Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Én egyelőre eddig jutottam (ma csak ventiszerelés volt).:D

    Ha majd átköltöztem a másik gépházba, és lecseréltem a
    teljes csövezést Masterkleer-re, akkor lesz kép a gépről is.
    Már itt van a cső, meg az "új" gépház csak idő kellene sok.

    Jah igen: egy ilyen 18-as venti csomag eladóvá vált, mivel
    lecseréltem a mellékelt ábra szerint a fekete slim ventiket,
    és ugye megjött gariban az egyik nem induló venti helyett
    az új, ami tökéletesen szuperál, szóval teljes a készlet.:K
    (A MoRa3-ra nyilván nincs értelme ráfaragni ezeket mert a
    Silverstone-ok 65-150 CFM-re képesek egyenként, de már
    minimális fordulatukon is megfogják a vizet 33 fokon Cry2
    alatt, még ebben a nagy melegben is (a levegő 26 fok kb.):
    esetleg komolyabb tuninghoz, vagy csak méregetéshez jó,
    hogy könnyen fel lehet tolni a fordulatszámot: rádobtam a
    szabályzókat a Mo-Ra hátulsó rácsára. Egész vállalhatón
    néznek ki ott, de erről még nem lőttem képet. Majd.:R)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák