- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz #67688960 #8661 üzenetére
Üdv.!
Én egy Citroen BX-nél, meg egy Citroen C3-nál tapasztaltam azt, hogy a jobb sárvédő doblemez függőleges részén az utastérbe érkező kábelkorbács gumi védőharangja nincs a lemezen lévő lyukba bepasszírozva, így a kábelt csak a szigetelése védi. (A BX-en már a szigetelés is fogytán volt.)
Csak elméletileg: úgy saccolom, hogy az akku testelő kábele lehet vagy 50-100 mm2 keresztmetszetű. Ha ezzel még párhuzamosan kötsz egy 1 mm2 kersztmetszetűt, akkor azon fog átfolyni az áramnak 1/50-ed, 1/100-ad része. Vagyis ebbe a körbe még az önindítózáskori áramfelvételt is meg tudod saccolni egy 1000 Ft.-os műszerrel.....
mezis