Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz xcbiker #9843 üzenetére
Kinek mi a gond... Nekem pont fordítva, a vázzal elégedett vagyok, de egy fehér teló nagyon kellene, ez a 2,5 kilós rugós Recon azért mégiscsak túlzás súlyban. Halkan drukkolok, hogy legyen fehér Reba jövőre. Meg fehér Hayes Stroker Trail, Hope piros agyak esetleg, fehér Syncros felnik... Mmmmm, na most akkor felébredek és készülök a tapétavakarásra az új lakásban.
Apropó, most találtam Santa Cruz Nomad 2009 Vááááúúúú... Még szerencse, hogy nincsenek igazán nekivaló hegyeink, így nem is kell.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9855 üzenetére
Egy módszer: üzletbe bemegy, kerékpárra rábök, vázon átlép, első kereket megemel ízlés szerint legalább 5-10 centire, és ha ezt különösebb sérülés nélkül megússzák az érintett szervek, akkor nagyon rossz nem lehet. Valahogy így. Bár végső soron úgyis használat közben derül ki, mekkora lesz az ideális.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Érdekes. A cross Kelly's-em 173 centihez 17,5" és kicsit kicsi, 19,5" nagy lenne. Ellenpontként párom meg 185 centijéhez 21,5" Wandallal nyomult, ami elvileg nagy, de neki pont kényelmes volt. Szóval ízlések és pofonok, meg kéz-lábhossz kérdése is a dolog...
mod: Már rég létezik Kelly's (Fan) Klub, sok szeretettel várunk.
Épp most számoltam össze, eddig 26-an megyünk a klubból a 24 órás versenyre, 4+2 fél csapat van eddig. Huhh...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9875 üzenetére
Egy kiló sokat számít. És a szakik írták fent, hogy az a teló nem arra való, amire használnád. A Tora sokkal inkább.
Nyaktörés azért még a Gilánál sem esélyes szerintem, annyira azért nem gáz az RST sem. Max nem rugózik igazán jól.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #9815 üzenetére
Elfelejtettem a 24 órásra csapattoborzó üzenetbe beleírni, hogy aki hallja, kérem, adja át. Nagyon szeretnénk összehozni egy jó kis csapatot, és minél hamarabb nevezni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Kephamos #9895 üzenetére
A világért nem rontanám tr00p3r kolléga üzletét, de nekünk is van egy eladó, XC-re egy évet használt levegős telónk, "távirányítós". Szerette nagyon a párom, de az új vázának a geója nagyobb rugóutat igényelt, így megválunk tőle. ő itt az alany
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9900 üzenetére
Azt hiszem, csak a fórumon aktív emberkéknél lévő elfekvő alkatrészekből simán tudnánk pár bringát összehozni. Nem is tudom, valahogy úgy szaporodnak. Itt egy tárcsafék, ott egy hátsó váltó...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #9937 üzenetére
Esetleg kormányszarv? Nekem zsibbadni szokott az egyik bicómon terepen a tenyerem nagyobb táv után, de mióta azon is szarv van, nem zsibbad. Lehet változtatni a kormányfogást, kényelmes dolog.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ha nem is panelban, de téglában mi is fellógatja tervezzük tartani majd az egyik bringát, mert sok van, hely meg kevés. Szóval én is kíváncsi vagyok, milyen megoldások léteznek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #9961 üzenetére
Hűha, gratula! Bátrak vagytok, kemény az nagyon! Most gondolom hason fekve pihentek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #9977 üzenetére
Hát, szerintem azért nem teljesen ugyanolyan. A vázban lehetnek különbségek, de az biztos, hogy a Trek matrica elég drága dolog. A Kelly's bicómat gond nélkül használtam másfél évig, a Specializeddal meg 7 hónap után is komoly gondok vannak, szóval a márka csak a vázat jelenti (Treknél élettartam gar van rá, ez igaz), de a felszereltség szerintem fontosabb.
mod: Igen, egyetértek xcbikerrel, egy valamivel drágább Magellan sokkal jobb vétel lenne.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #9982 üzenetére
Épp ez az, hogy a név csak annyit jelent, hogy ők mondjuk magasabb kategóriájú vázat választanak a katalógusból Taiwanban... Rajta ugyanolyan Shimano, SRAM, Truvativ, stb. cuccok vannak, tehát a felszereltség abszolút összehasonlítható. És épp emiatt nem feltétlenül éri meg hűdenagy nevet venni, mert egy kalap pénzt kidobsz gyakorlatilag a neves matricára.
Kivéve az össztelósokat, mert ott épp a váz miatt muszáj márkásat és nagyobb nevet venni, mert a bonyolult felépítés miatt sok a hibalehetőség, és nagyon pórul lehet járni egy kevesebb tapasztalatú névvel. Cross bringából pl. ma is Kelly's vennék, esetleg Magellánt, meg városi cirkálónak is. Rendelkezésre álló kerettől függetlenül.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz xcbiker #9987 üzenetére
Na jó, tudom, a nagy nevek nyilván maguknak gyártatják. A Kelly's viszont tuti katalógusból választ, sajna volt szerencsém az össztelósaik gyártásának fejlődéséről értekezni a nagykeressel...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #9988 üzenetére
Határeset. Mindenesetre nekem akkor is mókás, hogy lehet pl. Kona meg Speci városi bicókat kapni, ez olyan értelmetlennek tűnik nekem. Lehet hülye a felfogásom, de egy cross bringát úgysem ér olyan igénybevétel, ami miatt a váznak hiperszilárdnak és/vagy überegyedinek kell lennie, a felszereltség meg úgyis változik az idők során. Egy aktívan és tényleg terepen használt montinál, pláne fullynál viszont más a helyzet, ott (ha meg tudja fizetni az ember) kell a nagy név garanciája arra, hogy egy 100+ kmes túrán is jó és kényelmes lesz a bicó, jó a geó, meg nem fogok pofára esni, mert három év után elfárad a váz anyaga. Szerintem...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #9997 üzenetére
mod: Nos, tény, a Magellan Crater Alivio 85k-ért hoz ugyanennyit, mint a Cannondale, vagy akár a Kelly's. Jó márka az a Magellan, és még szép is. 100k-ért meg már Deore váltókkal Polarist lehet venni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Kephamos #10031 üzenetére
Szarvakat pont most nézegettem meg vettem, van rövid meg hosszú és mindegyiken belül van egyenes meg hajlított. Nekem a rövid egyenes, de befelé hajlított változat jön be, és óccsót kerestem, szóval 2000 pénzért vettem egy pár kőnehéz Tacx márkájút a Ridebike Árkádban, és teljesen elégedett vagyok vele, boldogan élünk. A márkás, pl. Ritchey cuccok jóval drágábbak, 4-5k körül, és az elegánsabb feliraton túl tudtommal csak a súlyukban van eltérés. Az meg akár száz gramm is lehet egy párnál...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #10033 üzenetére
Jóvanna, csak savanyú a szőlő, mert nem akartam most költeni rá. Na meg valahol tényleg pofátlanság két-háromszor annyit kérni egy Ricsiért, mint egy noname-ért, könyörgöm, csak egy szarv...
Egyszer majd biztos veszek rá Ricsi bácsis cuccot, csak azt a fajtát, amit kinéztem (valami Ergo nevű) sehol nem lehetett kapni, szerintem csak virtuálisan létezik, ezért dühömben megvettem a legolcsóbbat. És lőn jó.Oké, mondj egy időpontot.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Apollyon #10092 üzenetére
Ne aggódj, ez előfordul a legjobb családban is, városban üvegtől vagy szögtől, erdőben-mezőn meg királydinnye vagy akácos a menő. Nekem anno úgy emlékszem egy hónap használat után a hátsó külsőm szakadt szét csak úgy spontán még aszfaltos részen, persze március 15-én, amikor nincs nyitva semmi. Azóta hordok magamnál mindig defektjavítót meg pótbelsőt (bár akkor az sem segített volna). Defektjavítóból a Decathlonos szett jött be leginkább, egy kis műanyag dobozban van minden, ami kellhet a javításhoz, de persze első a pótbelső. A legjobb, ha valaki megmutatja, hogy kell, aztán már csak gyakorlás kérdése az egész, menni fog.
Jut eszembe, van valahol egy képem egy Gerecse túrától, amelyiken a tízfős társaságból épp négyen szereltek defektet vagy javították a korábban defektet szenvedett belsőt. Az egyik srác épp elkészült a belsőcserével, visszafordította a bringát, letette, és már hallotta is, hogy sssz... Akácos volt az út kicsikét.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #10111 üzenetére
A Genesis márkát nem ismerem, sosem láttam/hallottam róla, de a Magellan megbízható márka, és magyar, rengeteg újabb meg régebbi modell szaladgál az utcán, én tuti azt venném a kettő közül. De ez persze személyes vélemény...
mod: Bevizsgáljuk, ez jó.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát igen, ahogy már feljebb is beszéltük, katalógusból is lehet jobb meg rosszabb vázat is választani...
Bár a Specialized-on is derülök mindig, a vázra rá van írva, hogy "Handmade in Taiwan". A Taiwan oké, az nyilvánvaló, de mit fárasztanak itt a szöveggel, hogy handmade, na persze, valszeg egyedi terv alapján, de akkor is gyártósoron robotok hegesztették... Azért érdekelne egyszer, hogyan is megy ez, érdekes lenne látni egy ilyen katalógust, meg azt, hogy gyártják odaát a vázakat.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #10116 üzenetére
Épp abban a kereszteződésben halt meg valaki év eleje felé egy teherautó alá gyűrődve, ott áll a fehér bicikli az oszlopnál... Amíg ilyen parasztokkal van teli az utca, addig nem javul a közlekedési morál.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #10118 üzenetére
Áhh, elnéztem, arra gondoltam. Tényleg, a fehér biciklis sarok még a Stefániánál van, nem a Hungáriánál. Nem jártam eddig bringával arra, nem tudtam, hogy ott is ilyen veszélyes. Viszont ezután lehet, hogy fogok, hajaj...
Ez szörnyű, amit írsz... Vigyázzatok mind magatokra...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #10133 üzenetére
Ha bármilyen nagyáruházban veszed, mindig külön kell fizetni érte, mivel se hozzáértő emberük, se cuccuk nincs hozzá, ők csak árulják ezeket. A szaküzlet (=kerékpárüzlet) többek között ezért is alkalmasabb vásárlásra, az esetleges garanciális problémák intézéséről nem is szólva...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Öröm, bódogság! Kapok csavart.
Elhagytam ugye az 505-ös pedálomból az egyik erősség állító csavart. Írtam a nagykernek, hogy mi történt, és érdekelne, hogyan lehetne venni, szerezni másikat. Erre most hívnak, hogy csavar kéznél, melyik üzletbe küldhetik? Na ez tetszik nagyon, örülök, hogy van ilyen kis hazánkban, igazából nem számítottam erre a kimenetelre...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #10158 üzenetére
Hát ami Balance bringát láttam, az kőnehéz volt, és a felszereltséghez képest elég drága. No meg ugye megintcsak a garancia... Sokkal inkább érdemes Magellant vagy Kelly'st venni rendes kerékpárüzletben, mint valami ilyen nagyáruházas sajátmárkás cuccot. Szerintem... Pláne 100k környékén, amiből már tartósan jó bicót is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Én már nem is mondom, hogy nekünk is van eladó, mert kikapok. De az úgyis más kategória. Szóval ha valakit érdekel esetleg, még mindig eladó egy idei új 19,5-es Kelly's Toxic össztelós váz papírjaival, garanciával, meg egy '06-os Manitou Splice Comp itt.
Az árak irányárak.Mi a most felújítás alatt álló lakásunkra költenénk... De nagyon...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Jippijááééé! Megvan a lánycsapatunk 24 órásra, kemény munkával sikerült összehozni hat montis lányt, az ország különböző szegleteiből.
Most kezdhetek edzeni, hogy ne csak körbevonszoljam magam, hanem bírjam is jól... No meg a nagy dobogó a célnál, azt valahogy kell gyakorolni előre, muszáj felmenni rajta.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szerintem pont terepre kell strapabíróbb bringa, mint városba meg aszfaltra. Egy köves, gyökeres meredekebb felfelén vagy hasonló lefelén tényleg számít, hogy fogjon jól a féked, működjön rendesen a váltó, legyen normálisabb teleszkóp, különben egy gyenge fékkel simán a susnyásban, rosszabb esetben a szakadékban végzi az ember. Városban is számít persze, de messze nincs akkora igénybevételnek kitéve a bringa, mint terepen.
Azért örülök, mert ezek szerint téged is elkapott a gépszíj (izé, kerékpárlánc? ), én is egy cross Kelly's-zel kezdtem, aztán muszáj volt egy montit is beszerezni. Kelly's meg Magellan lehetnek célpontok szerintem megint.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #10241 üzenetére
Az idei magellánokat sajnos nem tudom ajánlani, több mint egy kilót hízott a Polaris és a Serpens is.
Mit csináltak velük?! Vajon más katalógusból választottak vázat, mint korábban? Pontosan nem emlékszem a tavalyiakra, de a felszereltség hasonló szintű lehetett, gondolom a váz lehet a ludas."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #10243 üzenetére
Hát ahogy nézem, a Magellan négyszögtengelyes, a Quartz meg octalinkes, az utóbbi jobb. A négyszögtengelyes a legalapabbb megoldás, az octalink meg az ISIS jobb ennél, és persze legkönnyebb-legmerevebb az integrált hajtómű (all-in-one solution ).
Persze javítsatok, szakik, ha valami nem stimmelne. Sheldon Brown-nál olvasgattam ilyenekről anno...
Kelly's: igen, szezon végén, vagyis szeptember körül elkezdik leárazni a Kelly'seket is, ahogy szinte minden márkát. Nem hallottam még, hogy Quartz vázával gond lett volna. Két évvel ezelőtt voltak gondok a felsőkategóriás merevvázasok vázával meg hát ugye szintén ebben az évben a fullyk egy részével, de most nem hallottam panaszt egyikről sem.
mod: Én a helyedben az anyagilag elérhető drágábbat (jobbfelszereltségűt) venném meg, mert ha belejössz, akkor aztán az olcsóbb változaton cserélgethetsz ki mindent...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #10260 üzenetére
Apropó, bár fully, de úgy rémlik, nem linkeltem nektek. Megújult (számomra) a világ legszebb bringája, a Santa Cruz Nomad, 2009-ben ilyen lesz. Szerintem egyszerűen gyönyörű...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Apollyon #10280 üzenetére
Asszem 950-ért vettem legutóbb Schwalbit. Bár most így hirtelen nem tudok visszaemlékezni, mikor. A likas megragasztva meg pótbelsőnek jó még, már ha nem anyaghibás.
Viszont a Conti külsők, hát, vegyeseket írnak róluk az emberek... Legtöbben szidják, hogy rossz minőség, különösen a nagyon olcsó, párezresek, amit pl. a bringabutikban kapsz. Ezek másodosztályúak, tehát amit a minőségellenőrzésen hibásnak találnak, az kerül ebbe. Pl. felirat fordítva van rajta vagy hiányzik, de lehet ennél súlyosabb, használatban érezhető hibája is. Én ezek miatt bár nézegettem nagyon, de nem vettem Contit.
Schwalbe külsők viszont pl. megbízhatóak szoktak lenni.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Eastman #10285 üzenetére
A testbike szerintem nem igazán mérvadó forrás, főleg kissrácok írnak oda mindenfélét...
Részemről Schwalbe Land Cruiser, ha főleg aszfalt. 2k és sokáig bírja, defekt nélkül.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Tibiajax #10314 üzenetére
Ez így még bármi lehet... Kérdés egyáltalán, hogy milyen stílusú, felhasználású bringa volt, nagy robosztus DH gép (sok a feltűnő színű), esetleg "ugrálós" bringa, vagy "normál" monti esetleg. A leírás alapján azért gondolom nem országúti volt, inkább DH gépre tippelnék.
Idei narancssárga ez ugrott be hirtelen, ez egyszerű normál monti, DH meg ugrálós gépekben nem vagyok járatos.
Viszont hiába "must have" egy adott bringa, ha te nem azt a műfajt műveled.
mod: De nagyon egyre gondoltunk mind.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Tibiajax #10321 üzenetére
Feliratra nem emlékszel véletlenül? Az simán lehet, hogy korábbi évi, és/vagy épített bringa, vagyis így kompletten azokkal a kerekekkel nem lehet megtalálni.
Mindenesetre szerencsés módon ez egy általános felhasználásra alkalmas monti, ami alkalmas az ilyen jellegű fellángolás hatásos csillapítására. Hajlított kormányt kicsit all mountain-esebb, tehát a normál montitól a robosztus DH bringákhoz közelítő kategóriájú bringákra tesznek, hmm, de nem tudok ilyenből narancssárgát hirtelen...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz bmx powa #10355 üzenetére
Ez nekem egy körlevélből van meg, azzal a címmel, hogy miért is nem előnyös a piros naci - és van egy fekete mezes csapat is egy másik képen. Nekik nincs ilyen gondjuk.
Páromat ezzel mondjuk hatásosan le tudtam beszélni arról, hogy minden kerós ruházatból pirosat vegyen.mod: Azért szemrevaló a srácok némelyike, nem mondom...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz bmx powa #10358 üzenetére
Igen, lány vagyok. Csak bringázáskor kedveli a pirosat, mert jó feltűnő. Messziről látni az erdőben, merre van, esetenként országúton meg pláne, eggyel kisebb esély, hogy elütik, szóval praktikus. Kivéve persze naciban. Szegény Speci gyári csapat...
Bár igazság szerint beugrott olyan ismerős, aki szokott piros naciban bringázni, de sose figyeltem a kép által kihangsúlyozott dolgokra, nem tudom, tényleg annyira feltűnő-e a valóságban."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jé, szóval még mindig szeret bringázni? Csodálom...
Szerintem az tényleg rossz lehet, ha valaki versenyző és kötelező edzeni meg versenyezni menni mondjuk akkor is, ha esetleg nincs olyan hangulata. Épp a határtalan szabadság a legjobb az egész bringázásban, és ez elveszhet ezzel.
Az pedig érdekes lehet, vajon mennyire tud jól teljesíteni egy klasszis outis montis versenyen. Mert hát hajtani nyilván tud mint állat hegyre fel meg hegyről le, de gondolom nincs szokva gyökeres, köves emelkedőkhöz meg lejtőkhöz, szűk kanyarokhoz, öklömnyi kövekhez. Megnézném azért, hogy teljesít."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Egy tapasztalt táskás túrás ismerősöm ezeket ajánlotta épp nemrég hasonló kérdésre:
- Váztáskából volt Himalaya-m, nem vízálló, az kb. 2,5 évet bírt, majd elvásott az egyik felerősítő fül. Jelenleg egy Kellys váztáskám van, nem vízálló. Kb 2 hét után kezdett az egyik varrásnál elengedni az anyag, igaz kitömtem. 1 Éve használom, most 1,5cm a rés, sürgősen vennem kell helyette valamit, szétesés határán van, csak nem kapok jó méretűt!
- Kormánytáskából régen drót tartós Erínám volt, aránylag sokáig bírta, csak a stucnimat zabálta meg, meg nem volt vízálló, se praktikus.
4 éve egy Merida kormánytáskám van ami teljesen vízálló, ragasztott varratai vannak, nagy (8literes), igaz nagyon drága volt (10-es).
Néha nagyon kitömöm, és 5-6 kilót is szállítottam benne...az eredeti belső váza kb 1 évet bírt, eltört, de még úgy is használható volt. Utána csináltam bele polikarbonátból egy vázat, ami majdnem 3 évet bírt ki, 2 hónapja adta meg magát, megént kéne csinálnom...
Túratáskából én ilyet vettem minap:
a régi, nem vízálló, 27 literes Zoggie már kissé megviselt, és amúgy is kicsi! Eddig egy 110 literes hátizsákra való vizhatlanító huzatot borítottam rá fölülről, ha esett.
Egy nagy Merida lett helyette. Az eladó valami 56 literről mesélt, -lemértem: ha nincs kitömve, 45 liter a tényleges űrtartalom. -: Multi csomagtartóra, remélem beválik.
Zöldpontban úgy rémlik olyan 8+ ezer körül volt, ár/érték arányban jónak tűnik. Most, hónap végén lessz felavatva, kipróbálva, de kézbevéve nagyon szimpatikus, van neki egy külön zsebből kihajtogatható esővédő huzata is. Esetleg Authorok közt, meg több felé is nézz szét!
Csak a drága táskák közt van ami tényleg vízálló! Az összes többiben nejlonzsákokba csomagolj mindent (pl. szemetes zsákba), mert komolyabb esőnél felölről, oldalról is bever a víz, de a kerékről felverődő víz is eláztatja. Szerintem a Kellys, és a Himalaya is ez a kategória (a Himalayaban én picit jobban bízom ).
Eső után ki kell rámolni, és a benne álló vizet kiönteni (+ mig megszárad, az legalább fél nap)!Saját tapasztalatból annyit tudok mondani, hogy Kelly's-t ne, mert a hátizsákjaik is olyan anyagból vannak, mint a túratáskák, és az én hátizsákom egy évet is alig bírt ki, egyszerűen szétfoszlott...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10417 üzenetére
Emelkedésben. 100 km alatt 1600 méterrel mentek magasabbra, persze ugyanígy le is jöttek utána.
mod: Pl. hasraütve: tengerszint feletti 1000m-ről felmászik 1400-ra, az 400, majd leereszkedik 1200-ra, ezután felmászik 1600-ra, az újabb 400, és így tovább.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10419 üzenetére
Erdőben menni gyönyörű, szuper, hihetetlen élmény, érdemes kipróbálni azért alkalomadtán. Szép kilátás, hidegvizű patakok, szakadékok, kis kanyargó ösvények, mmmm...
Az emelkedőkben pedig a legjobb a lejtő, ami utána következik. Nincs is kellemesebb egy jól megérdemelt lejtőnél... Bár tény, hogy vannak sokan, akik perverz örömüket lelik kifejezetten a felfelé mászásban, például párom is ilyen. Ki érti ezt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10421 üzenetére
No igen, gyalog még több helyre is el lehet jutni, ahova bringával nem, vagy nagy nehézségek árán. Egy Rám-szakadékot jelesül nem igazán lehet abszolválni két keréken, kicsit nehéz lenne felrángatni a bicót a létrákon.
Azért a dimbesdombos is jó tud lenni, egyszer mentünk a Gödöllői-dombságban, előre gondoltam, hogy nem lesz ez nagy szám, nincs ott semmi magas, aztán szépen kifeküdtem a sok kis hepehupától.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs