Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Egy abszolút ontopic technikai kérdésem lenne.
Az embör bringáján lévő Hayes Sole-okat szeretnénk lecserélni, igazán jók sosem voltak. Most ingadozik a következő hidrós tárcsafékek között:
- Hayes HFX Mag
- '08 XT
- Hayes Stroker
Centerlockos az agy, azt nem szeretné cserélni (FH-M495), pontosabban nem most, és egy Manitou Splice figyel benne, a rider meg 95 kiló körül van. Asszem ezek a legfontosabb paraméterek. A felhasználás XC és sok-sok túrázás, meg néhány maraton, meg persze a 24h.
Szeretne minél nagyobb tárcsát előre, de mondják, hogy a Manitou teló nem nagyon bírna ki, csak max egy 180-asat. Kérdés, hogy érdemes-e akkor 180-ig felmenni, vagy inkább biztosra hagyni a 160-asat.
Nagyon megköszönöm, ha valaki tud tanácsot adni, melyiket érdemes választani.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Rydert, de a Carbon is tetszik neki (még szép... ), és jó áron is vannak mostanság. Bár nem értem, miért olcsóbban az XT-nél, ennyit jelentene a Simanyó név?
Először XT volt tervben, de aztán rájöttünk, hogy a Hayes-hez nem kell semmilyen átalakító meg ilyenek, azért merült fel."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #5899 üzenetére
Hmm, megfontolandó. Hallottam jókat XT használóktól, sőt eddig azt hiszem az újra csak jókat mondtak. A többivel viszont nem tudok gyakorlati tapasztalatról, ezért kérdőjelesek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ööö, nem kell? PM-ről IS-re?
No kiderült, hogy most az XT helyett a karbonos Stroker jobb lenne, mert az full fekete. Bár igaz, a bringa alapszíne matt fekete aranyszínű mintákkal, ahhoz tényleg csini lenne, ha teljesen fekete lenne az egész. De hát azért mégiscsak a hatékonyság az első... A Strokerekről viszont nem találtam gyakorlatilag sehol semmi tapasztalatot, tudom, újak.Ha "túl erős" féket tesz a bringára, az árthat a villának? Vagy azt csak a túl nagy tárcsa tudja bántani?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Köszönöm a segítséget, most már világos.
A leírtak alapján XT lenne a legjobb az én meggyőződésem szerint, de lehet, hogy a színe miatt Stroker lesz belőle (ennél a kipróbáltság hiánya azért nekem kicsit ellene szól)."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #5920 üzenetére
A Santa Cruzról úgy tudom, DH-s márka és igen drága, jó minőség. Régen kinéztem egy fémszínű Nomad-ot, az egyik legszebb bringa evör. A honlapjukon ez a váz legolcsóbb felszereltséggel is 2700 dolcsi körül van. Jorus biztos ismeri...
Én mondjuk eleve nem vennék használt bringát, csak ha nagyon muszáj és nincs más lehetőség.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #5924 üzenetére
Hát ha az idei ára kompletten 2700, akkor egy 2005-ös, potenciálisan 3 éve nyűtt váz 600-ért, hmmm, elgondolkodtató. Szerintem. Mármint úgy értem negatíve elgondolkodtató...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #5928 üzenetére
Én is ezt írnám nyilván...
tr00p3r: Nem tudom, nekem jó benyomásom volt erről a márkáról, úgy tudom, van DH-s gyári csapatuk is, no meg azok a hazai mércével rettenetes árak...
Egyébként ja, brainstorming. Inkább vennék egy Epicet és viszlát.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #5931 üzenetére
Na, tettél rá ajánlatot, te lettél a nyerő?
Egyébként biztató az a cannondale plakát a falon mellette, meg az árcédula rajta az egyik képen, meg az az állvány. Ezekről így együtt keróüzletre asszociál az ember."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Pinya007 #5941 üzenetére
Egy szaki ismerős tanácsolta nekem, amikor bringát néztem tavaly, hogy ha akár csak egyszer komolyan elméláztál azon, hogy de jó is lenne egy össztelós, akkor menthetetlen vagy, úgyis azt fogsz venni.
Azért az kicsit aggasztó, hogy a grammozásra is azt mondják, ragályos, na azt nem akarom elkapni. Kedvesem a karbonos fékkel már lehet elindult a lejtőn, hajaj...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Expressz volt szükség egyszer jópár küllő cseréjére (24h ), és a Probike-ban egyrészt bevállalták azonnalra, másrészt teljesen tökéletes lett a végeredmény. Piros pont.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Bringásnaci témához: lány vagyok, fiúkkal szoktam bringázni, és szerintem ne aggódj, külsőleg egyáltalán nem gáz a kerósnaci, engem legalábbis sosem ingerel nézelődésre. Párom akkor mesélte, hogy kellemetlen volt, amikor egyszer erdőn-városon át volt kénytelen tolni a bringát haza egy komoly technikai gond miatt, hát akkor nem érezte túl jól magát a belvároson átsétálva, de hát ez nagyon ritka eset.
Ja, és ha feketét veszel, nem tévedhetsz nagyot. Pirosat meg fehéret inkább ne nagyon, azok tényleg kihangsúlyozzák a dolgokat. Vicces mailben kaptam is egyszer két képet, dobogón álló keróscsapat, egyiknél piros naci, másiknál fekete, hát hogy is mondjam, a pirosnál azért szemmel látható volt a különbség.Kényelemben meg ég és föld a különbség rendes meg kerósnaci között, betétes naci rulez.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Lehet összefutunk, ha látsz egy 10-11 fős csapatot, amelyik a Virágos-nyereg felől a Glückneren közelíti a célt, akkor én leszek az egy szem lány ott. Majd figyelek. Bár Janiheggyel indítunk, szóval csak remélni tudom, hogy eljutok odáig.
Ez olyan lightos lesz most, de ha van kedved csatlakozni úgy egyébként, szólj.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
OK, próbálkozom.
Hmm, tető, vagyis valamilyen csúcs, hegytető, ahová a fogaskerekű visz?
Kutya, macska hogy jön ide? Normafa felé lesz esetleg, arra sokan sétáltatnak? Vagy kifejezetten hegycsúcs?[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz concret_hp #6133 üzenetére
Jelenleg úgy tudom, nem létezik biztosítás kifejezetten bringára (nálunk, külföldön igen). De ha lakásból lopták el, ott érvényes lehet rá a lakásbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Bingó!
Nagy csalódás volt nekem, mikor megláttam először, és kiderült, hogy tkp egy rét az egész. Valamilyen híres régi énekesnő énekelte el ott Norma áriáját, egy öreg bükkfa alatt, azért hívják így Normafa.
Ismerős helyzet, bár mostanában sokszor már 7-fél 8 felé is hazaesek. Pedig milyen jó lenne hétközben is bringázni néha..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #6140 üzenetére
Ez sok mindentől függ. Sajna még mindig csak bérelt lakásban laktam, szóval nem látok bele, hogy csinálják a társasházak, de feltételezem a lakóközösségnek közösen van egy társasházi biztosítása, amiben a közös tároló is benne van (vagy nem). Normál lakás saját külön biztosításában nincs benne, hiszen nem is lehetne teljesíteni azokat a feltételeket (x db ilyen-olyan zár), amelyeket egy lakásnál előírnak.
Mi az összeset a lakásban tartjuk, nincs az a tároló, ahova levinnénk... Lehet, hogy csak paranoia, viszont az is meglehet, hogy tényleg üldöznek.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz concret_hp #6143 üzenetére
Vissza lehet zárni... Legalábbis láttam már zárgondok miatt feltöretett zárat, meg tudják oldani úgy, hogy nem is sérül a belseje, és simán használható. Azért kérdezz rá a közös képviselőnél, van-e a társasháznak valami biztosítása a tárolóra betöréses ilyen esetre...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz concret_hp #6143 üzenetére
mi van már ezzel a fórummotorral? mostanában mindig duplán küldi el...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nálam külön van, egyszer egy "Hervis gazdaságos" pulzusmérő, másrészt egy Velo8-as, 10-esből kijött, és boldogan élek velük. Egyénfüggő, de nekem sokat segít felfelé mászásnál, ha tartok egy tempót és figyelem a pulzust is.
De azért ezek a VDO-k jók, csupa pozitívat hallottam róluk eddig.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #6182 üzenetére
De a fullyknál eleve magasabban van a földtől a hajtómű középpontja, mint a hardtaileknél, nem? Mármint amikor épp nem ül rajta az ember...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz joysefke #6190 üzenetére
Ha értesz az alkatrészekhez, vagy van, aki segít (pl. itt), leginkább innen éri meg jó állapotú használtat venni, ár/érték arányban jókat szoktak kifogni az emberek. De persze a leglényegesebb pont az, hogy mennyit szánsz rá.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #6200 üzenetére
Szintén zenész. Utáljuk őket együtt! Az időjárás meg egyenesen monnyonle, már megint vihar meg erős szél hétvégére.
De sebaj, jön még kutyára teherautó...
Viccen kívül, irigylek mindenkit, akinek van most lehetősége a szép napsütésben kint tekerni. El lehet kezdeni a kinti edzést.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz T-Nagyon #6220 üzenetére
Nálam Schwalbe Land Cruiser rulez, szintén 2000-2500 körül van darabja, aszfalton is jó és terepen is, persze már amennyire egyáltalán lehet egy külső jó mindkét terepen. És nagyon lassan kopik, kb. ennyit mentem én is tavaly vele, és épp a minták felülete kopott még csak le, defektem meg nem volt akkor sem, amikor akácosban jártunk.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Kephamos #6236 üzenetére
Ezt írják erről a honlapon:
"A héten masszívan elkezdett sz..órakozni az adatbázis szerverünk.
Jellemzően csúcsidőszakokban mutatkozik a hiba - melynek nem orvossága az "F5" vagy "Frissítés" gombra kattintás/nyomogatás.
Mivel jelenleg egy adatbázis kiszolgáló gépünk van, a hibajelenség bármely szolgáltatásunknál előfordul.
A herdver cseréjével kapcsolatban már ügyezünk (konkrét árajánlatra várunk), az új szerver viszont csak 1-3 héten belül lehet meg, plusz az átköltöztetés nyűgje.
Türelmeteket köszönjük."[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #6246 üzenetére
Yee, dual control plusz fordított húzású váltó, nagyon jó!
Az új lovamon a normál külön féket meg váltókart (Juicy3 és XT) viszont épp ugyanezért utálom, nehéz húzni és sokkal rondábban lehet csak váltani vele. Hidrás dual controlról álmodom..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #6255 üzenetére
Az alsócső alján elhelyezkedő bovdenjeim szintén pucéron futnak ilyen kis kerek távtartó gumiizékkel, amit nem szeretek. Kérdés, hogy érdemes-e házikóba tenni a bovdeneket, vagy akkor pont bepárásodhatnak vagy ilyesmi? Ez lehet láma kérdés, de vállalom. Bár sajna a műanyagos külsejű tárcsafék vezetékek is sértik a festést, ahol hozzáérnek, muszáj ilyen átlátszó vázvédő matricákat tenni még több helyre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ne féltsd annyira, használni kell és örülni hogy megy, nem nézegetni, akármilyen szép is
Remélem lassan beáll a tartós jó idő -> nem kell órákig tisztogatnom minden túra után -> kevesebbet kell közelről néznem."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szacsee #6351 üzenetére
Itt, a Kelly's weblapján meg tudod nézni, melyik éviek, van kép mindegyikről. Ha van még rajta gyári alkatrész, az alapján meg tudod nézni, melyik évjárat. Bár az igazán régiek nincsenek fent sajnos...
Apropó, tudok egy eladó narancs Salamandert, nem érdekel?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szacsee #6359 üzenetére
Egészen biztos, hogy kicsi. Nekem cross Kelly'sem van, aminek más azért a geója, ott 173 cm-hez is határeset a 17,5-es. Párom össztelós Kelly's-e már közelebb áll a Salákhoz, az 21,5-es a 183 cm magasságához, de neki hosszúak a végtagjai, meg szereti így, hogy nagyobb a gép.
Van még jópár ismerősömnek Kelly's-e , és teljesen biztos vagyok abban, hogy a te magasságodhoz 19,5-es mindeképp kellene."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Patrick #6389 üzenetére
Ebben az árkategóriában nem érdemes tárcsafékeset venni, több a gond vele, mint amennyi a haszna, egy jó V-fékkel többet érsz.
Döntő kérdés még, hogy mire használnád, tehát főleg városban, főleg terepen, esetleg vegyesen.
Márkák pl. Kelly's, Magellan így ami hirtelen eszembe jut.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Patrick #6397 üzenetére
Pl. Kelly's Viper terepre (monti) és pl. Kelly's Saphix vegyes használatra (cross típus).
mod: De elfogult vagyok, nekem is Kelly'sem van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz djtoomi #6410 üzenetére
Hát, így a Kelly's klubbéli tucatnyi ismerős között nem voltak ilyen gondok . Vázakból "csak" a könnyű vázú felsőkategóriás merevvázasoknál volt pár váztörés, kicserélték mindet. Egyéb nagy gondja nem volt senkinek, az én kicsikém is jól szolgál, pedig cross bringát nyűttem monti módra nem kevés súly alatt. Tény, hogy nem nagy szám telók, amiket beletesznek, viszont legalább egységes szintűek az alkatrészeik. Egyébként ez a Magellánra is igaz. Szerintem hasonló szinten van a két márka.
mod: Főleg városi használatra cross típust lenne érdemes venni leginkább, persze kivéve ha kifejezetten montit akar a páciens.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Patrick #6415 üzenetére
A cross típus egy ilyen hibrid dolog, sokak szerint ezért pont egyik célra sem jó. Mondják ezt, akik nem próbálták. Én igen, most lesz kétéves.
Más a vázgeometria, a montinál kicsit egyenesebb ezen a testtartás, de a városi rombolóknál előredőltebb, 28"-as átmérő, tehát valamivel nagyobb kerekei vannak, és keskenyebb a max beletehető külső, mint a montiknál. Az áttételei is valahol a monti meg az országúti között van. Szóval öszvér, de városban jó gyorsan lehet vele menni (keskeny és nagyobb kerék, nagyobb áttételek), megfelelő külsővel pedig terepen is jó, bár meredeken felfelé mászni nehezebb vele, tény. Nekem bejött.Ja, és persze mindkét emlegetett márkának van cross kategóriájú bringája.
mod: Tényleg, én is tudok egy eladó Salamandert, emlékeim szerint 60-70 magasságában árulja a tulajdonosa, egy ismerősöm. Nem durvult vele, nem hajtotta szét, csak országútizásra adta a fejét. Ha esetleg érdekel, megkérdezem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #6425 üzenetére
Ez most hogy is van akkor? Nekem is X-fusion tag van a bringában, de az egyáltalán nem Manitou, hanem X-fusion, a honlapja is ilyen néven fut... Valamiről lemaradtam esetleg?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szacsee #6424 üzenetére
Végülis vázat akarsz csak venni és áttenni rá a régi dolgokat, vagy komplett bicót keresel?
Ha főként országút, meg földút, akkor neked is a cross kategória az ideális. Montira hiába teszel simább (slick) külsőt, akkor is szélesebb, nagyobb a gördülési ellenállás, ezért lomhább az egész, ráadásul a cross bringák áttételei is arra jók, hogy gyorsabban mehess velük, mint montival. Pár hszszel előbb leírtam részletese, mit is jelent a cross típus.
Magellannál azt hiszem, a Corvus ilyen kategória, Kelly'snél meg van jópár, Saphix és Axis van olyasmi árban. Viszont ezek full bringák, 80-90k körül.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
De örülök, hogy a Mester is elismeri a cross bringák előnyeit bizonyos felhasználásra!
Még keróüzletekben is sokszor csak legyintenek, hogy a cross az pont nem jó semmire, max aszfalt és kész, holott egyáltalán nem így van, földútra meg lazább montis túrákra is teljesen jó... Furán is néztek rám egyszer az egyik üzletben, mikor mondtam, hogy azért Dobogókőre meg Prédikálószékre is felmentem vele terepen (leszállni és tolni sosem a bringa miatt kellett ), meg egyik ismerős a 24h-t végigtolta cross-szal. Na persze ezekre nem ideális, viszont fejleszti a tulajdonost.
Kephamos: Persze, ez valamennyire ízlés kérdése is, mert akinek viszont egyszerűen nem tetszik a cross, vagy kifejezetten montit akar, az majd megy azzal. Tkp mindegyik alkalmas mindenre, csak változó, hogy melyik mire ideális.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen