- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Én is lecseréltem volna a 20 évest akár egy vatta újra, de már csak maximum 2018-asokat nézegetek [ár és részecskeszűrő miatt], de lehet, hogy egy 7-10 éves lesz belőle végül. Hondából minden kategóriában régebbit tudnék venni, Jazz-ből maximum 2016-ost, Civicből talán 2013-st sem, ha az 1.8-asokat nézem.
Nemrég még reálisan meg lehetett volna toldani a keretet egy új Jazz-re is akár. Aszem amikor először szétnéztem valami 4 millió valamennyi volt az új, még a Hybrid érkezése előtt.
Meg kellett volna venni azt a 2018-as Swift-et 2,8-ért még aznap. Most 700.000-el többet kérnek egy ugyanolyanért, sőt 2,8-ért 1 generációval régebbi van csak, 2016-os. -
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #67252 üzenetére
Nagyon elszaladtak az arak. Es ez mar nem is fog visszamenni sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
Érdekes hogy azért a végére megközelítettem a PB-et (2:25.11) ,
az utolsó gyorsban összejött egy 2:25.27 , nem godoltam volna. Megnéztem utána a racechrono-t (ezzel mérem) és a célvonali topspeed 8km/h-val volt gyengébb a PB-hez képest, azaz valahol valamit jobban elkaphattam.
Millers Racing 300+ fékolaj szépen bizonyított, nem volt már az a fura fékpedál felpuhulás.Life is too short to stay stock!
-
veterán
válasz dgyuri0123 #67244 üzenetére
Ha pedig tovább emelik az alapkamatot, tovább fog értéktelenedni a forint is. Ugyanannyit keresel, kevesebbet ér. Az infláció is beindult. A vírusválság sem tett jót az áraknak. Soroljam?
-
Biqci
aktív tag
Érdekelne a véleményetek...
Mivel kell keresnem egy olcsó autót az Accord helyett, kiélhetem az eddig a tudatalattimban elrejtett titkos vágyaimat. Nem, nem S-M
Szóval találtam egy pár off autót is, amirek eddig is fentem a fogaim, de most beugrott a titkos favorit. A 7.gen Civic 1.6l 3 ajtó. Itt a közelben találtam is kettőt, 2000 és 2800Euro áron. Na most ez irányú a kérdés, hogy mi manapság a trend, hogy szerepelnek ezek a gépek, érdemes velük számolni még? Igazság szerint, nekem ezek jobban is tetszenek mint a 8.gen, csak azok mégiscsak modernebbek. Ami érdekes, egy szebb 7.gen többért kelleti magát, mint a fiatalabb 8-as, főleg ha az még dízel is. Hihetetlen, de találtam 1700Euro-ért is dízel 8-ast. Érvényes Tüv, nem törött, nem motorhibás...
Szóval nagy hülyeség egy ilyenbe belevágni? Ha igen, nyugodtan beszéljetek le, akkor jöhet a B és a C terv"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Pfiucska
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Pfiucska #67259 üzenetére
Igen, a rozsda a mumus, de majd megnézzük alaposabban. Őszintén szólva, nem tudom mennyi időre gondoltam, de persze nem 10+ évben gondolkodom. Utcai harcos lenne a szerencsétlen, a garázs elúszik az Accord-dal együtt
Az csak plusz, hogy megbízható, a fogyasztás annyira nem foglalkoztat. De nagyon tetszik a formája, mint az 5 és 6.gennek, de azokból a jó az valami eszméletlen drága, abból kijönne egy 8-as ctr...
Mi lehet még a buktató az általános dolgokon kívül, mire érdemes figyelni?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #67260 üzenetére
Ja, lehet, de az Accord dízel-automata kombinációja után jó lenne egy pörgős benzines, aminél nem kell várni 20km-et egy erősebb gázadásra
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
és hhenry
Már kerestem. Amit találtam és normál állapotban van 6000 pénztől indul. Van egy 3500-ért, de azt még fényezni kellene a bal első sárvédőt és a lököst. Pedig tetszik
Ez lenne az, mi a véleményetek?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Igen, az elég drága. A fiamnak az antennáját, ezt a cápauszony formát, mint kb.a tenyerem 50Euroért fényezték át...
Kb. 140km, de a másik amit kinéztem a másik topikban beszéltünk róla és amelyik jobban bejönne, pont az ellenkező irányban van és arra van egy 7.gen is amire kiváncsi vagyok. Úgyhogy ez a CR-Z marad a C terv"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Az se semmi. Én még ott leragadtam, hogy otthon egy elem fényezése 30k Ft. Nem tudom azóta hovászálltak el az árak. Itt a hátsó lökhárító+első sárvédőre mondtak 500Eurot...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
mergesmate
tag
Sziasztok!
Tóth Imre (Integra2951) elérhetőségére lenne szükségem. Elkérhetem valakitől P.Ü. formájában?
Előre is köszönöm!
Xiaomi 13
-
Saccco
nagyúr
válasz mergesmate #67270 üzenetére
Az adatlapján van email cím megadva.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
burjois
csendes tag
Sziasztok!
8 gen Civic ufo, a hátsó varázs ülés egyik fele nem funkcionál, nem marad felcsukva, eddig tökéletesen működött.
Valaki találkozott a jelenséggel?.....gusztus dolga.
-
theuprising
tag
Sziasztok!
Haver szeretne venni első autónak évi 5-10ezer km-re egy megbízható autót, az Accord 6gen tetszik neki, 700k körül nézi.
Motor mindegy, hogy 1.6 - 1.8 - 2.0, a lényeg számára, hogy megbízható legyen.
Mire kell odafigyelni egy ilyen autó vásárlásánál? Motor, váltó, kasztni hogy bírja? Egyéb gyakori típusbajok vannak? -
Kurfürst
csendes tag
válasz theuprising #67273 üzenetére
Legyen a motorban - váltóban olaj (utóbban kifejezetten Honda saját valtóolaj!), a tankban benzin, időnként cserélni kell a szíjat, vízpumpát. Illetve ezeket érdemes kapásból vásárlás után cserélni, ha nem vagy benne 1000% hogy mikor volt utoljára.
Egyébként komikusan megbízható, de egy Ilyen idős kocsinak már bármi baja lehet, általában a futómű alkatrészek használódnak el (gömbfej, szilent), ha rohad akkor azt a küszöbnél sárvédőíveknél csinálja, nem igazán látható helyeken. ABS jeladók purcanhattak ki.
szánja rá az a 10-15 ezer forintot és vásárlás előtt vigye el egy Bosch szervízbe átvizsgálásra, ott kijönnek a lényeges hibák. -
tibor.sz
tag
Nekem egy ilyenem van, 2005-ös "Sport" verzió. Szalonban vettem, csak én használtam és azóta is imádom. Szerintem is a mai napig jól néz ki (szürke fényezés) és elképesztően megbízható. Nem kell tőle túl sokat várni (menetteljesítmények) és akkor nem fogsz csalódni. Ilyen idős korban a rozsdásodásra már valóban kell figyelni, de egyébként semmi más hibája nincsen. 180.000 km van benne és az összes futóműalkatrész még a gyári benne. Az olajszint két olajcsere között meg sem mozdul. Jelenleg már csak városi üzemben van (néha M0), de bírja a kiképzést. Másik autóm (Volvo V60) már hagyott cserben, ez még soha.
-
szabonagyur
félisten
City leadva szerelőhöz újra, elmúlt fél évben többet van ott mint előtte 14 év alatt.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #67277 üzenetére
Üdv a klubban!
-
Biqci
aktív tag
válasz tibor.sz #67276 üzenetére
Még benne van nálam a pakliban, csak nehéz rozsdamentes állapotút találni. A közelben nagyon kevés van, ami van az viszont nem az igazi. Viszont éppen most dobott fel a Kleinanzeigen egyet, ami arra felé van, amerre egy CRZ-et néznék, ha szombaton még meglesz, megnézzük azt is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #67277 üzenetére
Meg a Mester sem tudja egyelore mi baja
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
jookomak
őstag
Sziasztok! Barátom kocsit venne, én 9. Generációs civicet javasolnám nekik. Mik az ajánlott, kerülendő típusok, motorok? Benzines, manuális váltóval, én elsőre blikkre az 1.8-asra gondoltam.
Hogy vannak a felszereltségi szintek? Igazándiból semmi extra kívánságuk nincs, egy fapad yarisból ülnek át. Max tempomat, parkradar (kamera), ülésfűtés hab lenne a tortán.
Szerk. Nem válasz akart lenni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
jookomak
őstag
válasz BigBlackDog #67286 üzenetére
És Qru,
Köszi a választ, próbálunk újabbat.
Angliában élünk, itteni vásárlás lesz, hirtelen találtam is egyet. Pl. [link] ár nagyon max 8-10 ezer font. -
Neoteric
addikt
válasz jookomak #67284 üzenetére
Elmúlt hetekben lettem én is 9gen tulaj, 2016/02, 1.6 dízel, 34,5k km, elegance.
Imádom egyelõre, egyáltalán nem bántam meg. Dpf-e a turbó köré van rakva, úgyhogy szvsz jobb megoldás mint más márkáknál, hamarabb átmelegszik. Csomagtartója meglehetõsen nagy, a magic seat meg eszméletlenül praktikus. Fogyasztásra sem lehet panasz, mióta nálam van ~1000km alatt computer szerint 4.3l/100km az átlaga. Csak OMV MaxxMotion Dieselt kap.
Hiányolom viszont az Apple carplayt, és azt is nehezményezem, hogy a gyári Garmin navit sem lehet updatelni, mert lejárt az 5év support, és emailben a Honda azt írta perpill nincs semilyen megállapodás a Garminnal ilyen esetre, még pénzért sem..
Ami fura még nekem, hogy elegance felszereltséghez van tolató kamera, de sipoló parkradar már nem. Általában ez fordítva szokott lenni.🤔 Mindenesetre a kamera hasznosabb szvsz, csak oda kell figyelni, mert nem csipog semmi.PSN: ne0teric_sAN
-
szabonagyur
félisten
Tegnap ultem GE Jazz fl elottiben, hat elegge csalodas. Hatul is ultem, mint egy szeker. Az egesz recseg, kenyelmetlen, elol zorog benne minden ugy, hogy mar mindent megneztek benne ahol csoroghet
Es kisebb a hely benne hatul, mint a Cityben pedig az sem nagy.
Gyorsulasra is rosszabbnak ereztem, es hangos is nagyon.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #67289 üzenetére
A végén még kiderül, hogy a GD volt a csúcs.
-
szabonagyur
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #67289 üzenetére
A miénk tökéletes. Semmi zörgés sehonnan. Nem tudom, h a legfullosabb Executive felszereltség bármit is befolyásol-e a gyártósoron összeszerelést, minőségellenőrzést tekintve, valamint h ez nyilván fl-es és gyártás végi, de ebben 40.000km-nél, 6 évesen minden új állapotú. A futómű is felütés és komolyabb "hanghatás" nélkül dolgozik 100-nál a rosszabb főút szakaszain (84-es). Igaz ezt a 40.000-et is Lübeck-ben futotta, városban, ahol gyaníthatóan sok kátyuval nem találkozott.
A Hybrid CVT-je egy ezressel kevesebbet forog ugyanazon tempónál, mint a kézi. 1500 körül elvan 100-nál. Azért ez qrva jó. Semmi hangja itt a motornak és nyilván cserébe nagyon jól is fogyaszt.
Az bőrös ülések elől egész kényelmesek, még az XC60-amhoz képest is, ahol pedig komoly ortopéd orvosokkal együtt tervezik évtizedek óta az üléseket, tehát szerintem abszolút etalon ilyen téren bármelyik más autógyártóhoz képest.
Hátul nyilván fapadosabb, az ülőlap rövid, magam mögé pont beférek, de hátul úgysem ülök, és egyébként is ritkán vezetem. De nekem pozitív csalódás, ez a Hybrid CVT alsó tartományban meg baromi rugalmas, nulláról rendesen "érezni" a nyomatékot ahogy megindul. Egy barátom szintúgy a párjának keres kompaktabb autót 4-es Golf után, nagy német fan, eddig más szóba sem jöhetett, néhány szóban meséltem neki róla, a minap kipróbálták. A srác egy A6 3.0 diesellel jár, kb 280 ló, pontosan nem tudom, de ő mocskosul meg volt lepődve, h mennyire rugalmas és mennyire jól húz. Kis túlzással tátva maradt a szája és a csaja is odavolt érte. Szóval most ők is ilyet keresnek.
mod.
A GD-k nagy része már abban a korban van, h a rozsda elkezdte megenni őket sajnos. Az utóbbi hetekben a fb csoportba kb 3 bejegyzés született, miszerint menet közben kitört a hátsó kerekük, mivel szétporlad a hátsó híd.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #67289 üzenetére
Pont ezt irtam a milyen autot vegyekben, hogy a GE szinte minden teren visszalepes a GD-hez kepest. Egyedul motorikusan lett jobb.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz runner 125 #67292 üzenetére
Én egymás után/mellett használva jutottam erre, illetve ez szerintem legalapabb felszereltség, tekerős ablak hátul, manuális klíma stb.
GD rozsda egyértelműen megvan, ezt nem vitatom.
Itt engem ami elsőre is meglepett, hogy mennyire kényelmetlen hátul, mennyire hangos és zörög benne minden. És nem csak hátul zörög hanem elől is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #67294 üzenetére
Én egy 2010-es második gazdás 1.4-es GE-ben ültem/vezettem. Az 1.2-es GD után nem tűnt gyengének a tágasabb tér és a picit jobb zajszigetelés miatt érzi az ember úgy, hogy nem megy annyira. Anyagminőségben visszalépés meg ugye a csomagtere is kisebb. Összességében nem ítélem meg jobbnak, ezért is nem lett lecserélve a miénk egy újabbra.
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
Holnap megyek megnézni egy CRZ-t. Van esetleg valakinek tippje, mire kellene odafigyelni az általános dolgokon kívül egy 200k+ futású hibrid esetén?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Zsombe
senior tag
Vezetés közben próbáld meg fél szemmel figyelni a hibrid akksi töltöttségét jelző grafikát. Ha normál gyorsítás közben hirtelen-gyorsan merül, vagy visszatáplálásnál nem tudja feltölteni teljesen magát, akkor ott gond lehet az akksival.
Illetve nézd meg az akksi szellőző nyílásait mennyire tiszták, az is sok mindent elárul a gondos tulajról (ha nagyon koszos, eltömődött, akkor az akkumulátor hűtésével gondok lehetnek, ami szintén nem tesz jót az élettartamának).''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Autós topik
- Politika
- EAFC 24
- Futás, futópályák
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen