- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #14488 üzenetére
Kétcsavaros hálistennek. (megkönnyebbült smiley) Juhéj. Kíváncsi vagyok, hogy fog kinézni egyelőre fekete kormánnyal, meglátjuk.
Fehér hmm ha jól tudom, távtartó gyűrűt (ami a stucni alatt van, nálam három darab) lehet szerezni fehéret valahol? A bicóm fehér és fekete, ezek meg hárman ronda fémszínűek, ha már stucni- és kormányváltás lesz, ezeket is lecserélném. Remélem nem csak a Hope gyárt belőle fehéret, mer' azér' annyira nem rugaszkodnék el mégse...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14490 üzenetére
Ezt valahogy hivatalosan is mondják, hogy így jobb az összhatás, talán pont Schwalbe honlapon is olvastam nemrég. Biztos úgy lehet ez is, mint ahogy pl. volt a régi Panaracer Smoke és Dart páros, egyik hátulra, másik előre, meg a WTB-nek is van ilyen párosa, kifejezetten meghatározva, melyiket hova tedd. Páromnak mindig ilyen külsői vannak, hogy más a kettő. Az elsőnél mondjuk gondolom fontosabb az irányíthatóság, hátul meg a tapadás. Tipp.
NN meg RR viszont bazi drága, szerintem nem éri meg annak, aki nem versenyeken nyomja, mivel irtó gyorsan kopnak is ráadásul.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz svédcsepp #14578 üzenetére
Műszerolajat nem érdemes használni, rendes láncolajat kell venni, amit már linkeltek is itt előbb, TF2, Rohloff. Bármi, amit kerékpárüzletben láncolajként árulnak, nagyságrendekkel jobb, mint a műszerolaj. Konkrétan próbáltam, és undorító, híg, szedi a koszt, szóval rossz. A láncolajnak nem véletlenül láncolaj a neve.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14584 üzenetére
Használtam én is cross bringán, tartós és defektmentes, szeretem. Viszont nehéz (bár nekem ez nem számított) és valódi terepre, ami nem döngölt talajú turistaút, hanem tényleg gyökeres-köves út, már kevés, aszfalton meg ennél sokkal simább külső az igazi. De arra jó, ha nem akar folyton külsőt cserélgetni az ember és megy városban meg lightosabb terepen is (földút pl.). Szerintem. Csak el kell fogadni, hogy egy "mindenes" külső sosem lesz tökéletes egyik végletre sem, max mindkettőre elfogadható.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14590 üzenetére
A Kojaket még nem próbáltam, ez egy teljesen kopasz Schwalbe külső, de szerintem homokon vagy sárban esélytelen lenne vele az ember, mint háromlábú sündisznó az autópályán. Persze aki ügyes, az sok mindent megold, van ismerősöm, aki nagyon keskeny külsővel, cross bringával jár montis túrákra, persze ehhez az is kell, hogy iszonyú erős és tapasztalt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14593 üzenetére
Hát azt mondják, hogy azért a könnyebbel általában könnyebben szerez defektet is az ember, valahonnan végülis le kell jönnie annak a súlynak. Egyébként úgy tudom, hogy egyszerű fizikai okokból egy keréken mondjuk 300 g-mal könnyebb külső sokat számít, többet, mint simán a bringán ennyi könnyítés. Nem tudom, mi az igazság, én 500 alá nem mertem menni eddig. A cross (városi) bringámon viszont most is Land Cruiser van, az aszfalton a sok üvegcserép meg minden más miatt jó az...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14612 üzenetére
Ejnye, ilyen szerény kívánságai vannak? Nehéz lehet bánni azzal a vázzal, igencsak igényes jószág.
És miért éppen Syncros, fehéret szeretne?"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14617 üzenetére
Az enyém is Hófehérke akar lenni, így is szoktam hívni. Néhol némi pirossal, mert úgyis piros bocifoltjai vannak. Épp ezért is néztem azt a Truvativ stucnit, mert 6-8000 Ft lesz (még pár hét, és kapható), és fehér, viszont oversized (31,8) befogójú van csak belőle, de eddigi nyomozásaim alapján jó vásár. Na meg országomat fehér felnikért. Esetleg piros Hope agyakkal... Valami piros Magura fékkel... Egy fehér Foxival, vagy RS Siddel, Manitou R7-tel, szóval valami full fehérrel... Meg piros hézagolókkal a mostani ronda aluszínű helyett...
Hopp, na és akkor bilibe lóg a kezem és felébredek. Ehh, az a gond, hogy jóval drágábbak a fehér cuccok mindenhez, pedig hát a fehér is csak egy festék...
Nyeregcsőből van egyáltalán fehér, találtál?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14619 üzenetére
Novatec? Hű, tényleg, abszolút jó. Hmm, viszont lehet túl fehér lenne, fehér felnivel.
Azt tényleg nehéz megtalálni azért, hogy hol a vége a "fehérítésnek", mert egy teljesen albínó bringa azért annyira mégsem lenne szép. Nálam a felni az, amit mindenképp szeretnék fehérre cserélni egyszer, a gyári Mavic úgyis iszonyú gyenge, az én félős stílusomban is folyton nyolcasosodik. Másrészt viszont ha már fehér, akkor elkerülhetetlenül fekete marad benne pár dolog (nyeregcső, nyereg, hajtókar), a piros foltjai miatt némi piros is belefér néhol, az ezüstöt viszont kipusztítom, szóval fekete-fehér-piros a cél. De azok a foximaxik iszonyú drágák... Manitou R7-et néztem még, színben az passzol, a RS viszont sajnos szinte mindnél fekete vállat hagy a fehér villáknál is. Nem egyszerű ilyen válogatós vázakkal...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14627 üzenetére
Kérdés, hogy mire akarod inkább. Egy ilyen középső fuóéles gumi sosem lesz jó terepes mászó, mert pont az a tulajdonsága hiányzik, a kapaszkodós középső bütykök... Ha kell gyors aszfaltozáshoz és terepezéshez is, akkor mese nincs, kétfélét kell venni és cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14629 üzenetére
Pedig mondjuk egy Schwalbe Big Apple aszfaltra, meg egy Maxxis Crossmark terepre, az egész jó. Az utóbbit használom kevésbé terepes terepesnek, nagyon terepes terepesnek meg Specialized Resolutiont, ez valami brutálisan tapad, alig fér a vázba, nem csúszik meg, viszont még döngölt földúton is traktorhangja van. A Big Apple-t meg párom imádja, ha montival kell aszfaltoznia, jó kis duci majdnemsima gumi.
Na azért nem vagyok nagyon tapasztalt ebben, ez csak a saját tapasztalatom, hátha a többiek is mondanak még ötleteket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14631 üzenetére
Nem, de tényleg, ezt a bicóval adták gyárilag. Sőt egy éve még mániákusan meg akartam szabadulni tőle, de azóta megtanultam értékelni.
Tisztában vagyok vele, hogy ennél a márkánál is jócskán fizet az ember azért, hogy mi van rá matricázva, meg hogy olyan szépen hajlongjanak a csövek benne... Anno az volt a döntés alapja, hogy élettartam garos legyen a váz, mert a garancia a mániám, és akkor csak a Trek meg a Speci volt ilyen, Trek meg még annál is drágább volt... Így.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14634 üzenetére
A kevláros (hajtogathatós) mindig jóval drágább. Gondolom drágább a gyártása. Viszont magaddal viheted hátizsákban összehajtva, míg a drótosat kissé nehéz hajtogatni.
Contikból sok helyen lehet kapni nagyon olcsón, kétezer forint körül felirathibás, kisebb szálhibás darabokat. Van aki szereti és használja ezeket, van aki nem szereti, de tény, hogy olcsóbbak és elvileg jók is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14642 üzenetére
Nézd meg azért a többi Kelly'st is klikk, sokkal jobb ár-érték arányúak, mint a Merida. Két éve van egy Exquisite-em, párom meg most vett egy Phanatic-ot. Semmi gond egyikkel sem, sőt a klub révén van rálátásom elég sok Kelly's-re, és a cross bringáikkal sosincs gond hálistennek. Fullynál előfordult már, crossról még nem hallottam. Ez átmenet a monti és a város bicaj között. Nem vagy olyan előrehajolva, mint egy montin, nem kell a nyakad görbíteni minden lámpánál, és gyorsabban is tudsz vele haladni a nagyobb áttételek, nagyobb és keskenyebb kerék miatt, viszont mégsem országúti vékonyságú a kereke, és van teleszkópja. Nálam bevált.
Magellánt érdemes még nézni, az is jó ár-érték arányú bringa. Ciklokrossz bringát szerintem nem érdemes venni, ha terepre is kell, mert annak hasonlóan keskeny a felnije, külsője, mint egy outinak, terepen azt vinni szokták versenyen... Cross bicóval viszont montis túrákra is lehet menni, én ezt tettem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Most 207k az idei Phanatic, nagyon megemelték az árát idén, ez szerintem gáz, két éve még inflációval együtt is olcsóbbak voltak, kezdenek elszállni... Még nagyon új a bicó, párom egyelőre találgatja, próbálgatja, hogy jó-e a méret. 183 centihez a 19-es mintha kicsit kicsi lenne, bár igaz ő általában nagyobb bringákat szeret, mint amit ajánlanak a magasságához.
Nálam a 17,5-es 2006-os Exquisite tökéletesen szuperál, szürke kisegér külseje van, meg Tektro V-fékje, teljesen jó, megbízható. Pedig sok kiló vagyok... Montihoz képest száguldás vele menni, felüdülés a nagy trappoló gép után, és külön imádom a Dual Control fékváltókarokat. Bár most már nem azzal szerelik őket talán, a legtöbb ember nem szereti.
mod: Szerintem egyébként bőven tökéletes az Ex, nekem pl. aszfaltra ennél többre nincs szükségem. Azért mégsem úgy használja az ember, mint egy montit, annál kevesebbet kap a jószág. Nekem elég a V-fék is, legalább könnyebb annyival is. Viszont az idei tárcsás Ex, óóó, azt láttam élőben a bringaexpón, az gyönyörűre sikerült, a fehér felnikkel...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14661 üzenetére
Profi az abszolút nem vagyok, egyszerű hétvégi bringás. Sőt csak két éve megyek, meg egyszerűen szeretem a bicókat. Konkrétan a garanciális ügyintézését is volt alkalmam kipróbálni a Kelly's-nek, mert a fullyjaikból a '06-os évjárattal voltak gondok, és volt ilyen nekünk. A kereskedő, akitől vettük, sajnos elég szélhámos volt, de mihelyst túljutottunk rajta a nagykereshez, már lehetett tárgyalni, onnantól ment a dolog. Szóval azért érdemes figyelni, hogy jó üzletben vedd...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14661 üzenetére
Na remélem sikerül, ezeket a bringaexpón fényképeztem:
mod: Bocsi, kicsit nagyok lettek, most töltöttem fel ide képet először...
Csak arról a rugós nyeregcsőről meg állítható stucniról szoknának már le...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14669 üzenetére
Ez pont az enyém idei tesója, tényleg szép ez is. A fehértől csak a tárcsa helyett V-fékben különbözik.
Bikeman: Ti voltatok az okosak. Én meg gondoltam akkor, hogy még nem váltok oktalinkesről integrált hajtóműre, meg nem veszek telót, majd jövőre... Hát, majd akkor mostantól jövőre, vagy az után...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14672 üzenetére
Nem tudom, idén ilyenek, szerintem csak dizájn. Az enyém még sima egyenes, '07 és '08 is olyan volt, ezek most viszont újak. A vázakat ilyenkor egy nagy katalógusból rendelik a gyártók keleten, és most erre böktek rá. Szerintem szép.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #14676 üzenetére
Lehet, hogy stabilabb is tőle? Most nézem a két bicót, az egyenes csövű régimen nem ér össze az alsó és a felsőcső, és az alsócső "feji végének" az alján van egy erősítő lemez plusz ráhegesztve. Ennél az újnál viszont a két cső egybeér a fejcsövön, és nincs erősítő lemez.
ludsimon: Sokkal azért ez sem könnyebb, talán 2-3 kilóval, viszont a jobb váltó meg egyéb cuccok miatt biztos könnyebb lesz. De ez bármilyen más új bicónál is így van, csak fejlődik a technika.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14698 üzenetére
Más kicsit, fitness bike. Lehet ki kellene próbálnod vagy megnézned élőben, hogy mi tetszik, mi passzol inkább. Ez még gyorsabb jószág.
A Merida gyengébb, a Kelly's-en azért Deore szintet eléri sok alkatrész, a Meridán egyik sem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14706 üzenetére
Itt a sünis fórumtárs biztos tudja még ecsetelni, miért jó. Kinek mi, nekem városba a cross jött be, másnak a fitness bike, megint másnak a ciklokrossz. Nincs egyedül üdvözítő, kinek mi tetszik, ki milyen terepen, úton szeret menni, attól függ.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #14721 üzenetére
Van olyan is, ami terepes utakat mutat, turistatérkép helyett? Mennyi a fenntartási költsége, mert gondolom folyamatosan fizetni kell érte, amikor használja az ember?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jofi81 #14723 üzenetére
Attól is függ, milyen értékű a bringád. A bicó értékének legalább 10-15%-át szokták mondani, hogy érdemes lakatra költeni. Vagy többet... De a kiindulópont mindenképp az, hogy bármivel zárod is le, ha akarják, el tudják lopni egy perc alatt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Mindkét váz alu, a felszereltségük is hasonló, és ebben az árkategóriában a vázak is hasonlóak szoktak lenni. Nem vagyok nagy szaki, de nagyságrendi különbséget nem látok. Talán a Kelly's egy hangyányival jobb, mégse acél komány meg stucni van rajta, meg Suntour a teló, hátsó váltó Acera.
De majd jönnek a tech guruk és megmondják jól.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Dirtyz #14714 üzenetére
Mostanság ő sem járt nagyon erre, talán lakásprojekt rémlik. Borzasztó dolog, hogy mennyi időt elvesz a munka a bringázástól...
Apropó, ha mégis erre járna, és olvasna, privátot küldtem neki...
Én biztos nem megyek, amúgy sem túl magas formámon is alul vagyok. De egy lakatra a napi 35-40 km-es bringás melóbajárástól, amit nagyon várok. Most először szembesültem azzal, hogy milyen sokat kell időnként dugóban várakoznia az embernek, és megőrülök tőle, bármit megteszek, csak ne kelljen...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
Hálásan köszönöm mindenkinek az infókat GPS irányában, végre megvilágosodtam. Eddig nem is gondolkodtam ebben, mert feltételeztem, hogy valami állandó költsége biztos van, elvégre az a sok műhód odafenn biztos nem olcsó mulatság, de ha egyszeri költséggel megoldható, az szuper. Mobilt meg pont most vettem újat, de az nem tud ilyen huncutságokat. Mindenesetre körülnézek akkor.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ennyiből azért már ki tudsz hozni olyat, amivel tudsz túrázni, és aztán legfeljebb szép lassan egy-egy dolgot kicserélsz, ha összejön rá a keret. Mennek maratonokon is mindenféle bringával, nem csak csilivili drágaságokkal - elsősorban úgyis azon múlik, aki rajta ül.
Másrészt szerintem jó hmm befektetés, mármint egészségügyi befektetés, mert ha már egyszer megvan, bármikor kimozdulhat vele az ember egy túrára, egyedül szabadidő kell hozzá, semmi más."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14770 üzenetére
Amit linkeltél, az a csúcs Abus U-lakat, meg még itt a 23 ezres másik fajta is, de igen, sajnos ezeket is megfelelő szerszámmal pár perc alatt leszedik, igaz az már nagyobb hanggal jár. De néztem a neten korábban videókat, igaz itt Bp-en, de a legforgalmasabb tereken (Vörösmarty tér, Deák tér, stb.) tesztelték, mennyire figyelnek az emberek - és egyáltalán nem. Pedig iszonyú feltűnően csinálták, saját bringát kikötötték, majd rejtett kamerával vették, ahogy a srác hatalmas erővágóval odasétál, hosszabb-rövidebb idő alatt levágja, és elhajt vele. Egyetlen egyszer sem szólt rá senki (!), pedig volt, hogy a kezében az erővágót lóbálva hajtott el, meg hogy alig fél méterre tőle ácsorogtak emberek, de senki egyetlen szót sem szólt...
Ja lakásnál is dettó, 7. kerületben gangos régi házban laktunk, és egy kerékpártúrán elhagytuk a lakáskulcsunkat, így vasárnap este 8-9 fele már sötétben jött a zárnyitó. Fúrt, kapart, matatott, csak úgy visszhangzott a ház, de senki nem jött érdeklődni, mi is folyik ott. Egy néni kiabált csak fel, hogy "nem lehetne ezt hétközben?". Ennyi erővel bárki más is nyitogathatta volna azt az ajtót, vagy 30 ablaktól 4-5 méterre..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14778 üzenetére
Náluk vettem a Kelly's-t anno, csak másik üzletben. Két szőke ikerlány a tulaj, egyikük pont a Rákóczi üzletben szokott lenni. A Récseiben néha igen hozzánemértő fiatal eladók vannak, de a szervizükkel eddig nem volt gond, centríroztatni pl. mindig oda járunk (sajna kell az néha). Szerintem nyugodtan rájuk bízhatod a "nagygenerált", néhány ezer forintot fognak kérni érte.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14781 üzenetére
Na mondjuk innen a topikból szerintem kb. bárki ha ilyet látna, némi jól irányzott verbális vagy fizikai erőszakkal elzavarná az ilyet... Megpróbálom majd megkeresni azt a videót, döbbentes volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14782 üzenetére
Vagy lehet láttad a másik lányt is, csak hát ugye ikrek. Egyiküket a Rákóczis üzletben láttam, de arra nem járok sűrűn, a másikuk viszont a Récseiben szokott lenni, de összefutottam már vele az Árkádos üzletben is.
mod: Nyehehe, ez nem tudom, kamu-e, de jó.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz burgatshow #14789 üzenetére
Ha jórészt aszfalt, akkor neked is egy cross bringa lenne a kényelmesebb. 28-as kerekű, kicsit egyenesebb tartással tekersz rajta, mint egy montin (nem kell a nyakad tekergetni lámpánál pl.), és nem utolsó sorban a keskenyebb felni meg külsők és a nagyobb áttételek miatt sokkal gyorsabban lehet vele haladni, mint egy montival. Viszont terepen is elboldogul, lehet simán túrázgatni is vele mindenfelé. Feljebb pont voltak linkelve Merdia Crossway-ek meg Kelly'sek is.
Csak nálunk valahogy mindenki a montira van rágerjedve városban is, komolyan nem értem... 10 emberből 9 biztos úgy jön, hogy montit szeretne, és városban fogja használni. Pedig a montikat arra találták ki a '90-es évek elején, hogy erdőben, terepen jól lehessen menni velük. Városban egy outi pl. utcahosszal veri.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ez_meg_emaz #14792 üzenetére
Nem vagyok győri, de a Lelkesben dolgozik egy ismerősöm, ő a Peppe boltját és persze a Lelkest szokta ajánlani. A George-ot viszont nem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Bikeman #14816 üzenetére
Óóó, jobbulást... Remélem nem lesz maradandó nyoma...
Hasonló KTT-s megmozdulással, csak éppen hirtelen mély gödör közreműködésével sikerült egy ismerősnek az állkapcsát eltörnie, persze valahol a semmi közepén erdőben... Bár ez gondolom nem vigasztal nagyon. Hmm, van, amitől csak a full face sisak védene meg, de hát az meg ugye mégiscsak túlzás...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #14822 üzenetére
Porszűrő maszk/álarc, és hmm, elvileg kerékpárüzletekben kell legyen, de nem tudom pontosan, hol van ilyen. Úgy rémlik, hogy elég drága belőle a jó. De ha itt a topikon belül rákeresel, rii keresett és talált is jót ebből, meg hátha valaki közelebbről ismeri ezeket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #14844 üzenetére
Ühüm. Ez az a kategória, 700x38, 40, 42, satöbbi, másként 38-622-nek is lehet hívni. Ami 32 alatti, azok már outi külsők, de az átmérőjük azoknak is ekkora (bár nem tudom, milliméterre is azonos-e, mindenestre számozásában megegyezik).
Van viszont egy alsó határ, hogy a felnire milyen széles (pontosabban keskeny) külső megy még rá, a 38-as az átlagos, a 32-es is biztos jó még, de az alatt már úgy tudom, nem. Kb. 38-42 között van az ideális tartomány crossnál, de ez persze teljesen szubjektív, szóval szerintem..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #14847 üzenetére
Megnéztem a Kelly's honlapon, 622x19-esek a cross felnijeik, tehát akkor Jancsi táblázata alapján 28-47-ig jó. Uff, azért én maradok a 38-nál, biztos ami biztos. Nekem már a 32-es is pengének tűnt...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Retro Kocka Kuckó 2024
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen