- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
Nincs kedve valamelyikőtöknek MK1 1.6/1.8 benzin kombi Focust nézegenti velem hahun?
Annyi eladó van, hogy kiégek... És mint kiderült nekünk is ott kell lennünk párom húgával a vételnél, mert nélkülünk nem vesz autót. Velünk aztán jól fog járni...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
dssport
tag
válasz Morales72 #21130 üzenetére
Kösz a megerősítést Neked és mindenki másnak is!
Hasznos volt olvasni, hogy más is úgy látja, hogy a 600-as kategória is megérdemelhet egy alapos vizsgálatot. Végső soron átlagfizetéssel számolva is ~2,5 havi munka gyümölcse egy ilyen autó és akkor az még csak a bekerülés. Persze van ennyiért jobb bicikli vagy nagyobb TV de azok utána nem kérik el a vételáruk jelentős részét, és az ,,átb@sztak" feeling sincs meg. Egyszóval ezt az összeget is kár lenne elpocsékolni egy bontószökevényre.
Főleg, hogy volt a családban 0 km-es 2.0 TDCI focus 2007-ből és mindent de mindent megkapott egész ,,életében" de még így is bőven jött ki pl elektronikus hibája... Aztán 485.000km-nél elköszönt egy hangos csattanás kíséretében. -nem baleset- 485.000 alatt kb 4-szer kellett menteni, 1 alkalommal a rutin megmentette. Akkor faterom kuplung nélkül jött haza ausztriából Mondjuk ennyi km-nél is gyári volt minden a motorban... befecskendezők (prémium üzemanyag végig -inkább ne számoljuk ki, hogy megérte-e), gyári turbó (10.000-nél olajcsere összes szűrővel -ezt se számoljuk ki, hogy megérte-e)
Ebből csak azt akarom kihozni, hogy egy autóra akkor is sokat kell költeni, ha csak azokat a dolgokat akarjuk megcsináltatni amik szimplán tönkremennek. Egy elektronikát hogy kímélsz? Nem bikázol éjjel nappal dukátókat? nem építesz be homasita autóríasztót vagy autóhifit? Gyári állapotban is megpurcannak és nyelik a pénzt. Most egy generátor felújítás, most nem megy a rail pumpa szenzora, most a légtömeg , most nem kapcsol le az ablaktörlő mert a vezérlő panel ment ki...És még sorolhatnám...
És akkor a kopó dolgokról nem beszéltem... Mert sajnos egyre kevesebben de akadnak olyanok akik azokat is szeretik rendben tartani. Igen is legyen az autón fiatal gumi (max5-6év), nagy teljesítményű fék (minimum egy ATE Power disc illene mindenre), rendes minőségi szűrők és olaj, ne lógjon ne kopogjon semmi.
-
ZolkoW
őstag
Sokat nem tudok segíteni, az enyém dízel, de lényegében csak a rozsdával volt még bajom (meg az adagolóval, de az asszem nem érint). Nálam csak nem régóta áll garázsban, szóval kapott az időjárástól a 10+ év alatt, előtt nem tudom, hol tartották. Küszöböket már cseréltettem is, alváz kezelve lett telibe, meg itt-ott ezen kívül is van azért már rozsda, pl. jobb első ajtó alján.
A céges autónk sokáig egy Focus volt, az benzines, érdekes módon a kevesebb futás ellenére (210k?) nagyon le voltak pusztulva a belső műanyagok: kormány porladt, napellenző bepattintója már rég nem rögzített, több furcsaság volt vele , amit a szervizben szerintem azért nem csináltak meg lelkiismeretesen (=egyáltalán), mert céges volt, és akkor mindegy...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Van 2 apróbb problem, amit orvosolnék. Az egyik, hogy kiment a jobb oldali rendszámvilágítás, a másik, hogy a biztonsági öv ahol kijön a B oszlopból, sűrű kattogó/percegő hangot hallok, ami zavar. MK2 Focus. Legutóbb másfél órán keresztül hallgattam bal füllel. Rendszámvilágítós izzóból milyet ajánlotok? Lehet mindkettőt kicserélem. -
dssport
tag
válasz Real_Necro #21147 üzenetére
Mindenki 860-ra van megindulva?
-
válasz #31600896 #21155 üzenetére
Én ledes canbus-ost tettem bele, ezzel ment át vizsgán.
Asszem 5050 és méretben 36mm-es kell hátra. Belülre meg 42mm-es 5050 vagy 5630 ment, már nem emlékszem de volt mindből rendelve egy marékkal.
Nem vakít hátra mert lefelé világít. És belül is cseréltem az összes (2db) belsőtér pilácsot jó erős ledesre, úgyhogy ha nyílik az ajtó fényorgia van.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz bajnokpityu #21159 üzenetére
Át kell menni a gumi és felni topicba, olvasni minden évben az új teszteket és végül a top 5-ből választani.
Így lett idén 205/55 r16 VP3 nyári és 195/65 r15 TS860 téli.
7 hónapos a kis poronty, nem akartam a biztonság rovására alább adni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
A Zéé
addikt
válasz dssport #21156 üzenetére
nekem a Fiestán csak Continental téligumijaim voltak, TS800 (6 szezon után), aztán TS850 (3 szezon után adtam tovább az új tulajnak), és sosem éreztem egy pillanatra sem, hogy közelítenék a határaihoz. Oké, nem egy erőgép az 1.4TDCI, de dinamikusan szoktam közlekedni vele.
Más autókon voltak másfajta téli gumik is (Barumtól kezdve Michelin-ig), és hát azért voltak olyanok, ami hagytak kívánni valót maga után. Pl. volt egy Kléber fater kisteherautóján, ami kb. a 3. szezonja után úgy felkeményedett, hogy kalapácsnak lehetett volna használni, Mondenon a Michelin (típusra nem tudom melyik) futófelülete meg az 5. szezon végére elkezdett leperegni.
Most a Focushoz is TS850-et adtak, aminek örülök, ha venni kell majd, az is Conti leszJust a simple Lineman...
-
dssport
tag
Igen a biztonság fontos, a Conti téliben pedig elég jó, de nem egy világmegváltó valami. Ha valaki jó sofőr az télen felbecsülhetetlen... 3. szezonom lesz TS860-on. Igazából nem tudom, hogy én lettem vakmerőbb vagy a 860 sz@rabb mint új korában illetve mint az elődei, de mintha romló teljesítményt éreztem volna. Idén megfigyelem rendesen. Nehéz eldöntenem mert soha nem jártam igazán pocsék téli gumival. Nokian volt az alja. Lehet, hogy túl jóhoz vagyok szokva, de pl tavaly 860-on volt olyan, hogy jeges úton hosszan fékezve kb 35-ről dombról lefele semmit de semmit nem lassított az autón sőt érzésre gyorsult..... Annyi előnye volt, hogy nem indult meg keresztbe.. Illetve de, amikor belenyúltam kézifékkel és direkt kicsit keresztbe tettem a kocsit úgy, hogy a hátsó kerék ferdén elkapja a havat az út szélén és az lassítsa a kocsit. Egy kezdő bement volna a szemközti ház kerítésén az tuti... Tét nélkül (gumikerítés) szívesen kipróbálta volna más gumikkal is. Ugyan ott, ugyan akkor.
Nyárra Conti maximálisan felejtős, Hankookba óriási a szórás. Ár érték arányban nálam Falken nyer. Meg sem tudom számolni, hogy a sima puruttya SN 832 mi mindentől mentett meg nyári özönvizek során... Inkább nem is gondolok rá mert rosszat fogok álmodni... Olyan is volt, hogy én voltam hülye de olyan is, hogy hirtelen minden körülmény adott lett egy óriási balesethez és megfogta a kocsit... Most volt 6. éves nyáron száraz úton Cseszneknél nagyon bután megküldve még mindig hangját sem lehetett hallani.
Egyébként ha már biztonság mindenki figyeljen mert felénk (Győr) olyanok lettek a gyalogátkelők környékei mint az óvoda udvara... Csak itt nem a gyerekek hanem a helyszínelők festik a jeleket a betonra... Nagyon durva, hogy bármerre megyek mindenhol baleset nyomát látom... És ez mind azért van mert a gyalogos nem fogja fel hogy korán van szürkület és rohadtul nem látszik + a sofőr nem fogja fel, hogy a jellemzően 7-10 éves kopott repedezett nyári gumik poros aszfaltra szemerkélő esőben 10 fokon már végképp nem fognak semmit....
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz dssport #21162 üzenetére
Lehet leszólni, stb., meghunyászkodom előre.
Első dízel 89-es Escort-on nyári gumival mentem érdi völgyet járni kb. 50cm friss hóba.
Aztán volt rendesen csúszka, de még sem köszöntöttem be idegen házba melegedni.
Persze nem 100-al közlekedtem, mert arra felgyorsulni nem tudtam, akkora hóba.Ezzel nem azt akarom mondani, hogy felesleges a téligumi.
Hanem sofőrtől függ nagyban, mert sokan azt hiszik, hogy a téligumi csodákra képes.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
-
Real_Necro
veterán
válasz dssport #21162 üzenetére
Tükörjégen kb mindegy... Nekem Firestone volt eddig, simára koptattam. Tavaly már mindenhol csúszott.
A G Astrámon 850 van, problémamentes. Mondeora meg a 860 most éppen olcsóbb volt 1-2k/db-al.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
troll81
addikt
Sziasztok tegnap este haza jött a csaladi takarékos s max 220km a megtett táv 8.l körül fogyasztás allitolag. 130 körül sebesség. Este teszek képet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz dssport #21162 üzenetére
egyébként egyetértek.
nagyon sok kamu van a gumittesztekben, illetve többször történt olyan, hogy egyálttalán nem volt biztonságos 1 konkrét gumi, ami meg szinte tesztgyőztes volt. pl pont a conti nyáron(már nm emlékszem h 4 évszakos volt-e vagy nyári) csinált olyat, hogy bizonyos útfelületeken egyáltalán nem volt tapadás. rémisztő volt, hogy előtte 10méterrel mintha falnak mentem volna, olyan volt a fék, majd 10méterrel odébb új felületen meg nulla. azóta csak csekkolás végett nézek meg tesztet, de nem választok aszerint.van egy jó gumis haverom, akinek a saját tapasztalatára adok. eddig mindig bejött. ilyen volt a sorrozero. teszttekben kb nem is szerepel, vagy csak 8 évvel ezelőtt, mégis legjobb téligumim ever. minimum 830as szint, miközben tesztek szerint conti a best. kiára meg most falkent vettem, mert árértékben ezt ajánlotta. eddig oké. a téli hankooknál jobb. hankookban még ami bevált az az S1 sportgumija, az volt a mondeon, brutál jó gumi volt.
egyébként nekem nem volt gondom a nokian vrd4el se. tök oké volt, nem csinált sose furcsaságot.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #21168 üzenetére
tapasztalatok tényleg sokkal többet számítanak. én nyárit a középső, télit a felső polcról választok, olvasok tesztet, meg egyeztetek tapasztalt ismerősökkel barátokkal, és annak az eredőjét veszem meg.
contit michelint nem vettem még soha, a dunloppal viszont elégedett vagyok. jól tart, jól fékez, igaz hangos és kicsit "bakancsos" de összességében eléggé egyben van.
-
kcsa
veterán
Abszolút adom, Kléber téligumi nekem is volt (első és utolsó újautó vásárlásomhoz adták), és rendesen veszélyesnek tartottam, és tartom ma is: Kléber Krisalp HP2
Michelin gumikra egyébként jellemző a felkeményedés, pl. Energy Saver, 6-7 év után se kopik el, cserébe csúszik.
Téligumiknál a Barum saját tapasztalatom és mások véleménye szerint is (olyanok véleménye, akik véleményére adok is ) az árkategóriájában általában a legjobb, így bátran vettem idén a Focusra is.
-
dssport
tag
válasz tibbike01 #21171 üzenetére
Focuson volt nyári conti 3. szezonban idő előtti csere kellett mert olyan kemény lett. Keresztbordák,úthibák=pörölycsapások a futóműre. + Ordenáré hangos lett.
Új 0km-es Suzuki S-cross 2. szezont nem futotta végig a gyári szerelésű Conti nyári gumikkal mert esőben bizonyos útfelületen teljesen instabil volt az autó. Minta természetesen nem volt lekopva. Gumis hallotta a panaszt, hogy új gumi kell, nem is látta az autót, visszakérdezett Conti van rajta? Nyilván nem egy Suzuki ,,SUV" a futóműhangolás mesterfoka de azért ez túlzás volt.
-
-
zoger
tag
Nekem eddig 20 év és 5 autó tapasztalatai alapján nyáriban a nexen n blue hd, téliben a pirelli winter 160 snowcontrol volt az ár-érték bajnok.
-
nagyúr
válasz dssport #21173 üzenetére
Gumitémához én is hozzászólnék:
Szomorú voltam, mert pont egy olyan szakaszt fogtam ki, mikor az ST-line focusokhoz Goodyear effi gumikat adtak, és nem Michelin Pilot Sportokat... Szerintem egy fos ez a Jóév, de kihúzom vele amíg lehet, csak utána cserélünk michelinre.
Télinek én biz Kléber Krisalp HP3-at vettem, és nincs nagyon okom panaszra.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ZolkoW
őstag
Én nem tudtam, hogy a Nokian a legaljának számít, de ettől függetlenül is eldöntöttem, hogy soha többet... téli is, nyári is volt, a nyárival szálszakadásos defektem is lett, de csúszott is vizes úton... Most Hankook mindkét szett, nincs bajom velük.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dssport
tag
válasz Tsebacsi #21177 üzenetére
És akkor még nem is mentünk bele abba, hogy a nagy gyártók közül sokan úgy építi fel az abroncsokat, hogy azok új korukban teljesen más -nyilván jobb- tulajdonságokkal bírnak, mint kopottabban. Gumis mérnök haver valamilyen réteges szerkezetet magyarázott ha jól értettem. Teszteken + amikor megveszed csúcskategória, mikor kopik, visszaesik közepesre. Nem ugyan azt hozza végig az élettartama alatt.
Ő speciel amikor gumit vett lekérte, hogy pontosan melyik gyár, melyik műszak, melyik gépén készült az abroncsa. És elégedetten bólintott. De ugyan az a mintázat más gépről vagy más szériából nem kellett volna neki. Na ez az amibe mi soha nem fogunk belelátni. Hogy pl adott sorozat milyen arányú visszadarálással megy, maximum határértéken tolják aznap vagy éppen kevesebben. De van 100 más változó is. Még az öregedést is befolyásolja!!!
-
Igen, piros féknyereggel. Az enyém rozsdaszínű.
Kár, h árnyékban fotóztad. Az enyém sötétebb színű, ha messzebbről nézzük inkább fekete csak ha közelebb vesszük szemügyre akkor látszik, hogy jé ez kék!
Igazság szerint a kaszni fehérben vagy világoskékben sokkal jobban tetszene (fekete és ezüst nemgyerebe), vagy ha sport kombi lenne akkor még a narancs vagy az rs zöld is jól állna neki, de mivel egy kombi újrafestése vagy fóliázása horror összeg ha nincs szaki haver, így marad a képek nézegetése a neten és a nyálcsorgatás.
Majd ha nyertem a skandin, de akkor lehet nem ebben a kategóriában nézelődnék. Holnap "még csak" 235 millió a várható főnyeremény./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
dssport
tag
Egyébként van itt olyan akinél óra szerint/bizonyíthatóan 500.000 km felett jár a 2.0 136 lovas TDCI?
-
Cyrin
addikt
Kellene egy USB töltő port a FocusMk2-be. Hogy lehetne ezt legegyszerűbben? A szivargyújtó már foglalt.
-
dssport
tag
válasz bajnokpityu #21191 üzenetére
Akkor gondolom a motor teljesen bontatlan.
Amikor a mi Fókuszunk letérdelt (485.000), azt kérdezte a szerelő, hogy volt-e már köszörülve a főtengely. Mondtam, hogy persze, 200 felett minden olajcserekor kivettük és egy kicsit igazítottunk rajta............ -
nagyúr
válasz bajnokpityu #21191 üzenetére
Taxis ismerősöméknek 800e km után halt le a motor. 2.0tdci
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Beteszek egy táblázatot (Ford gyári oldalról). Kuga CO2 (gr/km) értékek. Az elátkozott dízel értékei szinte azonosak a turbó benzinesekkel. [kép]
A tágabb csalág az elmúlt 2 hónap alatt kettő Kugával bővült. Egyik alig egy hetes még a1.5-ös turbó benzines, Blazer blue szín, full szereltséggel akciósan szalonautóként (6.46 milla) a másik már "öregebb", 2 hónapos lesz holnap és 2.0 literes dízel, Magnetic színben 7,2 milla és ez is szalonautó volt. Mindkettő 150 LE-s, 6 fokozatú manuális váltóval. Vezettem mind a kettőt, és szerintem/nekem a dízel meggyőzőbb volt, annak ellenére, hogy a benzines is azonos teljesítményű. Valahogy jobban, talán könnyebben is(?) vitte a két tonnás autót. Nekem ha választanom kellene a kettő közül, egyértelműen a dízel.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
Teljesen logikus.
Egy nagyobb autót mindig is jobban fog mozgatni egy (fúj, büdös, halálra ítélt, rákkeltő, végevan - ezt nem komolyan venni) nagyobb dízel. A nyomaték nagy úr.
Én is kíváncsi leszek a dízel -> benzin átállásra. Már most tudom, hogy hiányozni fog pár Nm a seggem alól, cserébe lesz 9-es minimum fogyasztás a 6.3 helyett.szerk.: Tsebacsi is ugyanezt írta...
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
elátkozott?
azért az euro 6d temp már nem az a tipikus diesel. finoman jár,nem csip a kipuffgáz, és co2ben is jobb,mint az 1.5T. és a 150lovas is simán viszi a 2tonnás smaxot. olaj oldódás nem kéne hogy valaha is eljöjjön, mert ezeknél nem a normál befecsi rendszer által befecskendezett gázolajat égeti el a DPF regen közben, a DPF befecsije teljesen külön életet él. megmondom őszintén nem csoda, hogy németeknél újra nőnek a diesel eladások.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jenne
senior tag
válasz Tsebacsi #21197 üzenetére
Ez így igaz.
Viszont nekem a táblázatban látott CO2 értékek (2.0 dízel és 1.5 turbó benzines) közel egyforma értékei azok, amik érdekesek. Lehet, hogy túlhamarkodott volt ez a dízel temetése?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest