- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- iPad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz HummeRC #34856 üzenetére
"Továbbra is csak az alapjátékról hajlandó tudomást venni a játék. Megvetetné újra a prémiumot, de nem tudom, mert a Store szerint már megvettem és telepítettem."
Na akkor a megoldás, hátha másnak is előjön a probléma: A DLC-knél és a Prémium verziónál számít, hogy hány helyre vagy, vagy voltál valaha bejelentkezve az MS fiókoddal. Nem az hogy egyszerre hány helyen használod aktívan, hanem hány gépre jelentkeztél be eddig vele. Az alapjátékot nem zavarja, de a Prémium problémázik rajta, ha 9-nél több számítógépen használtad ugyanazt az MS fiókot. Ezeket a gépeket az MS online listában tárolja még akkor is, ha évek óta nem használod azt a számítógépet. Szép hosszú lista volt nekem is. Amint 9 alá csökkentettem a számát, egyből előkerült az addig hiányzott prémium tartalom a játékban. Semmi mást nem kellett csinálnom, vagy pluszban telepítenem. Szóval a licensz korlátozást sikerült ilyen "ügyesen" beállítaniuk. Most jól megy már. Küldtem erről emailt MS supportnak is. Volt olyan a listán, ahol 2017-ben voltam utoljára bejelentkezve, de nem törlődött magától. Ezt a listát mindenki ellenőrizheti az https://account.microsoft.com/ címen, bejelentkezve a saját MS fiókjába, az Eszközök részen.
-
senior tag
válasz #71316224 #34952 üzenetére
Ami az érdekes volt, hogy az alapjátékot nem érinti, csak a kiegeket és a prémiumot és azokat sem az eleje óta. Így elég nehéz volt behatárolni. Office 2019 sem volt rá hisztis, pedig az is van a gépen. Mindegy a lényeg, hogy jó lett. Csak azért írtam le, hogy nyoma legyen, ha más keresné. Mert egy árva sor nem volt erről neten sehol, hogy erre érzékeny.
MS support sem tudott erről a hibáról, hogy itt is előjöhet, küldtek köszönő levelet.Köszönöm mindenkinek az ötletelést.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
spleenszuru
őstag
Az autó kanyarban történő kisodródása, mely összetevők miatt van?
Gumik, rugók gondolom kapcsolódnak hozzá, miket kellene még néznem?Aero is fontos lehet, bár ott idegesít, hogy minden kocsira ugyanaz a spoiler kellene, szóval csak végső esetben használnám.
Malaka!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34958 üzenetére
Alul vagy túl kormányzott?
Összkerék,vagy hátsó hajtás?- súly
- gumi
- rugók
- kanyarstabilizátor -
spleenszuru
őstag
válasz NoMagix #34959 üzenetére
Nekem kicsit a túlkormányzás tetszik jobban, valahogy jobban tudom azokat kezelni, szóval még számomra kezelhető szinten, de oda állítom a verdáim.
AWD és RWD kocsik esetében is előfordul, valamit még nem sikerül jól beállítani a tuningban.ARBs-ra nem gondoltam itt, hogy köze van a kicsúszáshoz, ott azt az általános beállítást használom, hogy elől eredeti fele, hátul eredeti és max középértéke, kivéve RWD-t, azt nem piszkálom.
Súlyt is próbálom csökkenteni amennyire tudom mindig.
Gumira igaz ez a max 2,4-ig ajánlott értékek amúgy?
Malaka!
-
spleenszuru
őstag
válasz spleenszuru #34960 üzenetére
Minél többet olvasok, videózok, stb. ebben a témában, annál jobban nem akarom az egészet, lol.
Hihetetlen hány féle vélemény ütközik egymással a neten, no de itt látszik, kinek mi jön be.Maradok szerintem a tuner letöltéseknél, csak ott nagyon zavar, hogy nem tudom, milyen motor kerül a kocsiba, hogy fog kinézni, stb. Tiszta zsákbamacska, és sajnos nem is olcsóságok.
Fene vigye el, lehet hagynom kéne az egész játékot a fenébe.
Malaka!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34961 üzenetére
Ne görcsölj rá, pakold össze magadnak az autót ahogy tetszik.
Mit akarsz elérni? -
spleenszuru
őstag
válasz NoMagix #34962 üzenetére
Csak annyit, hogy kanyarban is tudjak gázt adni, még ha nem is maxon.
Mindezt úgy, hogy csak akkor kelljen felraknom a kocsikra optikai tuningot, ha nagyon muszáj, mivel egyes autókon még spoilert sem szeretnék látni.
Tegnap egy saját magamnak hangolt S1 Jaguar XJ220-al (direkt RWD-vel próbálkoztam) 3x kellett nekimennem egy street racenek, mert a kanyarból kicsúszások miatt max 3. tudtam lenni, átlag feletti nehézségen.
Hetihez pl. töltöttem le Mosler MT900 S2 tuningot, és nemcsak baromi gyors a kocsi, de tapad is mint a baj az úthoz.
Az online része nem érdekel a játéknak, de a hetik highly skilledre lockolt eventjei nekem nagyon görcsösek saját tuninggal.
Ezeket a videókat használtam "tanulni":
[link]
[link]Kinyomtatott guidet is csináltam magamnak hozzá, de csak nem akar összejönni a dolog.
Malaka!
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34963 üzenetére
Próbáld egy picit leültetni a kocsit, lágyíts a futóművön.
Néha a fékerő állítás is segít illetve a kanyarstabilizátor.
Óvatosan adagold a gázt kanyarban, koncetrálj a kanyar be és kijáratra egy jobb kigyorsításhoz.Tegnap több mint 5 másodpercet adtam magamnak egy pályán ugyan azzal az autóval csak azért, mert jobban kanyarogtam mint előtte.
Néha akár 50 alkalommal is nekimegyek ugyan annak a pályának hogy elérjem a kitűzött célt.
Sokat segít a pályaismeret.
Keress kedvenc autókat D-től S2-ig és gyakorolj azokkal. Akár ugyan azzal is mehetsz csak más tuningokkal. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34963 üzenetére
Azért egy bizonyos tempó felett már csak akkor lehet megúszni az aero upgradeket, ha már alapból is van a kocsin, lásd: Mosler.
Akkor amit keresel, azok vagy a "Purist" vagy a "Stock look" nevű tuningok. Az előbbieken nincs semmi aero upgrade, valamint motor és hajtáslánc csere, az utóbbiakon csak a kinézet ami marad. Előfordul még a "Purice" kifejezés is, amikor a motor+hajtáslánc marad, de tesznek rá bodykitet, vagy pedig a bodykit nevét írják bele a tuningba, pl: Varis, LW (Liberty Walk), RB (Rocket Bunny), Nismo, KRC, ABT, stb... Azok általában jobban néznek ki mint az általános forza szárny+splitter. -
spleenszuru
őstag
válasz Kisgépkezelő #34965 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek.
Próbálkozom még egy keveset, mert amúgy szeretném tudni, hogyan javítsam az autóim tapadását.
Puristot olvastam már mi, többit nem hallottam.
Bekövettem már jó pár tunert akiket itteni tippekből kaptam, de mikor megláttam a Focus RS500-at, road tuninggal, de elől rally reflektorral, mondom ez wtf.Malaka!
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34966 üzenetére
Az optikai cuccok jelentős része befolyásolja a teljesítmény, általában plusz kilókat jelent, amiktől pont beférhetsz egy adott telj kategóriába.
Amúgy ha csinálsz magadnak egy tunigot, szárnyakkal, nyomtáv szélesítőkkel, egyebekkel, akkor utána ha rááll a szemed akkor a tuningoknál amit hiányolsz hogy nem látszik, akkor azért pár dolgot ki lehet szúrni a kis thumbnail-en is, persze mindent nem.A tiszta (gyári-as) kinézet meg a jó teljesítmény nem fog mindig összejönni.
A HokiHoshi videókat meg nézegesd csak, jó dolgokat mond és egész jól el is magyarázza, szerintem.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34963 üzenetére
Nem emlékszem, van prémiumod? Ha igen, a Jaguar XJ220S-el sokkal jobban jársz S1-ben, azon gyárilag van állítható spoiler, és az sokkal jobban illik S1-be, mint a sima XJ220. Nem minden autó illik magasabb osztályba, vannak autók, amik már B felett elég kezelhetetlenek, viszont vannak, amik akár az alap osztályához képest két osztállyal fentebb is működnek, pl. Lotus Elise GT1.
Általában ha nem akarod a Forza szárnyat használni, akkor próbáld meg az autót a gyári osztályában tartani, persze elég sok a kivétel. B-ből A-ba pl. sokkal valószínűbb, hogy a Forza szárnyak nélkül feltuningolható egy autó, és kezelhető marad, mint A-ból S1-be, persze vannak kivételek.
Akármennyire is utálom Sepit, ez a videója kb. a legjobb, ha kiélezett tuningokat akarsz csinálni. Ha nem az a cél, akkor HokiHoshi bőven jó
No Sana No Life
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34968 üzenetére
Van prémium, igen.
Rosszul írtam akkor a Jaguart, az S van meg, és eleve S1 volt, csak feltoltam osztály tetejére.
Igazából csak példának hoztam fel, általános problémám a kisiklás a kanyarban.
Nézegettem azóta megint már troubleshoot ötletet, illetve ti is mondtatok, próbálkozom míg meg nem unom, köszönöm.Malaka!
-
#71316224
törölt tag
Mit jelent a kocsiknál a, x, s1, s2, b 700 stb jelölés pontosaN? tuningoltam egyik kocsit hogy 998 legyen az event végett de mik ezek a jelölések konkrétan amúgy?
-
Sirpi
senior tag
válasz #71316224 #34970 üzenetére
A kocsi pontszáma, ami 100-999 között lehet, kategóriákra van osztva:
100-500: D
501-600: C
601-700: B
701-800: A
801-900: S1
901-998: S2
999: XSok verseny és feladat csak konkrét kategóriájú autóval engedélyezett.
[ Szerkesztve ]
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
válasz homerhamm #34972 üzenetére
Nem, ott az E-D-C-B-A (amik simán csak betűk az utcai autók felosztására) mellett S van (mint sport), utána pedig R3, R2, és R1 (mint Racing, illetve ennek fokozatai). Valamint X azokra az autókra, amik olyan durván fel vannak húzva, hogy minden kategóriából kilógnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
homerhamm
addikt
válasz parandroid #34974 üzenetére
Hogy én erre miért nem jöttem rá, hogy a Racing az R, a Sport az S. Minden nap tanul az ember.
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Misi_D
tag
Sziasztok!
Xbox app (PC-n) és cloud gaming kapcsán kérdeznék. A Horizon 5 standard edition a game pass része, ill. a cloud gaming része is. Amennyiben megvenném a Premium Editiont, akkor tudnék a Premium plusz fícsöreivel játszani a cloudban?
Kicsit régi már a gépem, a FH4 megvan és azt a sajátról, míg az FH5 Standardot a cloudban próbáltam, gyorsabbnak (legalábbis az indítás), "simábbnak" és szebbnek tűnik az MS szervereiről, mint a 4 a PC-mről (az 5-öt felrakni sem merem), és azon morfondírozom, h megvenném az 5 Premium ed-et, majd felhőből csapatnám. Ez tud működni, azaz elérném a Premium extra dolgait, vagy a felhőben kizárólag a Standard maradna ekkor is?
Tudom, a reakció lassabb a felhős játéknál, érzem, de nem vészes - 3,6, nem jó, de nem is tragikus...
Köszi!Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34968 üzenetére
Csak azért, mert egy bónsékeres agyagedény, vagy valami egyéb oka is van?
spleenszuru: Akiket itt emlegettünk jó tunereket, azoknak a többsége az anyját is eladná egy tizednyi előnyért, úgyhogy számíthatsz tőlük mindenféle nem túl ízléses megoldásra. A legszebb az elől 16-os hátul 22-es felni, a hozzájuk tartozó szintén nagyon egyenlőtlen gumiméretekkel, de amíg azon múlik, hogy befér e az adott osztályba V8-al vagy sem, addig mindenki így csinálja. Én is.
Annyi szerencse azéret van, hogy ha letöltesz egy tuningot ami kerül mondjuk 100k-ba és nagyon nem tetszik, akkor utána a következő már olcsó lesz, ha nagyjából ugyanazokat az alkatrészeket tartalmazza. Ha az egyikben V8 swap van a másikban meg V10, az mondjuk szívás. -
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #34980 üzenetére
Van jópár problémám Sepivel, egy része a H4-es viselkedése, egy része meg a H5/jelen. Annyit elárulok, hogy én, és kb. a fél Team Wars szerver előre ki van tiltva Sepi discordjáról, mert közünk van a Team Wars-hoz (jó, én valamennyire tettem is róla, hogy ne kedveljen, de én se kedvelem amit ő csinál. )
Nem tagadom, hogy tud vezetni, és tud informatív videókat csinálni, de sajnos elég gyakran szeret fél információkat közölni, és úgy csűrni a mondandóját, hogy ő a szent, mindenki más a rossz. És akkor ez csak a jéghegy csúcsa.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
spleenszuru
őstag
válasz CJ4567 #34981 üzenetére
Nos, eddig ez a Sepi téma áll hozzám legközelebb, teszteltem roadon, dirtön, cc-n.
Viszont CC-n amint terepre érek az autóval, elkezd "rángatózva" gyorsulni.
Próbálkoztam rugó keményítéssel és magasság emeléssel-csökkentéssel, de nem nyert.
Rally diffet tettem alá, az okozhatja?Mely finom beállítások okozzák ezt a rángatást? Elég sokat veszítek így a gyorsulás időből.
Malaka!
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34982 üzenetére
Koszos üzemanyagszűrő, kokszos gyertya, esetleg kevés üzemanyag
Esetleg videót tudsz készíteni a jelenségről, mert így én pl nem tudom elképzelni mire gondolsz. Igaz nem is engem kérdeztél
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34984 üzenetére
A Racing motoroknál szoktam ilyet tapasztalni. Ez kb 'normális'.
Kapcsold ki a TCR-t, esetleg hosszabb váltó áttéleket válassz, ha zavar. Vagy cserélj egy gyengébb motorra
De ez csak saját tipp/tapasztalat.
Szerintem túl hamar felpörög a fordulatszám aztán a Tcr próbálja megfogni, aztán meg szépen eljátszanak egymással.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34986 üzenetére
Pontosítva, talán a verseny turbo a ludas, mert mintha nem mindegyik viselkedne így.
Esetleg próbálj meg főtengely cserélni, hadd nőjön a fordulatszám.
Mintha a 8,3L V10 is hajlamos lenne ilyesmire. Szóval igazából a nagyon nagy nyomatékra gondolnék végső soron.
A lineárisabb teljesítmény (nyomaték) karakterisztikájú szívómotorokat javasolnám elsősorban míg rá nem érzel a dologra. Pl 3.2L i6, 6.2L V8http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
spleenszuru
őstag
válasz Qkackca #34987 üzenetére
Nem is szoktam amúgy motort cserélni, csak valahogy ez a kocsi nem akart magasabb PI-t produkálni, azért dobtam ezt bele, úgymond muszájból. Racing 7,2L.
Talán hagyni kellett volna B classban, mivel még így sincs meg A800, na de ami késik, nem múlik.
Asszem a turbo is race benne.Malaka!
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34988 üzenetére
De amúgy meg az utat nézd , ne a fordulatszámmérőt
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
Sziasztok,
FH4-ben más se kap backstage pass-t meg, vagy csak nálam van bug?
Egyik 50%-os jutalom backstage pass-t sem kaptam meg.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
spleenszuru
őstag
Na hát élesben a Sepis tuninggal sem érek semmit, hiába meta elvileg.
Kipróbáltam a heti hot hatchen, esélyem sincs. Úgy lehagynak, mint a picsa, 5. helyezett a bestem.Már pedig ha tényleg csak azokkal az ocsmány külsejű letöltött tuningokkal lehet hetiket nyerni, akkor hamarabb lesz vége a karrieremnek, mint gondolnám, kár érte.
Gondolhatnának nem veterán játékosokra is, ez a highly skilled túl nehéz. :/
Óráim sincsenek egyes autók tesztelésére, mivel ez csak 1 játék a többi közül.Malaka!
-
homerhamm
addikt
válasz spleenszuru #34991 üzenetére
Milyen nehézségi szinten mész? Mondjuk én mostanában mindíg verseny nélkül csináltam meg az évszakos 20 pontos autót.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
válasz spleenszuru #34991 üzenetére
Gyári autókkal is nyerhetők a heti versenyek, mert a gép hozzád igazítja a drivatarokat. Valamit amúgy nagaon rosszul csinálsz, highly skilled szint az alap. Nem mondom, hogy nem lehet veszíteni, de nyerni nem nagy ügy. Mondom ezt úgy, hogy ha multiba merészkedek, mindig csúnyán elcsipáznak, fix utolsó vagyok. Jó, Trialban azért középmezőnyt szoktam hozni, ott nagyobb a szórás (meg sok az alap autós, fogalmatlan).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34991 üzenetére
Ott nem elsőnek kell lenned, nyerjen a csapat az a lényeg.Persze megértem, jó lenne az első helyen végezni, de néha az is jó ha csak besegít az ember.Számtalanszor voltam úgy, hogy inkább lelassítottam az első helyen és feltartottam az AI-kat, hogy a többiek beérjenek és megnyerjük a futamot.
Bocs a triálra gondoltam, az pedig nem ez az osztály!Ott a Honda Type R 2016 vagy az Audi RS3 vagy valamelyik Golf, ezek elég jók.
[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
válasz homerhamm #34992 üzenetére
Above average, csak ugye a heti champ highly skilled.
#34993parandroid
Bizonyára rosszul csinálom igen. Az tuti, hogy simán egyenes szakaszban is elhúznak a fenébe, még csak elbénáznom sem kell pl. a kanyart. Rallykkal úgymond elvagyok, azok szoktak menni, de a roadokban abnormálisan gyorsulnak az ellenfelek.
Bezzeg ha letöltök tuningot, azzal könnyebben nyerek, de az is igaz, hogy valamit tényleg jól csinálnak azok az emberek, mert baromi jól lehet irányítani azokat az autókat.#34994NoMagix
Igen, Golf 21-et toltam fel B700-ra, de az élmezőnyhöz képest csigusz lett.Malaka!
-
csaba951
veterán
Multiplayer részben a héten Boneshaker napok vannak.
-
spleenszuru
őstag
K1Z Bard letöltött tuning, tök jól irányítható, még csak ki se siklottam.
Az első hely végig így maradt, az eredmény végül ez.
Komolyan mondom, vicc az egész. Ez a heti hot hatch champ.Malaka!
-
rdt89
addikt
Mondom meglesem már az új Audi könnyítve és gyári állapotba mit megy. A könnyítésnél rátettem balga módon a kertipad hátsószárnyat és az autópályán néztem, hogy a csudába nem éri el a 280-at se, mikor 500 kilóval könnyebb lett, még gyáriba 300ig kitolta magát, utána esett le, hogy az a fránya filagória hátul befolyásolta.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34998 üzenetére
Szerintem emiatt egy kissé negatívba fog hajlani emiatt a megítélésem a szemedben, de azért muszáj feltennem a kérdést:
Próbáltál már gyorsabban menni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Energiaital topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs