- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #64051 üzenetére
A 70-essel kezdődőre rákeresve egyetlen találat volt egy német webshopban, kép nélkül.
Rákeresve a 71-gyel kezdődő cikkszámra, több fotón is 70-nel kezdődött, ahogy az én darabomon; 'sszem oké lesz.szerk.: itt is úgy van., a Reinz katalógusában (izzadt homlok megtörlése), illetve nem is ad találatot 70-nel kezdődően. Ooooké.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Razor1
aktív tag
Sziasztok, Honda Éles, mint használtautó kereskedés mennyire ajánlott? Most épp ugyanazon (számomra elég jónak tűnő) 4,5M áron kínálnak 3 nem teljesen egyező korú/felszereltségű/futásteljesítményű Civic-et. Máshol ezek 5M+ áron vannak, mi a trükk? [link]
-
zolynet
addikt
Kicsit toldóik a kuplung csere.
Life is too short to stay stock!
-
Avicularia
veterán
válasz zolynet #64056 üzenetére
2 napja várok időpontra, akkor ezért nem hívnak.Mikor ott voltam hétfőn, már akkor állt az egész rendszerük.
Mellesleg visszajött egy ideje a múlt évi hiba ami megvétel után volt, hogy nyiszogó hang jön a klímából. A mostani szervizben mentünk egy kört a munkafelvevővel és azt mondta, hogy ki kell cserélni valamilyen klímacsövet. Tavaly azt hazudta a főnök Stockholmban az egyik szervizben, hogy nem töltötték fel gázzal az új autó klímarendszerét, ezért a nyiszogás.
Mellesleg valami kattog a váltókaromban, amit nem mindig produkál, nem is tudtam megmutatni a fickónak, de rohadt irritáló. Kattan és olyan érzés mintha ugrana valami ami nincs fixre lerögzítve.
Elmondása szerint alig van probléma ezekkel az új civicekkel, de engem nem vigasztal, hogy augusztus óta 5x voltam vele szervizben
Ráadásul mivel elköltöztünk Stockholmból 110 km-re van a legközelebbi szerviz -
j.bravo
addikt
Volt az EGR átvezető lemezben korom, de nem annyi hogy átjárhatatlan legyen.
Mennyiségre kevesebb, de jobban elzárta az utat a korom a furaton ahol érkezik a szelep felől a laphoz, a csavarhúzós képen már egy része le lett szedve.nem mindenhol volt könnyű hozzáférni a csavarokhoz, illetve - lehet hogy még sose lettek kihajtva - nem indultak meg olyan nagyon könnyen, holott rohadás nyomai noncsenek sehol. A gumitömlők mondjuk még jobban rácuppantak a csövekre.
Délután kezdtük, ránk sötétedett , vasárnap rakjuk össze. Addig szépen kipucolhatok mindent (is).Az EGR szelep és az alatta levő átvezető tömb közötti, illetve a szívósor felső doboza és a fojtószelep közötti tömítéseket nem kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
KrAt
veterán
Aki már cserélt GD Jazz-ben tompítottat: mennyire nőgyógyász a lökhárító leszerelése nélkül?
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #64058 üzenetére
De igen, kellene az EGR-szelep és az alatta lévő csonk közti tömítést is cserélni. Utángyártott nemigen van, gyárit tudsz rendelni az Unix-Bárdi páros valamelyikénél (cikkszám: 18715-PB2-000). A csonk és a hengerfej közöttid van?
Én a fojtószelepet nem vettem le a sajátomról, mert nem találtam olyan koszosnak, így a tömítés is maradt, de elvileg azt sem ártana. Viszont utángyártottat még ebből sem láttam (gyári cikkszám: 16176-PWE-G01).(#64059) KrenAtesz: A baloldalon rendkívül az.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Aladdin #64062 üzenetére
Kézmérettől függ, meg hogy hány helyen tudod meghajlítani. Én alkalmanként 3 órát szenvedtem velük.
Legközelebb már így fogom csinálni.
szerk.: Amúgy összességében jól átgondoltnak és viszonylag könnyen szerelhetőnek tartom a Jazz-t, látszik, hogy tervezésnél szem előtt tartották a későbbi karbantartásokat is, de az első lámpánál valahogy elfogyott a lendület.
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz Aladdin #64064 üzenetére
A jobboldal sokkal könnyebb, az valóban hamar megvan. A baloldalon viszont ott egy marha vastag kábelkorbács (pont mellette van a biztosítéktábla és az aksi is), ami rohadtul akadályoz.
szerk.: Habár nálam további nehezítő tényező, hogy az autóm 3 centivel közelebb van a talajhoz, illetve 1-1 centivel kijjebb is vannak a felnik. Tudom, házhoz mentem a lóf..ért.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #64060 üzenetére
fffranc, csonk és hengerfej közötti 18714-PWA-004 sincs. Nem kellett volna ennyire szíjjelborítni de erre legalább ad találatot a közeli alkatrészkereskedő gyári szám keresője (Ajusa által szállítottat); a másik kettőre nem. Persze bemehetek hozzájuk, hátha az üzletben jobban tudnak a beszállítóiknál keresni mint én a webshopban. Még egy hely van, aki Unixtól tud rendelni.
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #64067 üzenetére
Az oké, csak az ugye egy a háromból
Felhívtam a Csepeli HondabontótGarázst, elvben árulnak új alkatrészt is - meglepve tapasztaltam hogy a mobilszám dacára egy automata bemondja hogy ha hozzájárultam a hívószámkijelzéshez, akkor hamarosan visszahívnak, köszönik, visszhall. Várok
Remélem nem leszek végül kénytelen a régi tömítésekkel összerakni - de ha esetleg ez az általános, akkor nem aggódom.Whatever.
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #64068 üzenetére
Én az Unixnál rendeltem meg az EGR-szelep alattit (személyesen, mert az oldaluk katasztrófa ), meg az Ajusa is onnan van. A fojtószelep tömítéséből szintén csak gyárit fogsz tudni venni, attól tartok.
[ Szerkesztve ]
-
Batib
őstag
Hali!
Uj vagyok itt. Tegnap hirtelen felindulásból vettem egy 2013-as fehér Civicet. Sajna csak az 1.4 benzines. Ma hozom el. Lennének a jövőben (nagyon laikus) kérdésem. Kérlek nézzétek el nekem.
Rögtön az elsők.
Milyen benzint tankoljak bele? Ebben szíjas vagy láncos motor van?
Köszi! Majd még jövök. Remélem ezt nem fenygetésnek veszitek![ Szerkesztve ]
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
Batib
őstag
válasz rothfb #64075 üzenetére
Na itthon vagyok vele. Igen láncosmotor, megkérdeztem. Szalonbol vettem, azt mondták nyugodtan mehet bele a 95-ös. Esetleg néha shell 100-as.
Hülye kerdések:
Az infrás kulcs csak a vezető oldali ajtót nyitja?
A stop start rendszer hogy működik? Be van kapcsolva, de nem állítja le a motort megálláskor. Vagy nem kéne kuplungolnom mikor megállok?[ Szerkesztve ]
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
tboldi
nagyúr
A WagonR-ünknél úgy van, hogy egy gombnyomásra csak a vezetőoldali ajtó nyílik, és egy másodikra a többi. Ezt nem próbáltad esetleg?
A start-stop pedig nem mindig működik, figyelembe veszi az üzemállapotot, és ha nem tartja megfelelőnek (hideg a motor, megy a klíma, stb.), akkor nem áll le.
A kezelési útmutatóban szerintem ez le van írva, ha nincs meg, akkor a honda.hu-n megtalálod pdf-ben.[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #64069 üzenetére
Na végül ezek lesznek nekem is, csak épp a Bárditól, ma estére/holnapra.
A fojtószelephez meg megoldjuk valahogy, a régivel és/vagy oldschool trükkökkel, a régivel meg egy leheletnyi pasztával, vagy valami. Ahhoz szerencsére könnyebb hozzáférni, ha mégse jó, és meg kell rendelni bele (egyedüli lehetőségként) a gyárit.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
veterán
Ha a motor áll, a légkondi nem működik. Ha használod a klímát, a motor nem áll le. Logikus. Én kikapcsolnám ezt a leállítósdit azonnal. Se az akksinak, se az önindítónak nem tesz jót. Annyi üzemanyagot meg nem spórolsz és a környezetet sem ezzel fogod megmenteni. Ez az én véleményem.
-
Avicularia
veterán
válasz rothfb #64084 üzenetére
Láttam múltkor valami videót a yt-on, hogy ez a start-stop rendszer 200.000 km alatt fél tank benzint spórol, szóval teljesen felesleges használni. Induláskor mindig kikapcsolom, kár hogy nem lehet deaktiválni menüből, mindig nyomogatni kell hozzá a gombot.
Illetve lehet venni ali-n 20 dollár körül kábelt amit kikapcsolja ezt az elmés funkciót. -
szabonagyur
félisten
válasz rothfb #64084 üzenetére
Van amúgy erre valami hiteles adat, hogy ha bentmarad a start-stop mennyivel rövidít meg az akksi vagy önindító élettartamát?
Mert vannak országok ahol egyenesen büntetik ha kikapcsolod és mégis elmennek az autóik több száz ezer km-t hiba mentesen.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Avicularia #64085 üzenetére
"Láttam múltkor valami videót a yt-on, hogy ez a start-stop rendszer 200.000 km alatt fél tank benzint spórol,"
Ekkora blődséget is rég halottam már. Gondolod, beleölnek dollármilliókat pár cl üzemanyag miatt ?
12 cl megtakarítás /100Km... szerinted mennyire reális? 1.5-2 dl inkább reális és az több mint 10x-ese annak, amit írnak.. És szerintem is kb. ennyi a reális megtakarítás start stop rendszerrel. Senki nem mondta, hogy litereket fogsz megtakarítani vele 100 km-en.
(#64086) szabonagyur Mivel eleve start stop rendszerre lettek tervezve az akkuk és az önindító is, így sokkal többet kibírnak, mint egy hagyományos. Ezért sem gondolnám, hogy bármi baja lenne 100-200e km-en belül amiatt, mert használni merted.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
veterán
válasz szabonagyur #64086 üzenetére
Nincs hiteles adat. De ezzel az erővel én is csinálhatnám, hogy ahányszor megállok valahol, pl lámpánál, gyalogátkelőnél stb egy pillanatra, leállítom az autót. Nagyon gyorsan újra tudom én is indítani, egy gombnyomás. Miért nem csinálom? Mert az önindítót nem mindegy, hogy egy nap 3-szor használom, vagy 43-szor. Az sem mindegy, hogy az akksit az indítással 3-szor, vagy 43-szor terhelem meg. Egy indítás vesz ki legtöbbet az akksiból, főleg télen. Ehhez nekem legalábbis nem kell felmérés, csak puszta józan ész.
Ez igaz minden eszközre. Pl nem mindegy, hogy naponta 2-szer vagy 102-szer kapcsolod fel le a villanyt. Az égőket és a kapcsolót is tönkreteszi a kapcsolgatás. De írhatnám bármire. Egy merevlemeznek az indítás-leállás a legnagyobb ellensége. Ha már felpörög, úgy tized annyira nem rongálódik.
Ezt az egész start-stop hülyeséget a szigorú környzetvédelmi előírások miatt hozták be, nem azért, mert úgy számodra relevánsabban olcsóbb lesz a közlekedés. De igazából a környezetvédelemről sem vagyok meggyőzve, mert pl indításnál egy pillanatra a motorban bekövetkező tökéletlen égés következtében sokkal több károsanyagot ereget az autó.Az általad említett országokat meg hagyjuk. Ott ugyanis nem várják meg a több százezer km-t, meg az öregebb kort, mert addigra régen itt köt ki az autó Magyarországon Európa roncstelepén. Mire elromolhatna valami, eladják egy neppernek és újat vesznek.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz rothfb #64088 üzenetére
Nagyon rossz logika mentén jársz... Amúgy "kézzel" sosem leszel olyan gyors, mint ahogyan az automata indít és még mocskosul el is fogsz fáradni a feszült figyelemtől. A kuplundpedált pedig nem kell tövig nyomni, elég ha megpöccinted és máris beindul a motor...
Start stop rendszer nélküli autó önindítója/akksija biztos nem bírná ezt a fokozott igénybevételt, de ez így lett tervezve, így lett kalkulálva, hogy naponta akár többszáz indítást is kibírjon a rendszer. Ne hasonlítsd össze egy kispolszki önindítójával, de semmilyen hagyományos indítórendszerrel sem, mert tévúton jársz.
Pl. a generátor kb. 20 mp alatt visszatölti az 1 indításra elhasznált energiát... Kicsit más, mint egy "hagyományos" rendszer.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
szabonagyur
félisten
válasz dgyuri0123 #64087 üzenetére
Erre akartam célozni én is, hogy vajon mikor jön elő az, hogy önindító tönkremegy vagy akksira olyan hatással van. Valószínűleg 10-15+ év távlatában lehetne az önindítónál nyerni vele mondjuk 1 évet, akksinál meg szinte kimutathatatlan a nyereség.
(#64088) rothfb: nagyon rossz irányba indultál el Van egy elképzelésed amit kb lehetetlen bizonyítani és van mellette még 1000+1 másik tényező ami befolyásolja. Gondolom városban mész végig kettesben mert azzal nem használod annyit a kuplungot hiszen minek felgyorsítani lámpától-lámpáig ha úgyis meg kell állni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
veterán
válasz szabonagyur #64090 üzenetére
A kuplungot egy kéziváltós autóban használni KELL. A start-stop rendszer viszont nem kötelező. Attól még eljutsz A-ból B-be. És még nekem rossz a logikám.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz szabonagyur #64090 üzenetére
Elég sok ismerősöm jár start stopos autóval, némelyikük söbb tízezret megy évente, de még egy esetben sem halottam a rendszer hibájáról. Az évek természetesen nemtesznek jót semminek és az alkatrészek is drágábbak, de reméljük az az idő minél később jön el, hogy cseréllni kelljen az aksit, vagy az önindítót. Ez a Jazz-em most 2 éves és az akkuja bizony kb 45e Ft lenne, ha cserélni kellene. Tehát jóval drágább, mint a hagyományos aksi, viszont nem is zsebtelep méretű végre, mint ahogyan eddig az összes Jazz-ben volt. Télen sincs mitől tartani, mert a legnagyobb hidegben is fickósan pörgeti az önindítót.. Szóval, én eddig csak előnyt tapasztaltam a start stop rendszerrel kapcsoltban.
(#64091) rothfb "A start-stop rendszer viszont nem kötelező."
És mennyi minden nem kötelező, de mégis kapaszkodnak utána a vevőjelöltek... úgymint digitális klíma, + két zóna, napfénytető, automata váltó, tempomat, 6 hangszóró, parkolóradar, tolatóasszisztens, 200 LE, diesel, turbó... hány olyat sorljak még, ami nélkül emegy egy autó A-ből B-be? A start stop rendszer pont nem felesleges baromság.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
veterán
válasz dgyuri0123 #64089 üzenetére
Én abból indulok ki, hogy a mai autók 90%-a nem úgy lett megtervezve, hogy sokat kibírjanak. Sem a sok kütyü mennyisége és minősége, sem a felhasznált anyagok esetében nem a tartósság volt a cél. Mint ahogy minden más eszköz esetében sem mostanság.
Én nem akarok senkit meggyőzni semmiről, pusztán a véleményemet mondtam el. Én kikapcsolnám, feleslegesnek tartom, télen, hidegben, netán hideg motornál rövid utakon meg főleg. És bár lehet, hogy a start-stop rendszer figyelembe veszi pl a külső hőmérsékletet is, de én semmilyen körülmények között sem tartom hasznosnak ezt a feature-t. Ha nektek más a véleményetek, áldásom rá. De nem szívesen vennék tőletek használt autót, viszont sajnos nem sokára már csak ilyen autókat lehet majd kapni. Még egy felesleges kütyü, ami garantáltan hibás lesz záros időn belül és még a motort is károsítja. Ha pedig egy dízelnél van ilyen rendszer...[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz rothfb #64093 üzenetére
Először is.. ha már személyeskedsz... itt a válaszom rá : Eddig bárkitől csak boldog és elégedett visszajelzéseket kaptam, aki megvette bármelyik korábbi autómat, pedig volt több tucat eddigi 40 éves vezetési pályafutásom alatt...
Másodszor... nem ismered a start stop működését de eleve elkaszálod, mert téves elképzeléseid vannak a működésével kapcsolatban... Pl.. Télen , amikor már kialszik ugyan a hideg motort jelző fény és elvileg már szabad picit jobban is nyomni a gázpedált, attól a start stop rendszer még nem aktív és ki is írja , hogy azért nem állítja le a motort, mert a hűtővíz nem elég meleg... és mivel a hűtővíz később melegszik fel, mint maga a motor, így nem fordulhat elő az, hogy a hideg morort állítgatja le és indítgatja el feleslegesen, tönkretéve ezzel a motort. Akkor aktiválódik a rendszer, mikor már nem tesz kárt semmiben a működése. Szóval, javaslom, olvass előbb, aztán kritizálj...
Utóirat: Ez a második Jazz-em és az elsőért szinte verekedtek a vevők, mikor meghirdettem 8 éves korában, úgyhogy nem én vagyok a te embered... 1.5 óra alatt eladtam, ha mond ez neked valamit és nem ismerősnek, hanem a ha..náltautón. Néha felhív az út tulajonos és elmondja, mennyire szereti az autóját..
Az meg, hogy mi mit bír ki, nem csak a gyártó felelőssége, hanem a használóé is egy icipicit.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
veterán
válasz dgyuri0123 #64094 üzenetére
Egy. Nem személyeskedtem.
Kettő. Olvastam és leírtam a véleményem. Ennyi. Ráadásul hozzátettem, hogy tiszteletben tartom, hogy neked, nektek más a véleményetek. Te is tartsd tiszteletben az én véleményem. Amúgy is, mindketten Hondások vagyunk és mindketten szerintem azért is vettünk Hondát, mert az egyik fő cél a tartósság volt. Ennek fényében egy Honda tartósságáról itt vitatkozni bármilyen alkatrész, funkció, fjúcsör fényében furcsán veszi ki magát. Hozzáteszem én általánosan mondtam el a véleményem egy általam feleslegesnek tartott funkcióról.
Béke. Ha személyeskedésnek hangzott amit elmondtam, elnézést kérek!Utóirat: Még szép, hogy egy használt Honda vétele után boldog a leendő tulaj. Hiszen Hondáról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz rothfb #64095 üzenetére
"De nem szívesen vennék tőletek használt autót, "
Ez pontosan hogy személyeskedés.... Ez azt jelzi számomra, hogy dilettáns vagyok, akitől Isten ments megvenni valamit, mert szétbarmolom, mert nem értek hozzá.
Hogy mit gondolsz leírhatod, a te dolgod.. ez itt egy fórum.. de ne tégy kategorikus kijelentéseket, hogy mi baromság és mi nem az. Hadd döntse el mindenki maga, hogy a start stop mennyire hasznos, vagy nem hasznos... Én is kikapcsolom nagy dugóban, mert "sajnálom" a vasat, hogy 5 mp-enként megáll és újraindul.. de ezt ki lehet bírni.. egy gomb a váltó mellett.Ha eladó lesz a kicsim úgy 8-10 év múlva, még visszatérhetünk erre a beszélgetésre, hogy azóta mit tettem tönkre az autón..
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
veterán
válasz dgyuri0123 #64096 üzenetére
Te is kikapcsolod, mert sajnálod a vasat? Nalátod...
Egy gomb az egész, de gondolom újraindításnál ismét alapból aktív. Ez olyan lehet, mint a VSA, kikapcsolható, viszont újraindításnál újra aktív. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz rothfb #64097 üzenetére
Csak szélsőséges dugóban kapcsolom ki, amikor 5m/perc a haladási sebesség. Normál városi közlekedés mellett felesleges állandóan kikapcsolni szerintem. Újraindításkor aktív, de ez így jó. Miért kellene állandóan bekapcsolni, ha egyszer jól működik automatikus módban is? Működjön, tegye a dolgát, erre tervezték.. A digitális klímát sem kapcsolgatod ki-be, ha egyszer meleg van és különben ott az automatika, ami kapcsolgatja. Pont ezért veszel digitális klímás autót, hogy ne kelljen állandóan kézzel korrigálnod. A start stop ugyanilyen rendszer, de ez mindig dolgozik, nem csak hidegben mint a klíma. Miért ennyire elenszenves számodra, nem értem? De legyen, mert szabad a vélemény, csak nem értem a valódi okát.
"csak a zene van"
-
veterán
válasz dgyuri0123 #64098 üzenetére
Azért ellenszenves, mert egy autónak az állandó indítgatás-leállítgatás a halála. Nekem ez a véleményem. A Start-Stop rendszer pedig ezt csinálja, de az esetleges káros vagy előnyös hatásaival kapcsolatban a tévedés jogát fenntartom. Végülis nem vagyok autószerelő.
-
Micsurin
nagyúr
A cégeseket 150 ezernél cseréli a fenntartó. (i30 erősebbik 1.6CRDi-vel előtte meg J astra 1.7CDTi) egyiknél sem volt soha probléma önindító vagy akkuval direkt dumáltam anno a garázsmesterrel a témáról mikor anyum átvette 0km-esen az i30-at.
Pedig ezek céges magán használatú autók gondolhatjátok miképpen vannak kezelve.
Teljesen más a kialakítása az önindítónak és az elektromos rendszernek a start stopos verziókban. Kuplungot valóban nem kell megnyomni alig kell igazából hozzáérni és röffen a motor.(Ilyen tempóban egészen biztosan nem fogod kézzel beindítani.)
Akkut talán gyilkolhatja, de szerintem ott elenyésző lenne a nyereség élettartamban enélkül. Klímánál hideg motornál amúgy sem áll le nem kell ettől félni nem ördögtől való, én is csak azért nyomom ki mert idegesít ha nem hallom a motort a Jazz-ra az elején 1-2x emiatt sikerült is ráindítani mert annyira halk idle a motor.
Egy hibát látok a gépezetben mégpedig a meleg motorra nem figyel a rendszer, 3 óra autópálya után lejössz ha beállsz a lehajtón lazán leállítja. Turbó biztosan likeolja az ötletet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- EA Sports WRC '23
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs