- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Terítette a friss Cortex magokat az ARM
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
2 problémával foglalkozok párhuzamosan:
Néhai alacsony alapjárati fordulatszám:
Ha jól tudom, 750+/-10RPM lenne a kívánatos a D15Z6-nak, erre fel nekem néha ilyenem van:
https://www.youtube.com/watch?v=adWaeM_81hUMa kitakarítottam az IAC szelepet is (EGR+járatok előzőleg megvoltak, illetve lényegében új trafó, gyertyák, rotor, elosztó van a kocsiban) és ez lett:
https://www.youtube.com/watch?v=B0wb3rLDDaA
Takarítás óta csak pár perces megfigyelésem van, ami a videóval megegyező: hirtelen gázadásra szépen felpörög, de nagyon visszaejti a fordulatot (ez eddig is így volt), de most már lassan felkúszik a ~helyére a fordulatszám. Tehát: ez alapján segített ez a takarítás is, de még mindig nincs meg a fő ok. Tippek? Injektortisztításon töröm a fejem és még lambdaszondára gondolok. De láttam már olyan videót is, ahol a csávó 1996-os Accorddal szenvedte ezt végig és végül ECU para volt...Ilyen_volt_01
Ilyen_volt_02
Ilyen_lett_01ABS téma:
A múltkori szenzor takarítás óta, netes túrás alapján rámértem a 2 szenzor ellenállására, mivel azt olvastam/láttam, hogy az 500 Ω és 2000 Ω közötti ellenállásérték a jó. Na most a jobb hátsóm(nincs rá hibakód) 991 Ω, a bal hátsóm(17-es hibakód) pedig 1100 Ω majd pár perces matatás után láttam hogy csökken... 1059 Ω-ig csökkent... (Multiméterben elem jó!)
Viszont hasonló összevisszaság figyelhető meg a működésben is. Néha ég az ABS lámpa menet közben, néha nem. Volt már, hogy fékezés nélkül hallottam a motortérből, h kattognak a kis szelepek... Ez most szombaton volt és ez már kicsit megrémített. Azt hittem, h ABS csak és kizárólag akkor működik, ha a vezérlőegysége valamilyen input (pl. féklámpa test kapcsolója) alapján érzékeli, hogy a user éppen fékez...Szóval kinek mi a tippje? Ja igen, mérés közben mozgattam a kábelt a fékdobtól kezdve, végig a lengőkaron, de az ellenállás érték nem változott, tehát a szakadás is kizárható már. Marad a jeladó és/vagy a csapágy probléma?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs