Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz PC4200 #76795 üzenetére

    Par dologra figyelj oda.
    En megcsinaltam az oskovulet Skodamat start-stop nyomogombosra de meghagytam az eredetit is es a kormanyzarat is.
    Mivel egy vizsgan en nem tudom igazolni 128 papirral hogy a biztonsagi kovetelmenyeknek megfelel az elektronikam.
    Valamint esetleges lopasnal eselytelen a hadakozas ha kiherelted, meghekkelted a gyari immot es a kormanyzarat.
    Ugyanez okbol csak akkor indit ha kinyomom a kuplungpedalt.
    Nem mintha nem biznek magamban de kellemetlen ha sebessegbe hagyom es barmi gixer miatt, pl. hamis taviranyito, ejjel oninditoval kimegy a kapun.

    Mivel en teljesen tök vagyok a pic es tarsaihoz, analog minden.
    A lehetoseg igy adott lenne taviranyitassal inditani de a fenntebbi okok miatt elvetettem.
    Kell visszacsatolas is hogy a motor beindult, ezt vagy a fordulatszamrol vagy a generator W kivezeteserol le lehet venni.
    Es kell minden kotel szakad idozito is hogy barmilyen hiba eseten max. 5-6 masodpernel tovabb ne inditozzon es ilyenkor reseteljen es csak ismetelt inditasi parancsra reagaljon, valamint ha nem jon bissza fordulat jel, azaz all a motor, akkor 2 per utan mindenkepp vegye le a gyujtast. Es diagnosztikai, javitasi esetekben elegendo.

    Valamint megcsinaltam centralzarasra is, szinten cmos vezerlessel.

    A fogyasztas.
    Mostani csodakocsik kepesek 100-150mA feletti allando terhelesekre. Ez sok, ha varosi hetvegi auto akkor bizony hatareset.
    En mindent cmos ic-kel csinaltam, igy a taviranyito vevo, az osszes aramkor es a radio nalam 30mA alatt fogyaszt keszenletbe.
    Riasztom nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák