- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen processzort vegyek?
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Házimozi belépő szinten
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz membrandj #30397 üzenetére
Típus korrekt, motor okés. Váltó nekem homály - ha hagyományos, olajkavarós automata, akkor 60 ezrenként leeresztéses olajcsere vagy inkább 80-120 ezrenként átöblítés, úgy tartósak szoktak lenni ezek. Bár Toyota HSD egyszerűbb szerkezet kisebb fogyasztással, ha olyan típus szóba jöhet. Egy ilyesmi váltó hibája esetén pár százezer szokott lenni a vége, sokszor van szükség a probléma elhárítása mellett néhány további dolog cseréjére is, de ahhoz kell a magas futás, kor, nameg az olajcserék hanyagolása is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #30400 üzenetére
Ilyen szempontból a Henkel és Sika munkásságát nézve nagyon sok dolgot meg tudnak oldani, csak pénz kérdése. Ott vannak az autók, ahol hegesztés nélkül vannak ragasztóval rögzítve bizonyos elemek például. A koccanás vonal tetszik, egy rossz utat könnyen teszelnek, de egy sérülés kiszámíthatatlan. Mondjuk az ilyenekről mindig a becsületesnepper Honda Jazz tömítős videója jut eszembe, szóval gondolom elég drága lenne az elméleti tökéletes megoldás
-
őstag
válasz molnarpeter #30398 üzenetére
Na de várjál, a vicc az, hogy ablakmosó folyadékszint ellenőrzés pl. volt az autóban, de hűtőfolyadék nem... Kritikus is az ablakmosófolyadék, mit ne mondjak...
Az érdekes az, hogy a B Vectrámban volt szintfigyelés és az nem mai autó volt. Baromi egyszerű módon, egy mágneses úszóka volt a tartályban egy kis henger alakú pálcán amely tetején egy seeger gyűrű volt, hogy ne tudjon lejönni a hengerről az úszóka és kívülről egy ilyen hosszú vékony pálca volt feltolva ebbe a kialakított hengerbe amelyben egy sima reed relé volt. Emlékszem, hogy tudtam finomítani a szintjelzésen, mert a reed relé cserélhető volt és a magasságát lehetett szabályozni a lábak hosszának a segítségével. Igen, ezekbe a dolgokba nem is érdemes mélyebben belemenni, mert változás ugysem fog történni, csak az agyalás megy"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #30394 üzenetére
A ponthegesztések van, hogy látszanak, de csak belülről, és sokszor csak kibelezett autón, mert takarja a kárpit, műanyag, stb. A csomagtér ajtónál lehet olykor felfedezni, vagy a csomagtér kárpit megemelésénél, ahol a pótkerék vagy a kerékjavító készlet van, vagy a motorháztető alatt néhány helyen.
Hangszigetelésnek, illetve rezgéscsillapításnak is többféle anyagot tesznek, de most meg nem mondom neked miket, már vagy 4-5 éve, hogy eljöttem onnan -
darvinya
titán
válasz Csabex #30396 üzenetére
Ahogy fórumtárs leírta [link] (én rövidebben) a deformálodásról.
Amúgy nem kell semmilyen szerviz adat, mert utólagos anyag, gyártási gondról szól.
Már gondolom Te is láttál műsort, ahol autó tervezést mutatnak.
Ott már számítógépen letervezik az önhordó karosszériának feszültségeit, gyűrődéseit, stb.
És már itt letervezik, a gyártási költségeket, mint pl: pont hegesztés hány darab a min. ezzel időt és energiát spórolva, stb.
Ez a gyártási gazdaságosság.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
erdey_a
őstag
válasz DeFranco #30400 üzenetére
én ott látom a problémát, hogy egy ilyen tömítőanyagnak rugalmasnak kellene lennie, pont a karosszéria mozgása miatt.
az az érdekes, hogy október óta van nálunk a kocsi és nem tapasztaltunk beázást. múlt vasárnap vettük észre, akkor már 2 napja állt a kocsi. az ezt megelőző napokban, névleg csütörtökön történt egy "különleges esemény" ami akár okozhatta is, hogy a tömítés mindkét oldalon elrepedt. mégpedig az, hogy a kocsival féloldalasan járdára parkoltam. ilyet azelőtt nem csináltunk a kocsival (mondjuk egész életemben max. ötször álltam meg ilyen helyen)
szóval lehet, hogy az a csavarodás volt az utolsó csepp a pohárban.(a hármas skodának a szélvédője van annyira "beszorítva", hogy ilyen járdás parkolásnál havonta repeszti a szélvédőt. true story)
Vérboci
-
nagyúr
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
David891
csendes tag
Kellemes Ünnepeket mindenkinek!!
-
tobias88888
őstag
Korábban volt probléma a rádió adás minősége, akkor azt hittem hogy az antennával lehet baj. Most probalgatva rajottem, hogy ha a szivargyujtoba valami be van dugva, drasztikusan rosszabb lesz az adás. Mi okozhatja ezt? A dash cam muszáj hogy be legyen dugva sajnos
-
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Ehh ràdió... Csak a CD.
Mondjuk én tettem be aux-ot de nem szól úgy, mint egy írt CD./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Pörgesd a motort, hogy legyen elég töltés, hiszen ekkor DashCam vesz letöbbet.
Rádióhoz pedig kell a nafta, amit most nem kap meg teljesen.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
Rosszabb minőségű töltők okoznak ilyet (zajt szórnak), próbáld másikkal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
+1 a töltő próbálgatásra. Múltkor pont egy Yi adapter esetén olvastam ilyet.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #30419 üzenetére
Én baseus-t használok a kocsiban és az is ezt csinálja.
-
Joker88
őstag
válasz tobias88888 #30415 üzenetére
bár már válaszoltak, de töltő biztosan,esetleg hogy régi a kábel a rádiónál.
Gy-M-S megye egyik neves autósrádiós beépítős helyére vittük két éve a kocsit, Clio 3, mondtuk,hogy kell bele valami fejegység,plusz a hangszórók.. megnem mondom pontosan mennyi lett a vége,de valamiért 150k körülre emlékszem.. a meglepetés akkor ért minket,mikor bekapcsoltuk a tompított fényszórót.. na akkor sistergés,recsegés,semmi rádió.. de ha csak a helyzetjelző volt aktív,semmi gond nem volt.. vittük vissza,hogy valami gebasz van.. gariban újravezetékezték, más minőségű vezetéket raktak be,azóta semmi gond.. interferencia,vagy hogy hívják szaknyelven.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
tobias88888
őstag
válasz molnarpeter #30419 üzenetére
Töltő? Pontosan mire gondoltok. Csak a szivargyujto usb átalakító bedugasatol már elmegy a rádió. Két félével is próbáltam. Az áramot se veheti el, hiszen nincs radugva semmi (magában az atalakitok csak nem fogyasztanak)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Joker88 #30421 üzenetére
Valószínűleg újra is vezetékezték, de valószínűleg a vezeték elvezetésével volt a fő gond. Valaha én is húztam be mélynyomónak kábelt Fiestába (azóta unalmas felnőtt lettem ), és persze sikerült megtalálni azt a pontot elvezetésnek, ahol begyűjtötte a gyújtás zajait. Át kellett húznom máshol...
@tobias88888: töltő=szivagyújtó-usb átalakító. Gondolom sima USB vége van, ezért mertem töltőnek hívni
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz tobias88888 #30422 üzenetére
Nagyfrekvenciás zavarra gondolnak, amit a kapcsoló üzemű táp átalakító okoz.
Amit már nem tud kompenzálni a kevés táp miatt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz Pippen #30424 üzenetére
Jövőre veszek majd olyan oldalindexet amibe sima izzó kell, ez most ledes. Igaz E jeles, de hátha belekötnek. Sajnos az eredeti atomjaira hullott mikor kivettem, szabályosan elporladt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
hhenry
őstag
Sziasztok! 2013 körüli Fiesta ST vásárlásán töröm a fejem,esetleg valaki használt ilyet?
Mennyire megbízható,ajánlott? -
David891
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a javító stiftekről?
Használt már valaki ilyet kavics felverődésre?
Ami konkrétan érdekelne nem észrevehető nagyon a javítás vele?
Ezekre gondolok konkrétan [link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz hhenry #30430 üzenetére
1.6 EB motor, szóval hűtés kritikus pont. Fiesta mk7, focus mk3, és Mondeo Ecoboost fb csoportokat ajánlom, akad tuningolt vastól repedt blokkig minden Maga az autó körülötte szerintem jó és tartós, valamikor írtam egy fiesta mk7 hiba listát a cégnél látottak alapján, bár az a normál kivitelekre/furgon verzióra vonatkozik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz David891 #30432 üzenetére
én gyári színkód (oyster silver) szerint vettem ilyen stiftet, nem mondom hogy pontosan stimmelt a szín, eleve valamennyit szívja is a nap a gyári színt, és egy színen belül is van szórás az egyes példányok között, kapsz egy kb. középértéket ami 3 méterről nem világít ki.
nagyjából arra számíts, hogy a hibát ki tudod vele javítani, nem fog pl. rohadni a levert festék helyén a lemez, de szép meg nyomtalan nem lesz, fog látszani a javítás helye. nem is érdemes a tökéletesre törekedni mert ha harmadszor visszacsiszolod az olyan mint az elkapart var a seben, egyre nagyobb lesz a javítás.
nullás ecsettel meg esetleg valam vattás fültisztító pálcika szerű applikátorral lehet valamennyire szebb eredményt elérni de egyértelműen látszani fog hogy javítva van. viszont nem fog rohadni.
-
-
Jómúltkor reggel észrevettem, h nem égnek hátul a rendszámtábla égők. Gyanús volt, h egyik sem világít a kettőből. Gondoltam egyszerre égtek ki de nem, a sok csomagtérajtó lecsukástól mind a 4 saru le volt csúszva.
A bal oldali foglalatban cseréltem ledes sofitát, a jobb oldaliban bent hagytam a régit. Érdekes, h majdnem két év alatt mennyit változik./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TommyX_
őstag
válasz hhenry #30430 üzenetére
Én nemrég adtam el egy 2013-as Fiesta ST-t.
Ha bírod a kemény futóművet, és a peres 17-es felniken lévő gumikat, akkor nem gond, ha viszont nem szereted, másik autót nézz inkább.
Én igazából a 1.5 év alatt mentem vele kb 12000 km-t.
Féktárcsa és fékbetét cserén kívül más gond nem volt vele, Érintett volt a visszahívás alatt az autó, megcsinaltattam, motorikusan nem volt gond vele, bár ez a 12 000 km nem volt sok, hogy hosszútávú véleményt tudják mondani a motorról.Annyi még, ha kell hozzá valami karosszéria elem, az érdekes lesz beszerezni.
Meg lehetőleg, nem a sima fiesta belsős ST-t vegyél, ami st2-esnek van hirdetve.Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Joker88
őstag
mikor az én iros villámom visszajött szeptemberben a lakatostól én is cserélgettem ki az izzókat.. gondoltam én is hogy hátul a rendszámtábla világításhoz,kicsit jampizok és ledes "izzót" lövök be a régiek helyére,de a Facebookos csoportban lebeszéltek róla,mondván hogy azért nem teljesen legál a dolog..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
#31600896
törölt tag
Üdv
Már megint én és a kormányom. Ez maradt az egyetlen esztétikai hiba a beltérben.
Régen már vesézgettük a témát. Egyik küllőborítás krómozott fóliája felpúposodott. Olyan mintha repedt lenne a kormány. Ezek a szürke bigyók ebayen vannak dögivel, de Magyarországról honnan lehetne beszerezni ilyet? Mi ennek a neve?
Itt van, amire gondolok:
[link][ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
válasz radi8tor #30442 üzenetére
Nem próbáltam. Milyen az a hivatalos forrás? Cromaxos 2008-2011 közöttiekre való, azt hiszem ráadásul 3 küllőshöz. Már ha le tudnám őket pattintani lehet lefóliáznám, csak félek feszegetni, nehogy a légzsák orrbaverjen.
Még senkinek se láttam, hogy ilyen lenne a kormánya. Nagyon zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #30443 üzenetére
Akku saru le, és úgy nyugodtan szerelhetsz. Ki kéne venni ezeket a műanyagokat, lehúzni a jelenlegi réteget, aztán felmérni a helyzetet focus mk3 esetén légzsákkal egy alkatrész már például, ott a fólia vagy festés játszik elsősorban, vagy létezik alin utángyártott is (csak annak a színe nem teljesen gyári, szürke helyett króm).
Vagy a lemez takaró is jó ötlet, az nem kopik el[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Lehet leszedem azt a krómszerű fóliát róla, már a szélén elkezdtem letépni, alufóliára hasonlít, alatta fehér a műanyag. Ha lejött rakok rá valami karbonmintás fóliát, csak a széleknél kell majd ügyeskedni a vágásnál.
-
Oryctolagus
tag
Helló!
Mi a különbség a motorok között? Focus MK 2.
HWDA, HWDB, SHDA, SHDB, SHDCPer aspera ad astra.
-
darvinya
titán
válasz Oryctolagus #30449 üzenetére
1.6 74/100 HWDA/B Duratec-16V SFI
1.6 85/115 HXDA/B Duratec-16V Ti-VCT
1.6 74/100 SHDA/B/C Duratec-16V SFIMade Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen