- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
ma Frissült az Oppo középkategóriás ajánlata, négy szélén ívelt OLED kijelzővel tetszelegnek az új modellek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #30595 üzenetére
Visszaolvasva, látom október óta van nálad az autó, nem láttam, hogy kereskedő vagy magánszemély volt az eladó de ha kereskedő akkor minden további nélkül közöld vele hogy oldja meg.
Egyébként ha tényleg a tetősín alatt repedt el a tömítőanyag akkor egészen minimális fényezéssel meg lehet javítani.
Ne gyújtsd fel, ha nem kell, jó áron megyek érte (számomra jó áron )
Nézd meg mennyi taxi van ilyen kombiból ha rossz lenne biztos nem lenne ennyi taxi.Szerintem.Én mikor megvettem az enyémet 10 éve akkor ugyanígy hónapokig szívtam egy olajfolyással amit a béna márkaszerviz nem tudott/akart javítani de végül megoldódott, örülök neki, hogy akkor nem gyújtottam fel , pedig gondolkodtam rajta én is. -
erdey_a
őstag
válasz gabor9991 #30601 üzenetére
nem magánszemély, de nem is kereskedő. egy cég saját flottájából vettem. persze így is van kellékszavatosság, képben vagyok, csak azzal is képben vagyok, hogy ez hogyan megy a valóságában és mivel jár...
de remélem kellemesen csalódok...
most várom a ford forgalmazó álláspontját, akkor lesz hivatalos árajánlat, és akkor veszem majd fel a kapcsolatot az eladóval is
de már most fázok az egész ügytőlVérboci
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
darvinya
titán
válasz erdey_a #30604 üzenetére
Profit nagy úr, azaz évente legyen új autó, mert ezt várják a fogyasztók.
Sok fejlesztést be ki kell termelni.anevemearl
Az még 10 évet kiszolgálja, de utána már csak bezúzás, új kocsi születéséhez ad segítséget.
Jó öreg reklám.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz ReFleXx #30588 üzenetére
Köszönöm A száradás miatt gondoltál a tavaszra? Valójában nem kifejezetten kavicsfelverődés (akad az is), hanem a csomagtér ajtónál a rendszámtábla fölött egyik illesztésnél van lemenve a festék és kezdődő korrózió látható, aztán ezt szeretném minél hamarabb megcsinálni, hogy ne tudjon tovább terjedni.
#30599 David891: Persze, lövök majd pár before - after fotót, aztán bedobom.
#30592 erdey_a: Hát nem semmi ez a kálvária ami kialakulóban van Na de reméljük a legjobbakat. A tetőkárpit kiszerelése nem nagy kunszt, én amikor keresgéltem annak idején a beázás okát lebontottam egészen a B oszlopig a tetőkárpitot ahol már a függöny légzsákot is láttam. Esetemben nagyon kellett vigyázni, mert vékony a préselt falap vagy mi az amire a kárpitot ragasztják és ha nagyon behajol, akkor meg tud repedezni, ezért a csomagtartóba középre beállítottam valamit (már nem emlékszem pontosan mi volt) ami kb olyan magasságban volt, hogy rá tudtam helyezni a tetőkárpitot és akkor nem hajolt be annyira, hogy sérült volna. Egyedül több idő, de ha ketten csinálják, akkor szerintem fél óra alatt kint van az autóból a tetőkárpit teljes egészében. Pár csavar és műanyag elemek pattintása.
Az oka a parkolási metódus is, de ennél komolyabb az amikor egy amatőr gumisnál az első küszöbnél lévő emelési ponton annyit emel az autón, hogy a hátsó kereket is le tudja szedni. Na ilyenkor aztán kap rendesen a kasztni azért, hogy spóroljon a vadbarom 5 percet oldalanként. Ugyanilyen szakiknál fordul elő az, hogy túlhúzzák a csavarokat, mert igénytelenek és nem kalibráltatják a nyomatékkulcsot vagy csavarozót. Annak idején rákérdeztem egy ilyennél, hogy honnan tudja a nyomaték értéket, mire ő annyit mondott: "Há be van állítva" Na gondoltam magamban, ide se jövök többet...
Mindenesetre szorítok neked, remélem jó irányba fognak haladni a dolgok."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Az elmaradt képek és lenne pár kérdésem is az elsőhöz:
Piros jelölés: mennyire gáz ez a benyomódás a hűtőn? Meg úgy az egész lamellázat? Ilyen amióta megvettem.
Ződ: Az ott minek volna a helye?
Kék: Ott rozsda van igen és átellenben a kép felső részén ugyanott ugyanez látható. Ott volt valami vagy kéne lennie?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz darvinya #30608 üzenetére
Ez nem újság, a jobb eleje volt sérült. Már több, mint két éve megyek így vele és semmi gond nem volt. Alul ugye kicsit kuszábbak a lamellák, felül ahol nem éri közvetlen a levegő/bogár koktél ott jók.
Érdemes lehet azért a közeljövőben egy új hűtőt belepattintani?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
Sziasztok fényezés árai hogyan alakulnak otthon? Lenne pár dolgom fényezni.mi. A realis ár kb elemeknek? Színtol függ?
-
válasz gabor9991 #30611 üzenetére
Hát ezzel most megleptél, mert kéne lennie. Klíma van és műkszik is, tavasszal töltettem. Egész nyáron ment.
Azt a felső xar műanyag takaró elemet most vettem le először onnan. Kéne legyen ott egy kisebb radi?troll81: Vidéken se jobb, 50k/elem. De van aki letüsszenti okosba 20k-ért viszont nem kell csodàlkozni, ha nincs kamràja és "olyan" lesz.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
ReFleXx
addikt
biztos hogy az, de nezz moge ha nem hiszed ott lesz a masik talan kicsit latszik is a kepen a sarka.
most megneztem egy random mociteto zar szerelos videot es ugyanigy nezett ki mint nalad, baloldalt ott volt az a muanyag karika üresen.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
troll81
addikt
Köszönöm mindenkinek a hozzászólás t.
Ha ilyen elvetemült a rendszer árazása akkor le tüsszentem én
De a 25 30 per elemet kifizetem nem lenne gond.de 50 az rengeteg.kerdes ebbe mit tud a művész hozni.2 db ajo egy csomagtér ajtó és egy tank fedél,egy hátsó lökhárító lenne.
De így a teli fólia is gondolkodtat.
Hihetetlen hogy el ment minden ára.
-
Értem, kösz mindenkinek! Asszem jegeskávé tartónak fogom használni.
Hűtéssel nincs semmi probléma így én úgy gondoltam, h amíg nem lesz vállalhatatlanul szar a lamellák állapota alul vagy nem kap kavicsot addig nem érdemes piszkálni.
Ellenben idén tavasszal az alvázvédelmet mindenképp meg akarom ejteni. A hűtőtartón is csámcsog a rozsda./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
-
őstag
Hát halljátok, tegnap nagyon beparáztam... Indítom az autót és a műszerfalon az összes ikon világított és csak a relék kattanásai hallatszottak, meg a mutatók remegtek... Na mondom f*sza, lehet nálam is előjött a Ford betegség? Ugye folyamatban van egy androidos fejegység beszerelése amelyet egész héten teszt üzemmódban használtam és nem nyírta ki az akkut egyszer sem, de mint kiderült, lehet azért nem, mert napi szinten használtam az autót és nem volt ideje az akkunak lemerülni. Tegnap késő délután próbáltam indítani, szóval volt ideje merülni 1,5 napon keresztül. Ezek után feltöltöttem az akkut és most egy pöcre indult, de a fejegységet vissza nem tettem még amíg nem jövök rá, hogy beállítás, vagy a CAN vezérlő csontozta le 9,7V-ra az akkut... Ha a vezérlő, akkor be kell iktatnom valahova egy kétpólusú kapcsolót amellyel a tápellátását megszakíthatom. Lehet merült ez egész héten az éjszaka folyamán szerencsétlen és eddig bírta... Igaz, hogy egy Varta 45 Ah akku, de lehet veszek nagyobbat majd bele. Kérdésem, hogy használ, vagy használt-e valaki ilyen, vagy ehhez hasonló kütyüt, mert ez jól jött volna a tegnap.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Zoli-bácsi #30628 üzenetére
Igen, csak kérdés, hogy mennyire bírják a hasonló noname kínai kütyük. Mondjuk ez sem egy világmárka
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #30630 üzenetére
De minek vennél ilyet? Az első apró jel után akkucsere. Ha ez már ősszel jelentkezik, akkor borítékolható hogy fagyban meg fogja adni magát.
Nálam tök jó volt az akku egészen addig míg az önindító zárlatos nem lett. Azt mondta a szaki hogy fetöltötték az akkut de nem fogja bírni a strapát. 5 évig szolgált.oliwire: ja rohadt nagy mákom volt hogy a lökhárítót nem kapta el csak érintette a sarkát. Sajna a nyáron cserélt sárvédő kicsit karcos lett, de szerencsére nem horpadt be.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
őstag
válasz radi8tor #30632 üzenetére
Gondoltam, hogy ha meg gajdul újra a fejegység, akkor legyen kéznél ilyen. Alap esetben semmi baja nem volt az akkumulátornak, csak ugye lemerítette ez a kütyü. A zárlatos önindító gondolom kikészítette a cellákat és azért lett kuka. Előző autómban 4 éves volt egy Exide és télen - nyáron egy kulcsra indult az autó. Télen volt, hogy -15 fok körüli hidegben is pöcre indult
Tényleg szépült a kicsike Mehet az összefoglalóba a fotó#30631 Zoli-bácsi: Igazad lehet, mert így még pénzem is marad
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Lacko32
tag
Sziasztok!
Bővítenénk, az S-Max is szóba került mint hétüléses.
Mindenképp szívó benzin kell, dízel szóba se jöhet.Van bármilyen gond motorikus téren? Gondolok olajfogyásra, stb. Nem a legallja a cél, max 4M a keret.
Alap ráköltős dolgok mint fék, legyen a legnagyobb probléma :)Köszönöm a segítséget!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #30635 üzenetére
Dízel, mint előélet nélkül szívás folyam.
Dízel motornál 1 meghallgatás semmit sem ért, attól még 100km-en belül jöhet teljes motor generál.Pl: most dízel emelt Marevic és Discovery-t nézegettem, vásárlás összegbe beleszámoltam a motor generált.
Mert használt, s ki tudja miként taposták meg a motort.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Lacko32
tag
válasz troll81 #30635 üzenetére
2010 utáninak örülnék, felszereltséget meg vagy találok, vagy kivárom.
A benzinhez ragaszkodom, a dízelekkel csak a gondok voltak, nem szeretnék befürödni vele.
Fogyasztás nem érdekel, inkább beletankolom az alkatrészek árát.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Ide is bedobom a kérdést, hátha előbb kapok választ Szóval több típust nézegetek, jelenleg szeretnénk autót vásárolni így ingatlan vásárlás előtt (vagy után, ezt ahogy hozza az élet), első körben főleg kombi, 1.6-os szívóbenzines motorral szerelt járgányokat nézegetünk. Fontos, hogy jól pakolható legyen. Én úgy gondolom kb 70-80%-ban városi, maradék 20-30% autópályás használat lenne egy évben (külföldi út is), agglomerációban tervezünk letelepedni, az éves futásteljesítmény valahol 10-15k között lesz (ahol lehet a tömegközlekedést használnánk).
Első körben gen2 Focus/Mondeo tetszett meg, árban 1-1.7 lenne a maximum, 2010 vagy az utáni autók érdekelnek. Ez az ársáv közepe, ha jól gondolom. Olvasgattam teszteket, általában a belső tér gyorsabb amortizációját, gyújtótrafók/gyertyák beázását (rángatást), rozsdásodást szokták emlegetni, mint gyakori hibaforrás. Ezen kívül mire kell még figyelni, van-e szokásos típusbetegség? Zajszigetelése milyen a Focus/Mondeo-nak? Vannak-e elektronikai nyűgök?
[ Szerkesztve ]
-
Earl_Muttley
aktív tag
Mondeoból facelift után (2011) nagyon nagyon ritka lesz az 1.6 Ti-Vct, szinte csak a turbós, Ecoboostok adják a kínálat nagyját, ársávodon fölül. 2007-8 körüliekből lesz sok, akkor még kb. az, meg az elég ritka 2 literes szívó volt a benzinesek nagy része.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Drughi
addikt
Én októberbe vettem a 2009-es 1.6-os (még a sima) MK 2.5 kombi fókát.
Akkoriban 1.7M volt a kínálat felső harmada.
2010-est szerettem volna, extrásabban, mint a mostani, de az vagy súrolta a 2M-et, vagy bizonytalan volt az előélete, így mentem a biztosra.
Nem is bántam meg egyelőre!Mondeo-t nem fogsz értelmeset kapni ebben az ársávban, csak idősebbet, de nincs is rá szükséged, ha keveset pályázol és többségében Üresjárat" lesz.
Erre bőven elég a fóka ~ 480 literes puttonya.Mivel nagyon fel van hígulva a magyar piac a külföldi kocsikkal, ezért vásárláskor nagyon figyelni a rozsdára, mert jellemzőbb tud lenni, osztrák/német kocsik hajlamosabbak is rá, mert ott sóznak rendesen télen. A vezérlés ami gyakran cserés tud már lenni 10 év után, így azt is érdemes ellenőrizni.
Más nyűg nem jellemző, de át kell vizsgáltatni rendesen, minden használt autónak van hibája, senki sem ad el tökéletes autót.[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
őstag
válasz Drughi #30644 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom Én Szeptemberben ugyanezt vettem amit a Drughi és teljes mértékben egyetértek vele. Mondeo valóban felejtős és egy átvizsgáltatás Fordra specializált szervízben tényleg kell, hogy lásd hányadán állsz... Szerencsére egy nagyon megkíméltet sikerült kifognom, semmi hibája nem volt eddig egy típus hibán kívül (tetősín rögzítés, vagy a kasztni végén az illesztés miatti beázás) amit orvosoltam és azóta már nincs gondom.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
_NCT
őstag
válasz Csabex #30645 üzenetére
Koszonom szepen sracok! Jelenleg felmerem a piacot, utoljara 2012-ben vettem autot. Ezek szerint vagy megtoldom a budzset vagy ebbol valogatok. 1.6 szivoval van tapasztalatom, bar azt is nagyon kellett porgetni mindig (ez egy Megane II volt). Jelenleg ebben az arsavban Focus II, Kia Ceed, Astra J es Octavia ami tetszik, csak a kombik. Valoszinu 10 evig megint nem fogok tudni autot venni,ezert szeretnek olyat, ami megallja a helyet meg egy ideig.
-
TigerDzsó
tag
válasz Lacko32 #30634 üzenetére
Benzines S-Max-ból nincs valami nagy kínálat.
2010-ig volt 2.0 szívó 145 le (bizonyos km után elkezdheti enni az olajat, ilyenkor gyűrűzni kell, ha jól tudom, ami nem egy túl olcsó tétel), 2.3 szívó 161 le (Mazda motor, ritka, mint a fehér holló) és 2.5t 200 le (5 hengeres, Volvo motor).
2010-től maradt a 2.0 szívó, lett egy 1.6 160 le és 2.0 203 le, 240 le ecoboost. Az 1.6 szerintem felejtős, a 2.0-ról nem tudok nyilatkozni.
2010-ig az automataváltók a megbízhatóbb Aisin-t kapták, 2010 után csak a 2.2 TDCi kapott Aisin-t, a többi PowerShift-et, ahol nem ritka a milliós tételű váltófelújítás.Szerény véleményem szerint a dízelekkel nincs baj, a 2.0 TDCi és a 2.2 TDCi is PSA, egy kiforrott, megbízható konstrukció.
Ha bővebb információt szeretnél S-Max vonalon bátran ajánlom ezt a Facebook csoportot (remélem nem minősül hirdetésnek).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lightyear - befektetési app
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen videókártyát?
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Robotporszívók
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen