- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Infravörös kamerákkal vagánykodik az Umidigi
ma Az előlapra is került az éjszakai arcfelismeréshez, és a hátlapra is fotózáshoz.
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gismo
addikt
válasz StoneBridge #500 üzenetére
Sajna egyelőre nem úgyfest!
De nekem az 1.9 jtd-t volt alkalmam kipróbálni és elég meggyőző volt. (bár a hangja nem tetszett a turbófüttyögést leszámítva) -
StoneBridge
senior tag
Bizony, nincsenek sokan.
Tulajdonképpen az érdekelne, hogy mennyire megbízható motor, ill. mennyire költséges fenntartani mondjuk egy 2.0 TS-hez képest.
Illetve az sem egyértelmű nekem, hogy ezekben a 2.4 JTD-s mocikban (2000-2001-es évjárat) a 10 szelepes vagy 20 szelepes változat van. Néztem néhány videót és a 20 szelepesnek elég meggyőző hangja van. [link]Esetleg nem tudtok egy oldalt, ahol az Alfa motorokról van egy összesítés?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Gismo
addikt
válasz StoneBridge #502 üzenetére
Konkrétan a hangból alig hallatszik valami. Bár 1 kellőképpen nyitott kipuffal lehet rajta okosítani.
Javaslom a www.alfaamore.hu-t és a www.italiaspeed.hu-t körbenézésre.
Ha mástnem akkor a fórumban tudsz tőlük kérdezni.
De ha nem vagy dízel fetisiszta akkor én személy szerint nem javaslom hogy dízelt vegyél. Csupán csak a hangja és amiatt hogy nem lehet úgy pörgetni mint 1 benyást.
Sokak szerint 1 igazi alfa csak benyás lehet. És ezzel egyetértek.
A megbízhatóságával amúgy nem hinném hogy baj lenne. De utána tudsz olvasni a totalcar/népítélet rovatban
A fenntartási költségeiről nemtudok nyilatkozni. De a dízel talán a nagyobb köbcenti meg a drágább üzemanyag miatt talán drágább lehet(Erősen vezetési stílus függő). de ennek utána kéne számolni. -
StoneBridge
senior tag
Hi!
Köszi a linkeket.
Abban igazad van, hogy benyásnak szebb a hangja, ill. az Alfa-hoz az illik. De azért egy 3.0 V6 24V nem is 6-7 litert fogyaszt (2.4 JTD annyit).
Tulajdonképpen a népítéleteket már átolvasgattam, de jó lenne, ha valaki olyannal tudnék beszélni, akinek hosszabb ideje ilyen JTD motorral rendelkező autója van.
Ha az alkatrészek és a szervizelés is drágább a benyáshoz képest, akkor azért nem lennék annyira dízel párti.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Gismo
addikt
válasz StoneBridge #504 üzenetére
Hát nézd egy dízel szervízelése mindig drágább, már csak az alkatrészek ára miatt is... meg az érzékenységük miatt is (lásd pl turbó)
De ugye egy alfától nem szabad sajnálni a pénzt. Mindenből a legjobbat és akkor meghálálja. -
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #491 üzenetére
-
Chieftec
őstag
[link] Teljesen gyari az auto.. Az ilyen 250 re korlatozott bmwk, audik meg hasonlo szarok elbujhatnak asszem!!!
-
ádyz
addikt
Üdv.
Van itt Fiat Panda szakértő? Az első szériára gondolok, amit 1980-1986 között gyártottak.Lenne egy fontos kérdésem: '84-es Pandára lehet kapni 5 sebességes váltót?
-
dirkE
újonc
na figy
olasz autók szarok? honnan tudod? tapasztaltad? akkormeg?
gyerekkorom óta Fiatunk van volt lesz (és nekem is) 1x nem hagyott ott minket sehol.
Ha az autószerelö aztmondja h jó, a többiek h szar akkor kinek hiszel?
meg lehet nézni h hány Fiat modell lett az év autója...és a Delta hányszor lett világbajnok...és még sorolhatnám...
ha szted szarok az olaszok akkor nem kell azt venni...kényelemröl meg annyit hogy ültetek már opel merivába vagy wagonr+ba?Forza Italia
-
keszegduda
őstag
Hy!
Néhány hónapja vásároltunk egy fiat doblót 1.3 multijet JTD 85Le. Nagyon szuper autó fogyasztásra, menetstabilitásra egyszóval mindenre, de egy valami nem tetszik benne. Mégpedig az hogy kicsi fordulaton nagyon gyenge, holott a dízelek pont az alacsonyabb fordulat tartományban erősek, nyomatékosak. Többször volt úgy hogy magasabb emelkedőn nem hajlandó elindulni álló helyzetből mert lefullad, ha pedig túráztatom és eléri az 1500-as fordulatot amikor a turbó elkezd tölteni akkor pedig kikapar a kerék. Turbó lyukról halottam valamit, hogy idő kell hogy felpörgesse a kipufogógáz a töltőt, ezért lusta. Erre létezik valamiféle megoldás, orvosság hogy erősebb legyen kis fordulaton?
1500 felett nincs gond akkor bivaly erős én is meglepődtem.
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
Gismo
addikt
válasz keszegduda #513 üzenetére
Sajnos nagy és nehéz kasztnihoz kicsi motor van társítva. És az alapjárat közeli fordulaton amúgyis gyenge dízel motornak ha alapjáratról elkéne húzni 1 nehéz bódét akkor problémákba ütközik a dolog.
Ha megnézel pár tesztet, akkor sajnos kiderül a véres valóság, mégpedig hogy ezek a kis köbcentis hegyezett dízelek, nagyon nem úgy viselkednek mint a nagyobb pl 1.9jtd és társaik. -
keszegduda
őstag
Igen, a kasztni elég nagy hozzá de ezt 1500 felett nem nagyon érezni, mert szabályosan repíti az autót ez a pici motor, sőt az utánfutót is elbírja lazán.
Én valami olyasmire számítottam hogy változtatnak a turbó töltésének időpontján a szerízben amikor már bejáratottnak számít az autó (15000km egyesek szerint), mert a DCI és TDI-k már alapjárat után azonnal töltenek lehet hallani töltőt hogy működik. Ezt pedig nem hallani a multijetnél, 1800-as fordulat környékén hallható, ez lehet a pici motor miatt is nem tudom.
Nyáron is történt egy érdekes jelenség. Külföldre utaztunk mégpedig Erdélybe és az oda vezető úton elég jó idő volt 30-35 fok körül és az autó néha szó szerint nem akart húzni. Folyamatosan esett a fordulat, hiába váltottam vissza és nyomtam a pedált nem csinált semmit, mintha enyhe motorfékkel ment volna az autó. Aztán rá durván 1-2 percre meglódul valami oknál fogva és húz tovább. Gyanítom hogy valamiféle motorvédelem lehet benne hogy ne terheljék túl? Elég ciki nagy forgalomban feltartani a sort, főleg kapaszkodósávon, emelkedőn...főleg Kolozsváron.
Meddig célszerű pörgetni ezeket a dízeleket, mert ugye a dízel nem szereti ha pörgetik? -
Gismo
addikt
válasz keszegduda #516 üzenetére
Hát ehhez a jelenséghez nemnagyon tudok mit szólni... Haveromék mondeójában ugyanez volt... de ott azér dúrvábban. Letiltott ez elektronika és vész üzembe kapcsolt a motor, de ott azthiszem a túrbó körül nem klappolt valami.
Amúgy 3500-as fordulatnál följebb nem érdemes pörgetni. -
tomcsi23
veterán
Sziasztok!
Fiat (szak)szerviz érdekelne, hol-hova?
Albeáról van szó, a levegőztető befújó ventilátora nem megy. Több "szerelő" látta, de nem tudott rá mit mondani. Hova lenne érdemes elvinni?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Gismo
addikt
-
HEBI
senior tag
válasz Chieftec #493 üzenetére
Nekem a Kappában (2.0 20V benzin SW) 3000-et 120-nál forog ötödikben, de létezik Kappában is a rövidebbik váltó amiben szintén nagyon pörög és kellene egy hatodik. Viszont azzal meg nagyon jól gyorsul a rövid fokozatoknak köszönhetően.
A csiga nem lassú állat, csak nagy a súrlódása...
-
Gismo
addikt
-
mocimboa
újonc
Családi okokból sürgősen, alkalmi áron eladó Lancia Kappa 20.t.
1999(2002-es MO-i forg hely), 187ezer km.
Megkímélt állapotban.
Alcantra bőr belső, Faberakás, alufelni, Állítható kormány és ülés, digit.klíma, fedélzeti computer, motoros tükrök, stb.
Szakszervízben történt javítások : vezérlés csere, fékrendszer csere, első futómű felújítás, 1 db 100 ezeres javítás van hátra és késsz, de el kell adjuk.
Turbó tökéletes.30-2790278
benijoco@freemail.hu -
mocimboa
újonc
750000FT
-
mityku
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Lenne hozzátok egy kérdésem. Magam Lada tulajdonos vagyok, de egy másik topicban / másik fórumon szóbakerült egy alkatrész amit Alfákba , Lancia-ban használnak, de mi is tudnánk Ladába használni.
Erről lenne szó: [link]
Az AC és a karburátor közé teszik és megakadályozza a tűszelep felesleges " berezgését" amit az AC okoz.
Már ladás körökben szó volt az úgynevezett "angol csodáról" ([link]) , csak borsos ára illetve a beszerzés lehetősége miatt, nem terjedt el.
Sajna kaptunk egy olyan infót is, hogy eme olasz kütyü, szintén borsos áru ( az angol kb 13-15.000 Ft-ba lenne, ez viszont 25.000 Ft ).
Ti mennyire találkoztatok eme szerkezettel illetve bontókba előfordul-e ( érdemes-e onnan egyáltalán elhozni).
Itt a topic linkje, ahol folyt az eszmecsere eme alkatrészről:
[link]üdv: mityku
Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
mityku
aktív tag
UP!
Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
mokus1
addikt
Mik a tapasztalatok a Fiat Punto 1 1.1esel?Megbízható?Egyenlőre nekem 1 hónapja van meg és nagyon tetszik.Városban ideális pörgös.
De a motor mennyire megbízható?125000Km lesz benne nemsokára.És látszik rajta hogy nagyon karba volt tartva.
Arra milyen megoldás lehet hogy a km/ora ,,ugrál"? -
aphra2
aktív tag
Ha nagyon látszik a karbantartás akkor ne aggódj, 200.000 km-ig nem lesz gond.
Puntókra úgy általában nincs sok panasz, és mindenki szereti
(esetleges elektronikai gondok meg minden tipusnál előfordulnak, pl AC pumpa megáll, vagy valamelyik jeladó megy tönkre)
Nekem Tipo-m van 180 ezerrel, és gyári a kompresszió.
A km óra nekem is ugrált, főleg télen, a spirált kiszedtem és megolajoztam-zsíroztam, ennek már 2 éve, azóta jó.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Lejszi
senior tag
Sziasztok!
Meg tudja mondani nekem vki hogy a Grande Puntonak milyen osztóköre van a keréken és mennyi az ET száma?
Előre is köszönöm
-
mokus1
addikt
96os punto 55S-n van gondoltam rá hogy beszerelek fordulatszámmérős műszeregységet.Hol kapható?Valami korrekt áron?
illetve hallotam hogy van a spirálos és a elektromos megoldás.Ebbe csak spirálosat lehet tenni?
mert olcsón tudnék GT-set szerezni ami elektromos. -
Lejszi
senior tag
válasz Avicularia #536 üzenetére
jaja, mar megneztem et43-as. ezzel az ET szammal kapcsolatban azt kerdeznem, hogy vmennyire el lehet tole terni?meddig nem gáz? mondjuk +-3 ?
-
Lejszi
senior tag
elég halott ez a topic
-
Lejszi
senior tag
Fiat Grande Punto kézikönyvre lenne szükségem.
Van ilyen vkinek elektronikus (PDF) formatumban?
Vagy a netről honnan tudnam letolteni?thx
-
qdak
addikt
helo!
valakinek van-e 1.6-os boxer (103le) arra lennék kiváncsi hogy menyit fogyaszt, és hogy menyire megbízhato
köszi(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
FlasH-BacK
senior tag
hi!
gondolom alfa 145-re vagy 46-ra gondolsz. nekem nincs, de úgy hallottam hogy városban olyan 8-9l kell neki. a megbízhatóság meg szinte teljesen az előző tulaj(ok) karbantartási hajlandóságától függ. de ha megkapja a rendszeres cseréket, akkor nagy baj nem lehet.
nézz szét a népítéletek között, ha még nem tetted.
üdv. -
Fryskitt
addikt
Használ valaki Fiat 500-ast? Vélemények?
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Newyorker
addikt
Sziasztok!
A 159-ről mi a hír, vélemény, megbízhatóság, stb stb?
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
tjokai
senior tag
Hy
Most találtam a topicra, gondoltam leírom a véleményem az olasz autókkal kapcsolatban!Fiat Bravo 1.4 12V tulajdonos vagyok fél éve de életem egyik legrosszabb döntése volt,h megvettem A gatyámat is leeszi(10L-es fogyasztás, cserébe semmi teljesítmény)egyfolytában szerelőhöz hordom!Igaz, nem drága hozzá az alkatrész de a sok kicsiből jön össze a hatalmas összeg !Inkább vettem volna egy Suzuki swiftet, semmi probléma nincs azokkal!Következő autóm 99%,h japán autó lesz!!!Olasztól ISTEN MENTS !!!!Üdv!
-
FlasH-BacK
senior tag
Hi.
Ha csak azért írtad ezt ide, hogy feszültséget kelts és flame-háborúba kezdj, akkor köszi, tekintsd úgy hogy nem írtam semmit.
A magas fogyasztás meg elég sokmindentől függ (út, vezetési stílus, évszak, gumik, stb.), de ha pl be van ragadva a fék, vagy rossz a lambda-szonda, régi a légszűrő, stb., akkor is megnő a fogyasztás. De a bravo amúgy is több mint 1.1 tonna ha jól tudom, úgyhogy csodát nem érdemes várni tőle.
Alkatrészből meg ugyebár aki az olcsót veszi, az számoljon vele, hogy az nem fogja a gyári minőségűnek az élettartamát hozni. És magyar viszonylatban nem lehet tudni hogy az előző tulaj(ok) mit tettek az autóba, mivel javították a rossz alkatrészeket, ha egyáltalán javították... (Jó példa erre a sok kéken füstölő Opel és egyéb német autó, mert sok észlény azt hiszi, az "sosem kop el", stb, "minek olajat cserélni évente".)
Szóval hidd el, olyan autó nincs, amivel semmi baj nincsen soha, főleg nem 10 éves kor fölött! De sok sikert a "stílusos", "kényelmes", "izgalmas" japán autókhoz!Egyébként meg aki 1 autó alapján ítélkezik egy ország összes márkájának összes modelljéről, annak a véleményét én fenntartásokkal kezelném...
-
Ottoka
őstag
válasz Newyorker #544 üzenetére
Nekem 159-es alfám van, 2.2 jts. Kötelező szervizek 30 és 60 ezer kilométerenként, más nem volt eddig, most 71 ezer van benne, 2006 februári. Gondolom fékbetét és gumi csere nem probkémák közé tartozik.
Annyi hogy én olajat cseréltetem 15 ezrenként, sokallom a 30-at.Sofőr ülés kezdett kicsit nyikorogni, na azzal nem tudom mi lesz, lehet azt vhogy kicsit befújni valamivel? Rugóknál?
Enni eszik, ha nyomod neki, de akkor megy is. 185 paci szereti a zabot.
[ Szerkesztve ]
Mezőhegyes
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI internet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest