- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz kill_switch #34650 üzenetére
Én ezt tisztán versenyzés szempontjából írtam, nem driftelek szóval oda nem tudom, hogy mi a jó.
spleenszuru: Kontrollerrel, vagy billentyűzettel játszol, TCS ki vagy be van-e kapcsolva?
No Sana No Life
-
válasz spleenszuru #34649 üzenetére
Az RWD-nek ez a lényege, így tudsz gázadással kanyarodni, és ezzel vagy gyorsabb. Csak iszonyat mennyiségű gyakorlat kell hozzá, hogy megtanuld, aminek egy olyan játékban, ahol minden versenyt másik autóval (és azon belül is teljesen más setuppal) csinálsz, nem sok realitása van. Másrészt a fizika itt még mindig jelzésértékű csak, szóval ne áltasd magad azzal, hogy ha itt megtanulod, akkor tudsz szimulátort is vezetni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34651 üzenetére
Billentyűzet.
Amúgy most a GameWave videók alapján készítettem magamnak egy guidet, igazából kijegyzeteltem az ott hallottakat.
Az jó forrás, ismeritek?
Ez, ill. ennek előzmény videója.Ki van kapcsolva a TCS is meg a másik is.
Amúgy általánosan kijelenthető, nekem a kanyarodással van bajom ebben a játékban, ill. hogy a fék nem akar úgy fogni, ahogy azt én szeretném, ezért sokat falazok.Malaka!
-
spleenszuru
őstag
válasz parandroid #34652 üzenetére
Eszemben sincs szimulátort vezetni, pont, hogy arcade-hez közelibbé szeretném tenni a játékot, már IRL is unok vezetni.
Malaka!
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34653 üzenetére
Billentyűzeten erősen ajánlott a TCS addig, amíg nem érzed jobban a játék fizikáját. ABS ugye be van kapcsolva? Anélkül nem lehet billentyűzettel fékezni.
No Sana No Life
-
válasz spleenszuru #34654 üzenetére
Akkor az RWD nem neked való. Én is max A osztályig tudom amúgy vezetni, S900-ban már csak nagyon kevés autóval bírok el RWD-vel. Szentségtörés, de tedd át őket AWD-re, vagy tölts le hozzájuk egy AWD-s tuningot. Amit vesztesz a kanyarsebességen, visszahozza gyorsulásban, illetve eleve gyorsabb tudsz vele lenni, mert nem hibázol annyit. Profikra ez természetesen nem igaz, de itt most a casual szintről van szó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz spleenszuru #34657 üzenetére
ABS-t semmiképpen ne kapcsold ki, különben duplájára nő a féktávod. Ezt is lehet tanulni, de az a legvégső szint, és ismétlem: ez nem szimulátor. A TCS/STM (traction control, és stability management) erős, hátsókerekes autóknál ajánlott. Gyengébbeknél, illetve FWD/AWD esetében ritkán kell, de vannak extrém fosok, amik amúgy irányíthatatlanok. Illetve a Cross Country az a kategória, ahol ezek a segítségek jól tudnak jönni (de ott sem kell mindig). Általánosságban elmondható, hogy a TCS/STM érezhetően visszafogja a tempót, ugyanaz érvényes rá, mint az RWD-re: ha ügyes vagy, sokkal gyorsabb vagy enélkül, ha kevésbé, akkor többet segít a hibáid korrekciójával, mint amennyivel lassít.
Szerk.: Egy kontroller beszerzése amúgy ajánlott, teljesen más élmény vele a játék, a kanyarodás, és a gáz/fék adagolása is sokkal könnyebb, intuitívabb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #34651 üzenetére
Tudsz-e valamit arról, hogy rally update-tel ismét belenyúltak a fizikába?
Differenciál beállítás, fékezés közbeni blokkolás témakörére tippelek, mert nagyon gyanús hogy igen.
Korábban direkt olyanra állítottam be amivel lehet jó rövidet fékezni blokkolás nélkül, most meg gyakorlatilag amint fékezek egyből blokkolok aztán meg olyan vagyok mint vmi béna kezdő (magas labda, nem nagyon lecsapni ha lehet )Az az érdekes, hogy amit stillmatic jelzett a múltkor az Audi Quattro-nal, hogy a régi autó vs a most kapott autó irányítás-terepjáró viszonylatban: az továbbra is jelen van a PI-nél. Az irányítás 0,2-07 ponttal kevesebb, a terepjáró pedig 0,2-0,5 ponttal több (Cortina-Aventador J)
Mondjuk gyakorlati különbség nem tudom van-e.spleenszuru: én is bill-tel megyek, nekem a nehézség beállításnál:
fékezés - abs be
kormányzás - szimuláció
kipörgésgátló - be
stabilizátor - ki
váltás - automataAztán ez autótól/játékmódtól/verseny típustól függően változhat, attól függ mennyire kezelhető a kocsi vagy mennyire akarom legyőzni a másikat
De akkor is igazából csak annyi hogy kipörgésgátló kikapcs és/vagy manuál váltó.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34657 üzenetére
Igen, a TCS az a traction control, az STM (stability management) nem kell. ABS az fixen maradjon bekapcsolva, azt csak kontrollerrel szabad kikapcsolni, de H5-ben már sokkal jobb az ABS, mint az előző játékokban, szóval ez nem gond.
Qkackca: Én nem éreztem semmi különbséget a ralli kiegészítő óta, a statisztikák meg H5-ben annyit érnek, hogy egy váltó cserével változhat az irányítás a játék szerint.
No Sana No Life
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #34660 üzenetére
Persze, értem mire gondolsz: de akkor most a héten megnyerhető autókból a nomad, fpace, #24FE kivételével - azért kivételével mert azokat már eladtam, ott még nem figyeltem fel erre- mindegyiknél változott a statisztika az irányítás rovására, a terepjáróképesség javára. Az Aventador-nál pl szemre ugyanazok az értékek a tuning menüben, csak a Pi stat változott.
Gondolom nem éreztél, mert te nem az én tuningom használod
Akkor esetleg aki ment korábban egy tuningommal, az próbáljon meg már egy mondjuk dirt versenyt és fékezzen egy nagyot, érez-e változást.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
válasz spleenszuru #34653 üzenetére
Ha billel játszol, kövesd be Grandma driving-ot.
Elég jó tuner és billentyűzettel játszik.“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34663 üzenetére
Meggyőztél róla, hogy az elektromos a jövő. Bár azt még mindig nem értem, hogy a tied hogy a fenébe olyan stabil, miközben az enyém még akkor is csóválja a farkát amikor már nagyon messze voltam azoktól a beállításoktól, amit egy átlagos kocsinál jónak tartok. Lehet ki kéne próbálnom a 65/1-es ARB-t, vagy csak megnéznem, hogy van e ugribugrinak valami jó alulkormányzott tuningja hozzá.
NoMagix: Az a vacak lett a tekergős pályák, vagyis majdnem a teljes dlc bónsékere. Rücsissel jó terepre, slickkel meg aszfalton üt mindent. A fő térképen azért már nem olyan ütős.
NoMagix: Van még abban bőven ám. A legelején egy kicsit még mehettél volna agresszívebben, meg a bánya után a sivatagban kisebb nagyobb hibákkal elszórsz vagy 2-3 könnyen megfogható másodpecet.
parandroid: Ilyenkor inkább azt kérdezd meg, hogy kanyar gyors vagy lassú kanyarban alulkormányzott e, illetve azt, hogy kanyar bejáratnál, vagy kijáratnál!
stillmatic: Az a baj, hogy még lelkes amatőrök sincsenek. Annyira nem érdekel senkit a dlc, hogy azon a pár versenyen amit letoltam, engem is beleértve eddig 3,5 fő volt a lobbyk átlaglétszáma.
-
NoMagix
addikt
válasz Kisgépkezelő #34665 üzenetére
Az a durva a rally-s góliáton kb. 33%-ig aszfaltos hegyi pálya és ott simán tartom veled a tempót a szúnyoggal is, sőt néha még eléd is beérek!
A terepen kezdődik az idővesztésem. -
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #34665 üzenetére
Az Extreme E másik felhasználási módja az, ha online a Plaza körversenyt bedobja, AMS Carver tuningjával
No Sana No Life
-
spleenszuru
őstag
Abban tudtok nekem segíteni, miért nem találom a garázsomban ezt a 2 autót, ha azt írja, meg vannak véve?
A 2 Alumicraft. Tőle jobbra a java megvan, de néhányat még látok itt a shopban, amire azt írja meg van véve, de még sincs a garázsban.Malaka!
-
united28
csendes tag
Megbízható helyről be lehet szerezni a Forza Horizon 3-at az összes megjelent kiegészítővel? Microsoft store-ból szoktam vásárolni, de ott már tavaly se volt kapható.
-
szami777
addikt
válasz united28 #34673 üzenetére
Röviden: nem.
Ha csak az alapjáték kell, akkor igen.
Ha dlc is kell, akkor max szürke bolt maradt, horror áron.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Kéne erre valami átfogó jogi szabályozás, hogy ha valami eléri az end of life statust, akkor az automatikusan abandonware legyen, szabadon letölthető, módosítható, moddolható, felhasználható, és nem monetarizálható. Mindjárt lenne support az összes régi forzához is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz united28 #34679 üzenetére
Ha van xboxod (és benne optikai meghajtó), érdemes a régi forzákat megvenni lemezesen, csak az atmoszféra miatt. Egy-két ezres darabja, és ha az ember rákap, azért nagyon sok óra szórakozás van benne adlc-k nélkül is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
TCS ON valóban kb. azonnal kezelhetővé tette az RWD-ket.
2 kocsit feltuningoltam és hangoltam a videós alapján amit pár kommenttel fentebb linkeltem.
Egy Shelby GT500-at A-ba, illetve a Sierrat B-be.
Tök jól magyarázta a srác, pár dolgot nem fogtam még fel teljesen, de tök jók lettek az autók.
Igaz, átlagos nehézségen is fenekemben maradt a második helyezett versenyeken, mivel tényleg érezhető valamennyire a TCS miatti erő csökkenés.Kikapcsolt TCS majd egyszer, megint borítani fog mindent.
Malaka!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34681 üzenetére
Na ez az ami majd meghozza a kedved a saját tuningoláshoz.
más:
Valamit biztos csavartak az autókon/beállításokon vagy bizonyos kocsikon, mert megint nem kerek a sztori pár autónál!
Példa:
mentem rivális C-ben egy Nissan Pulsar-al még régebben ahhoz a kocsihoz nem nyúltam. Ma próbáltam magam ellen menni és ugyan azokkal a beállításokkal még a közelébe sem tudtam maradni magam után! Nagy nehezen manuális váltóval megvertem a régi időmet, de pl. a vulkán sprintnél már úgy sem tudtam magam utolérni! -
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #34683 üzenetére
Nem működik, legalábbis azzal a pulsar-ral.
Ugyan úgy gyorsabb a szellem autóm. -
szami777
addikt
válasz homerhamm #34675 üzenetére
Azt nem tudom, hogy egy forza horizon 3 xbox one dobozos változatban van kód vajon?
Mert ha jól tudom play everywhere, akkor meg be lehetne pc-n is tolni nem?
-------
Egyébként kutatom keresem a 3. Rész dlc-ket én is, mert az nincs meg egyedül, de 50 ezret azért nem szánnék rá.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
válasz szami777 #34686 üzenetére
DLC, vagy azt is tartalmazó Ultimate kiadás csak kód van. Már ha egyáltalán találsz, és az nem kamu hirdetés, vagy account. Lemezes verziót PC-n nem tudod használni.
Amit el tudok képzelni, hogy valami csekély ellentételezés fejében lehome-olsz valaki olyannal, akiben megbíztok egymsban, és akinek az accountján megvannak a régebbi részek (optimális esetben DLC-kkel együtt), és akkor 'végig' tudod őket játszani. Ideiglenes, illetve szükségmegoldás, de más nemigen lesz.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34682 üzenetére
Ami biztos, hogy a 9-es és a 10-es frissítéssel változtattak a fizikán még úgy tavaly nyár fele. Ha az előtti a múltkori eredményed, akkor nem csoda, ha érzékelsz némi eltérést, ha az utáni, akkor passz. Talán változott a vezetési stílusod, vagy csak elfelejtetted, hogy előzőleg egy fél délutánt áldoztál arra, hogy a tökéletes ívek meglegyenek, most meg azt várod, hogy elsőre jobbat mész majd.
united28: Az első rész viszonylag jól játszható PC-n Xenia-canary emulátorral, meg a 2.-nak a 360-ra butított változata is, de azt nem akartam végigjátszani, mert állítólag ég és föld a különbség a 360-as és az XOne-os verzió között. Csak dumpolni kell hozzá az eredeti lemezt az eredeti X360-al és már mehet is. Hogy az pontosan mit jelent, azt nem tudom, de azt szokták írni, hogy így kell használni az emulátorokat.
-
rdt89
addikt
válasz Kisgépkezelő #34690 üzenetére
A 360-as verzió egy hatalmas vicc, nekem megvolt x360-ra, az első rész ahhoz képest next gen volt, hatalmas csalódás, aztán szerztem egy One-.t és azon a Horizon 2 úristen áll leejtős volt minden téren
-
NoMagix
addikt
válasz Kisgépkezelő #34690 üzenetére
Nem nyert!
Reservorio sprint az első pár kilométer nyél gázon megy egyenesen és ott sem tudom már ugyan azzal utolérni magam, a többiről nem is beszélve. -
laceszgamer
addikt
-
stillmatic
aktív tag
Van abban valami elszomorító hogy zsinórban a második napon nem találok B700 rally lobbyt 18-19 óra környékén. Régebben ilyenkor teltházzal mentünk.
Benéztem az FH4-be, ott még van mozgolódás. -
szami777
addikt
Srácok,
Fh4 heti speedzone-t mivel csináltátok meg?
Van valami autó + tuning tipp, mert én sem akarom elhinni, de ez most kifogott rajtam“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
szami777
addikt
válasz united28 #34696 üzenetére
Ugratót 3. próbálkozásra x-es hoonigan rs200-ban ülve, trafinál meg az 599x volt a nyerő, az meglett egyből.
Speedzone nem akar összejönni.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayStation 5
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Robot fűnyírók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen program, ami...?
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs