- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- ASUS notebook topic
- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Mini-ITX
- Powerbank topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
EP3 Anniversary Momo Edition steering wheel
EP3 modding steering wheel
Life is too short to stay stock!
-
j.bravo
addikt
Skatzok, Jazz (L13A6) gyertya téma.
Ma állítottunk szelephézagot, és hogy ne a kompresszió ellenében kelljen tekerni a főtengelyt, kivettük az egyik (első) sor gyertyát.
Az összes szelephézag egy kicsit szűkebb volt mint a manualban (illetve a tboldi által korábban linkelt, Varga Miki féle videón is említett) értéktartomány.
A kérdés, fejvakarás a gyertyák (amik amúgy újak, alig egy-két száz km-rel ezelőtt olajcserekor kerültek be) visszatételével kapcsolatos: a manual azt írja, meg Miki is azt említi, hogy tegyünk rá valami kenőanyagot berágódás ellen: rézpasztát, hőálló zsírt, akármit. Ilyenkor a csökkent súrlódás miatt nem lehet (szöget, elfordulást tekintve) túlhúzni a gyertyákat? Azaz, a manualban említett 18Nm-rel meghúzva nem lehet-e (akaratlan) annyira túltekerni, amennyihez szárazon 25-30-35 Nm kellene?Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #64254 üzenetére
zolynet: ejj de jól néz ki kéne.
tboldi: innen jól néz ki. nyugodtabb vagy vele mint nélküle?...
kisguglizásra több helyen olvasható hogy a gyertyagyártók ellenjavallják a gyertya menetének bekenését, épp a túlhúzás veszélye miatt. Új, dobozból frissen kivett gyertyánál még ugye lehet is rajta a gyárban felvitt, jól kitalált minőségű-mennyiségű berágódásgátló.
Esetemben gyakorlatilag újak ugyan, de amúgy nem, mert már meg lettek húzva aztán kivéve, illetve mentem is az autóval közben.
Kivételkor volt egy kevés cucc a gyertyák menetén, de most már meg nem mondom hogy az zsír volt olaj vagy korom vagy egyéb.
Szóval a kérdés, hogy ki mit tenne?
a) a meglévő gyertyákat rézpasztával betenni, érzésre meghúzni (esetleg alesetként, a manuálban írt 18Nm nyomatéknál kisebbre meghúzni - na de mennyivel kisebbre?)
b) a meglévő gyertyákat megtisztítani-törölgetni és szárazon a manuálban írt 18Nm-re húzni?
c) új gyertyákat venni (szerencsére nem egy ökör ára) és aztán a/b?[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Qru
MODERÁTOR
-
j.bravo
addikt
Hát ez az, ez kéne hogy a normális legyen, csak az a kérdés, hogy mi a manóért írja a manuál hogy
"Apply a small quantity of anti-seize compound to the plug threads, and screw the plugs into the cylinder head finger-tight. Then torque them to 18 N·m (1.8 kgf·m, 13 lbf·ft)."
meg a józan ész is azt mondja hogy bekenve könnyű túltekerni...
Oké, lehetne nézni hogy fél fordulatot tekerjek attól a ponttól ahol kézzel elkezd megszorulni, csak ennek a pontnak a megtalálása nekem (gyakorlatlanként) nem elég egzakt. Élőben biztos meg tudná mutatni egy (oktatásban is) rutinos szaki, de így szöveges leírásból nekem nem eléggé megfogható.Ez lesz akkor szerintem. Tisztán, a megadott nyomatékra.
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz zolynet #64259 üzenetére
Jazzre is?
(tényleg szeretnék szebb, jobb fogású kormányt, csak előbb még van pár szerkezeti/funkcionális tennivaló, mint pl hátsó sárvédőn és ajtón horpadás kihúztása, a másik oldali küszöbön elöl van egy szakasz ahol csak alapozó van; aztán a piros fényezés fakóságán javítani, aztán jöhet a kormány, váltógomb, könyöklő, tolatóradar, dashcam, miegymás)Whatever.
-
j.bravo
addikt
Jut eszembe, mivel akkor nem néztem meg se a forgalmit se a zárhidat, pontatlan infó van az összefoglalóban LUCGE3 kezdetű az alvázszám, ebből gondolom hogy GE3, és L13A6 a motorkód. Frissítenéd kérlek?
Kösz a választ mindkettőtöknek, száraz nyomatékra húzás lesz.
Kíváncsi vagyok, mennyit változik majd a motor hangja.Whatever.
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #64263 üzenetére
Az, méghozzá CC+. Igen, teljes mértékben elégedett vagyok, az én felhasználási módomhoz 100%-ig passzol ez a nyárias négy évszakos. Simán megvenném újra, ha arra kerülne sor.
Mondjuk a kavicsokat nagyon szereti gyűjtögetni, ahogy a képeken is látszik.
(#64262) j.bravo: A kormányt én is bebőröztettem, váltógombból meg az opcionálisan rendelhető fém került be. Könyöklőből próbálj gyárit vadászni, nem túl gyakori, de azért időnként felbukkan egy.
[link][ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz j.bravo #64262 üzenetére
Valamennyire lehet, ahogy az ufo civic-ét is , de csak kis mértékben.
Honda Fit-ét le lehet koppintani szerintem.
www.inspire-usa.com/assets/images/BC08-RSSWGK-L.jpg
Sokat nem lehet, fene tudja megéri-e piszkálni. Egy lerúgott kormányt megérne átalakíttatni.Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
Der neue
Trabant 601Honda Jazz[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Szerintem is egész jó, bár a GD utániak hátulja nekem mind túl lapos.
A hátsó ülések alja meg még mindig a GD-é a legszebb. Az újabbakon csak egyszerűen ki van lyukasztva a textil.Jó autónak tartom a Jazz valamennyi generációját, de még mindig nem érzem azt, hogy a GD-ről érdemes lenne újabbra váltani. Ha cserélnék, akkor biztosan más típust néznék.
Ez most kissé elfogultra sikerült.
(#64272) rothfb: Észre sem vettem, igazából csak a képeket lapoztam végig.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valószínűleg a büntit meg még nem tudom mit kezdtek el beárazni a gyártók... ennyiért a hajukra kenhetik ezt is.
Bár ugyis lesz mindegyikre vevő akiknek "muszáj" venni valamit.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ispy
veterán
válasz FollowTheORI #64275 üzenetére
Ha nincsen a hybrid címke, akkor 2 misivel olcsóbb, ez már előrevetíti, hogy az összes honda előbb-utóbb hybrid lesz +2 misiért.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
veterán
válasz Aladdin #64277 üzenetére
Itthon most sem látsz sok Jazz-t. Régebbieket sem. Sőt Hondát sem látsz sokat. Egyszerűen azért, mert arányaiban drágábbak. Mivel 4 éve Honda tulajdonos vagyok, már értem miért.
Az itteni piac pedig árérzékeny, inkább veszi az olcsóbb sz@rabbat, mint kicsit többért a megbízhatóbbat. Kor után vesznek autót. Minél fiatalabbat, minél olcsóbban. -
Aladdin
senior tag
-
tboldi
nagyúr
tboldi most tudta meg, hogy
az ötöslottó heti várható főnyereményeitthon is lehet kapni 1:24-es Jazz makettet. -
hhenry
őstag
Valaki szokott járni budakalászi pénteki talikra?
-
nagyúr
Mondjuk őszintén szólva az ufó Civic óta eléggé emészthetetlen lett a Honda formavilága is... hiába jó minőség, igazából eléggé csúnya kocsikat csinálnak.
A Mazdánál meg pont fordítva van állítólag... a foma az pöpec, csak a minőséggel vannak állítólag gondok.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
válasz FollowTheORI #64292 üzenetére
Ízlésekről kár beszélni, a kocsim már annyi dícséretet kapott, hogy milyen jól néz ki, hogy már Dunát tudnék rekeszteni vele. Nekem is nagyon bejön. De a 9-es generáció már nem annyira. A 7-es se, az úgy néz ki mint egy busz. Szerintem. A 10-es megint vagány. Kicsit túltolták, de pont ezért különleges, nem egy tucatautó. Szóval ízlésekről nincs értelme vitázni.
-
Dan-szan
senior tag
válasz tboldi #64270 üzenetére
Háát lehet én leszek a rossz zsaru de nekem nem tetszik az orra . Mintha elszabták volna. Mintha azt mondaná a piacon az eladó: Kicsit rövidebb lett a motorháztető,maradhat?
Legalábbis a pirosnál nagyon úgy néz ki,vagy csak optikai csalódás.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
nagyúr
válasz Dan-szan #64295 üzenetére
Nem vagy egyedül, nekem se tetszik... olyan orrbavert gnóm panda vagy delfin vagy nem is tudom mire hasonlító benyomást ad.
Nekem még mindig a II. gen pre-facelift tetszik legjobban (bár ügye mint fentebb írták, ízlések és pofonok).
És a III. gen se rossz, de picit kevésbé tetszik.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
Nekem a 9-ik generációnál főleg az oldalra kidudorodó hátsó lámpabúrák nem tetszenek. Az orra sem az igazi. Plusz a 8-ik generációnál az 1.8-nál és a dízelnél, meg persze a Type-R-nél nagyon bejön a hátsó dupla kipufogó (valós, nem kamu, a kamu az 1,4-eseknél van). A 9-ik generációnál nincs ilyen. Ott rejtve van.
-
Dan-szan
senior tag
Tegnap kellemetlen fémes nyikorgó hangot hallottam nem is tudom melyik oldalról. A sok eső és kevés használat miatt rozsdafoltosak a féktárcsák.Lehet ez az ok ? Vagy fékpor?
Ritkán és teljesen random jön elő,egyenesben kanyarban tök mindegy . Ötletem sincs mihez kezdjek.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs