe rakták bele, ami elég merész megoldás (bár nem egyedülálló, minél többet tud egy lámpa, annál több elektronika kerül bele).
Az azért pofátlanság, h nem vesznek előre, ha már náluk pattog a labda. Persze neked ezzel csak nő a garanciaidőd, de ez akkor is jelentős kényelmetlenség számodra.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
makszi
aktív tag
Azt nem értem , hogy akkor ma nem volt benn a forrasztó ember vagy mi a fene? Tehát, hogy miért kell még egy fél napot ott ülnöm. Plusz ha végül mégis cserét találnak ki akkor ugye lesz majd egy 3. alkalom is.
Azt hogy érted, hogy nő a garanciaidőm? Ettől szerintem semmilyen garanciaidő nem változik.No.01: Nem akarom én senkinek a rossz hírét kelteni, várjuk meg a történet végét...
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A hatályos magyar jogszabályok szerint, a hibás alkatrészre (jelen esetben a DRL-re) annyival nő a garanciaidő, ami a bejelentéstől (azaz mától) a probléma elhárításáig tart. Ha cserélik, akkor újraindul a garancia az adott egységre.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
molnarpeter
nagyúr
Gyakorlatilag nem csinálnak ilyet, nem nagyon hallottam forrasztást márkakerben - alkatrész cikkszám elér valameddig, ha hibás az egység, akkor jön az új és megy a hibás vizsgálatra, ilyesmik. De lehet, hogy közben találtak egy service bulletin, csak elsőre nem találták
Lehet, hogy másik szervizben is rákérdeznék.
-
Gombinyó
őstag
Na megvolt a 15ezres szerviz. Olaj és pollenszűrő csere, 43k. Elég baráti ár sztem, a clio is ekörül volt.
A zörgésekkel nem tudtak mit kezdeni, de megnyugtattak, hogy egyben van az autó, nem fog darabjaira hullani... Köszi! Újrahasznosított műanyag elemekből áll, nyekeregni, ciceregni, dübögni fog, fogadjam el. Elfogadom és megfogadom, hogy a következő autó olyan lesz, amit össze tudnak rakni normálisan. -
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #9316 üzenetére
Attól függ, mire van jogosultsága a szerviznek, szintekre vannak osztva. Felesleges (nem mellesleg költséges és időigényes) lenne modulokat cserélgetni, ha csak 1-2 forrasztás van eltörve, ezt a gyártó is tudja, nem véletlen vállalnak be egy 3 órás szervizóradíjat maguknak egy 20 perces egységcsere helyett.
Persze egy ECU-t nem fognak helyben javítgatni, de ez nem is olyan szintű probléma (gyanítom, hogy otthon 15 perc alatt megoldanám magamnak + a szét és összeszerelés, ami legyen még fél-1 óra - persze ha garos rá se néznék, mert azzal el is veszteném a gart).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #9317 üzenetére
Ez nyilvan csak kifogas. Mondjuk en ismerek olyanokat akiket a kulonbozo zorgesek egyaltalan nem zavarnak. En megorulok tole mar rovidtavon is (mas kocsijaban ugyszinten, de ott joneveltkent probalom ezt nem hangosan kimondani )
Mar regebben megfordult a fejemben, h lehetne tenyleg nyitni egy zorgeselharito szervizt.
Nyilvan keves ugyfel lenne es ha nem vagy az adott auto ismeroje akkor ez nyilvan baromi sok idot venne el, de hogy 2020-ban letudjak egy kitalalt hulye indokkal... Nincs ez igy rendjen maradjunk annyibanKTTech:
Azt en sem hinnem, h nekiallnak forrasztgatni (bar valljuk be magyarorszag gondolkodasban sokszor meg mindig sokkaal inkabb K europa) de egy korrek ugyfelkezeles sem ilyen. Foleg ha az lesz a story vege, h nem tudjak megoldani es a csere vegett majd lesz egy 3. szervizlatogatas is... -
KTTech
veterán
Az enyém is zörög... mondjuk a Seatjaim és a Golfom is zörgött. A Seatok új korukban majdnem duplájáért találtak gazdára mint a Yaris HSD... szóval a németekben, spanyolok an se lehet bízni ilyen téren, de legalább folyamatosan volt velük probléma (igaz mind 10+ évesek voltak).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Szoszo94
őstag
"En megorulok tole mar rovidtavon is"
Szintén, falra tudok mászni mikor valami zörög. Elég, ha párom az ajtózsebben hagy valamit, ami zörgésképes Anno Passat-ot emiatt szedtem darabjaira, elég sokszor, mire minden zörgést sikerült megszüntetnem. Lexus-nál szerencsére nincs semmi*, pedig van plusz mélyláda is a csomagtartóban.*Télen a jó magyar utakon hallottam cicergést az A oszlop felől ritkán, csak nem volt időm szétszedni, de ahogy bejött a jóidő meg is szűnt. Pedig nem sok híja volt, hogy lebontsam a borítást
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Van egy 2004-es Toyota Yaris 1.4 D-4D autóm, amelynek lemerült az akksija, de bebikázva se indult be. Vettem új akksit a Varta hivatalos oldalán erre a pontos típusra keresve és sajnos a 3 közül amit ajánlott a legolcsóbbat megvéve kiderült, hogy jobb+-os, annak ellenére, hogy ebbe a típusba bal+-os való. De nem volt akkora probléma, némi kábelrendezgetés után rá lett csiptetve helyesen a 2 kábel, de sajnos úgy sem indul. Motor fordul egyet, aztán vészvillogó bekapcsol kb fél percig.
Kétféle szolgáltatásra lenne szükségem, egy Toyotákhoz hozzáértő autószerelőre és egy autómentőre, a legjobb lenne, ha találnék egy olyan céget ami mindkettőt vállalja és nem horror áron.
Tud valaki esetleg ilyet? Ha nem, akkor mit ajánlotok külön-külön autómentésre és Toyotához értő szerelőre?
Márkaszervizet mellőzném, mivel erre az autóra már nem szeretnék annyit költeni.Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Gombinyó
őstag
válasz Dluinet #9325 üzenetére
Sztem, hogy mi prémium meg mi nem az nem ezen kellene, hogy múljon. Az előző autóm egy 4-es Clio volt, amit a hírhedt törökök raktak össze. Én hoztam ki szalonból és 65ezret raktam bele, abban semmi nem zörgött... Ehhez képest a Corollában néha úgy érzem, hogy a nyakamba szakad a tetőkárpit.
-
bszg@
tag
2018-as Aurisom van. Mostanában többször lefagyott az érintőkijelző. Következő induláskor mindig újra működött. Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
-
Dorian
félisten
Avensis kombi csomagtartójába bepakolni 430 kilót ugye még nem nagyon gáz?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
No.01
őstag
Szvszv mar hatareset... ha nagyon leul a hatulja akkor vegyel ki belole, ha megoldhato.
Ja es megegy jotanacs: ovatosan a kanyarokban
Nekem anno volt egy majdnem gazos esetem mikor 2 baromi nehez ladat kellet elvinnem. "Kisse" farnehezze valt az auto ami a kanyarban elegge alatomosan adta tudtomra a dolgok valtozasat. -
Dorian
félisten
Tegnap már megvolt, szóval csak utólagosan akarom nyugtatni magam.
Kültéri beton burkolólapokat vettem, többet nem mertem bepakolni, ma megyek a másik feléért.
Persze, hazafelé kifejezetten gyök kettővel mentem és semmi hirtelen kormánymozdulatKétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
molnarpeter
nagyúr
Guminyomás segít az ilyenen, nem árt előtte gyári előírás szerint felső értékre fújni, akkor nem lesz olyan, mint egy hajó Amúgy meg felütközik szerintem gumibakra legrosszabb esetben akkor meg a kátyúkat elkerülve nincs gáz. Source: foglalkoztunk gyümölccsel, néha muszáj volt a személykocsi+utánfutó kapacitását kihasználni
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Egy ideje komolyan elkezdtünk gondolkodni az új Priuson és a Hybrid C-HR-en, de a napokban az egyik tesztben belebotlottam teljesen véletlen egy kisebb aggodalomra. Maximális terhelhetőség Priusnál 415 kg, C-HR-nél 480 kg?
Ez komoly? 415 kg az nem valami sok...3 testesebb felnőtt + csomagok, vagy 4 átlagos már nem szállítható? Családi nyaralás ezekkel kicsukva? Bevallom őszintén, én ezeknek a súly adatoknak sosem néztem utána korábban és most is csak teljesen véletlenül bukkantam rá, simán elkerülte volna a figyelmem és gyanítom nem említette volna a márkakereskedés sem ezt az apró korlátozást. Ez tényleg valós probléma vagy csak én fújom fel? Mi történne ha mégis túllépi az ember pusztán az utasok miatt? A rugók/lengéscsillapítók a gyenge láncszem a történetben?[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
415kg az tenyleg nem v.mi sok... bar ezen megmonodm oszinten mostanaig en sem sokat gondolkodtam. Amit kellett beraktuk azt annyi, igaz nalunk meg akkor sem erjuk el ezt a hatart 4-en ha vannak csomagok is
Egyebkent a 2 auto a hibridseg es az automata valtot leszamitva mikent is kerult egy dimenzioba?
Csak azert kerdem mert mi nagyon sokaig szemezgettunk az uj Priussal. (ugyertem az uj-rancfelvarrott (4.Gen FL) valtozattal mert az szvsz jobban nez ki)
Viszont szerintem a 2 auto egyaltalan nem alternativaja egymasnak. -
Ck.
addikt
Egyszerűbb ha a kályhától indulunk. Jelenleg egy 2016-os diesel F10-es BMW-t hajtok.
Mindenkepp hybridet, plugin-hybridet vagy elektromosat szeretnék, bár legutóbbi az évenkénti Anglia-Magyarország utat jelentősen megnehezíti, ezért inkább zárójelben írom.
Első körben a 330e (F30 és G20), valamint az 530e (G30), esetleg i3, ami képbe került, de ha el tudom engedni a propeller és gyorsulás őrületet, akkor egyedül a Toyota az, ami számításba jöhet nálam, mint hybrid. Ott pedig a minél űrhajósabbak (mert tech geek vagyok és mert “csak” )ezért esett a pillantásom a Priusra és a C-HR-re.Összeségében az összes autó teljesen más, egyedül a hybridségük az, amiben hasonlítanak. Tudom, nehéz eset vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Minőségben/luxusban/dinamikában erős visszalépés lenne egy Toyota. Lexus nem jöhet szóba? Azok is úgy néznek ki, mint egy űrsikló, de van némi autó formájuk is, ráadásul a 300h/450h motorral szereltek jobb dinamikát biztosítanak, mint a kis Toyoták.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
No.01
őstag
Evenkenti (1-2x?) alkalom vegett en nem paraznek a full elektromostol sem (Max ha nincs eleg ido a haza/visszamenetelre akkor autoberles)
A plug-in szerintem lassacskan mar csakutca a tobbsegnek. Mi is gondolkodtunk rajta reven otthont leszamitva mindenhol tudnank tolteni, de mar a kedvezmneyek sem jok annyira, mint 1-2 eve illetve osszesegeben inkabb csak macera lenne vele. Akkor mar inkabb maradunk az "ontolto" megoldasnal. Szvsz ez meg 5-6 eveig biztosan versenykepes marad.
A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak
Ha barmilyen szempontbol is van igeny az elvezeti autozasra (hibrid, automata az egyik meg SUV is. LOL) akkor a Prius nem is kerutlhet szoba reven az egy valodi kozlekedo edeny
Mindnekinek mas a fontos. Kulfoldon elve a megbizhatosag bennunk nagyon-nagyon felertekelodott. Azota meg nemigazan tudom es akarom elengedni a hibrid technologia elonyeit. A full elektromos vonatra pedig szvsz meg tul korai felulni. legalabbis nekunk. -
Ck.
addikt
Gondolkodtam Lexusban is, de az évjárat/keret kritériumok alapján csak a CT200h és az IS300 ami belefér.
No.01:
Évi 1-2 alkalom, de mivel a szabadság max 2 hét, így sajnos fontos a minél rövidebb utazási idő, ezért a töltögetés nem lenne túlságosan a segítségemre. REX-es i3 megoldás lehetne, de ott egyrészt a benzintankot kellene hasonló gyakorisággal utántölteni, másrészt pont az elektromosság előnye veszne el egy ilyen hosszabb, 2000 km-es út során.A plugin hybridek esetében megvan a potenciál a rövid távú tisztán elektromos üzemre, ugyanakkor rendszeres töltögetés hiányában hagyományos öntöltő hybridként ugyanúgy lehet használni, a használt piacon pedig jóval kisebb a felára, mint újként.
“A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak ” - Ezt hogy érted? Persze, szeretek én is élvezetesen autózni, de önmagában a hybrid technológia nem jelenti azt hogy nem lehet, egy kellően erős villany + benzin motor páros esetén ugyanúgy móka lehet a dolog, tény hogy ez nem a Prius-szal fog megvalósulni.
Pontosan én is egyrészt a megbízhatóság, másrészt pedig a jövőbiztosság miatt gondolkodok szintén a hybrid irányban.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
“A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak ” - Ezt hogy érted?
3-as es 5-os (mar eleve mas meretosztaly ugye) + i3 amit a 4 kereken es a kormanyon kivul nem sok metszesponttal rendelkezik az elozo kettovel.CT200 kicsi, akkor mar inkabb Prius (P3 az alap ugye) a IS szvsz szukosoebb, mint elsonek tunik es ha a sporolas oldalarol kozelitjuk meg a kerdeskort akkor annyira nem is jo alternativa. Tovabba ha UK - HU - UK az utvonal akkor az IS-re az adok es a biztositas is mas liga
-
molnarpeter
nagyúr
VAG GTE hajtás (Passat/Golf/A3) némi chip után tud úgy 300 lovat ha az az igény, van normális elektromos hatótáv, szíjas TSI meg szerintem tovább elmegy hozzányúlás nélkül, mint tetszőleges korabeli bajor, olajos DSG sem problémás. Bár nemzetközi utakra egy V60 D6 szerintem alkalmasabb a dízelmotorral.
-
KTTech
veterán
Általában egyetlen járgánynak se sokkal több (vagy épp kevesebb) a terhelhetősége... ezen nem kell aggódni.
Konkrétan épp voltam otthon a Yarissal, visszafele 2300km, agyig pakolva, 2 személlyel (értsd: a hátsó ülések is plafonig), és köszönte remekül boldogult vele (és nem vagyok nádszál, szóval élősúly is volt kb 200kg benne), pedig még egy őskori ammóniás lehel hűtő is belekerült (mert megy 12/230V-ról és gázról is, jól jön kirándulásoknál), üresen kb 30kg, de fullosra lett pakolva az is.Egyetlen dombnál/hegynél sem bizonytalonodott el. Próbából meghajtottam németben, GPS szerint 166-ig mentem el vele, aztán nem hajtottam tovább...
Igaz, nálam az utazó sebesség 90-110 közt változik, így a fogyi 4.16-4.63L közt volt, E10 és E5 vegyesen tankolva, természetesen klímával végig.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vzsryl
nagyúr
"Általában egyetlen járgánynak se sokkal több (vagy épp kevesebb) a terhelhetősége... "
Előző autóm 520-at, a jelenlegi 600kg-ot bír maximum, szóval a 415 tényleg eléggé extrém negatív irányban, de szvsz. én sem hiszem, hogy komolyabb problémát okozhat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KTTech
veterán
A Golfom 480kg-ot bírt (mk3), manuális váltóval. Automatával már 60kg-al kevesebbet tudott. A kombik szoktak többet bírni.
Az is benne van a dologban, hogy a nagyobb teherbíráshoz keményebb rugók kellenek... A Yaris HSD tud 480kg-ot, de eléggé kemény is, egy Prius vagy Auris (Corolla) sokkal kényelmesebb menetkomforttal rendelkezik.A Golfom eredeti tulaja 1000kg-os cuccokat vitt folyamatosan, ezért át volt alakítva: a Passat sokkal keményebb rugóit kapta meg, így nem ült le a segge. Cserébe üresen elég idétlenül nézett ki... azzal kezdtem, hogy vettem eredeti rugókat bele az egyetlen ami rendszeresen tönkrement a kuplung volt, mert a telepakolás mellett kapott egy utánfutót is megpakolva (1.6, 101LE benzines volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs