- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Vezetékes FÜLhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASRock lapok általában
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
fpeter07
veterán
Felderítettük a nem sokára megtartandó maraton helyszínét. [link] Nagyon impozáns, a környéken nincs nálunk ilyen hely. Ha esik, ha fúj, ide muszáj lesz elmenni. Volt egy magaslati ponton egy kilátó, remélhetőleg a felvezető ösvényt nem akarják betenni DH-s útvonalnak lefele, nagyon meredek.
Megj:Minden héten kellene ilyen gyalogos túrát szerveznünk!
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #10152 üzenetére
Ha sikerül eljutni, megyek. Csak innen kicsit azért messze van sajnos, de azt mondják, nagyon jó kis maraton volt ez mindig, nem az a tömegrendezvény, hanem családiasabb jellegű.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
raczger
őstag
Tegnapi edzőköröm: [link]
Ekkora távon már elég sokat csal a gps. Km órám szerint 147km-t mentem 27.5-es átlaggal.
Tapasztalatom az út alatt: a bicikliúton közlekedő gyalogosok, bringások 80%-a birka, sokszor hihetetlen ideges lettem, a legrosszabb Szob-Vác részen volt, ezen belül is Vác vitte el a díjat. Első, ott van felfestve, táblával kirakva hogy ez csak bicikliút akkor miért kell teljes szélességben úgy sétálni rajta, mintha más nem is létezne? Volt olyan, hogy előttem ment egy kisgyerek az apjával, a gyerek a jobb oldalt, apja bal oldalt. Odaérek, fékeim nyikorognak annyira hogy észrevegyenek, erre elmennék középen de a csávó behúz középre aztán jobbra aztán balra aztán jobbra stb... odaszólok most már picit idegesen neki, na most melyik oldalt?
Aki Dunakeszi felé szokott bringázni, attól lenne egy kérdésem. Dunakeszi végén a körforgalomnál, ahol véget ér a bicikliút, onnan a Megyeri hídig hogyan lehet eljutni szabályosan? Nekem nem sikerült megtalálnom, a 2-es úton voltam kénytelen menni. Gödön pedig az a mellékutcákon való kacskaringózás... egyszer sikerült is eltévednem.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #10154 üzenetére
Van egy kipróbált, egészen békés útvonal Bp-Vác viszonylatban, ha találok róla tracket (lehet dqdb-nek is van), belinkelem. Sajnos fejből nem tudom, csak ahogy megyek, úgy...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Spam123
tag
Szerintetek 57 cm-es fejátmérővel rendelkező ember fejére rámegy 52-57-es bukósisak?
-
Motaba78
őstag
válasz KaraDani #10156 üzenetére
oks köszi közben meglett, ki is cseréltem a belsőt, azt hittem nagyobb meló lesz, de semmi nehézségbe nem ütköztem, a lyukas belsőt meg megragasztottam, jó lesz tartaléknak.
Délután kerék vissza, és tekerés.Egy kis akáctüske szerűség volt a külső gumiban és éppen hogy a tüske hegye bökte meg a belső gumit. Külsőből sikerült kipöckölni.
-
Ariadne
őstag
válasz Motaba78 #10162 üzenetére
No igen, amit elfeljtettünk még írni, de úgy tűnik, megtetted, az visszaszerelés előtt a külső végigtapogatása belülről körben, és ahol szúr, azt kipiszkálni. Ellenkező esetben összeszerelés után kezdheti újra az ember az egész procedúrát.
Def26: A versenyen mindig van nagynyomású mosó, ott le tudja csapatni az ember a nagyját, bár igaz fullynál a csapágyaknak nem tesz jót állítólag. Van aki a mosószeres vízre és autómosó kefére esküszik, páran pedig (kert vagy udvar hiányában) fürdőkádban fürdetjük a jószágot, ha alapos tisztításra van szükség a nagyja kosz leszedése után.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #10138 üzenetére
Tegnap a termálfürdőben áztam inkább irkálás helyett
Mivel nem tudtam, milyen állapotban vagyok, ezért az óvatos (=lassú) megközelítést választottam, nehogy korai KO legyen a vége. A laposabb részen elment mellettem a rövidtáv majdnem teljes mezőnye, aztán a murvás emelkedőnél azt vettem észre, hogy sorban előzöm vissza őket. Itt végig középtányéron mentem, úgy éreztem, menne gyorsabban is, de nem mertem meghajtani jobban. Az első, kisebb hegyet utólag vettem észre, amikor gyanús lett, hogy milyen régóta lejt a pálya A második hegyen a sáros szakasz elején váltottam vissza kistányérra, egy ideig mókuskerekeztem felfelé, miközben körülöttem már bringatolás volt a program. Egy sétáló bringást kikerülve majdnem eldőltem, mert megcsúszott a hátsó kerék, de ekkor még visszaültem a nyeregbe. Pár száz méter múlva a műveletet senkitől sem zavartatva majdnem megismételtem, ezért én is beálltam a tolók táborába. Tekerve 6-7 km/h, gyalogolva 4 km/h volt a tempó itt. Vagy kevésbé meredek, vagy kevésbé tapadós sár kellett volna, ehhez a kombinációhoz gyenge vagyok. A száguldozást élveztem, igazából nekem fel sem tűntek a veszélyes szakaszra utaló táblák A harmadik hegynek egyedül futottam neki, beálltam egy kényelmesnek tűnő tempóra, így utólag nézve túl kényelmes lett, mehettem volna gyorsabban is. Ez a hegy már nem volt kihívás, a meredeksége köszönőviszonyban nem volt az előzővel, a széles száraz dózerúton jól lehetett haladni. A csúcsra érve már csak 8 km-nyi 30+ km/h-s száguldozás jött a célig aszfalton, murván és "valaha aszfalt volt" úton, és egy kegyetlenül rázós befutórész (a pálya legrosszabb része).
Az SPD jóvoltából megúsztam egy nem kicsi bukást lefelé száguldozva: a hátsó kerék kicsúszott jobbra, már éreztem a bringán, hogy túlment az egyensúlyi ponton, fejben felkészültem az esésre, és reflexből a bal lábamat felemeltem a pedálról, hogy egyensúlyozok vele. Ez nem jött össze, mert dokkolva volt, de a mozdulattal a bringát ismét egyenesbe hoztam. Szóval belülről nem volt benne semmi tudatos, de kívülről nagyon profinak nézhetett ki a mozdulat
És persze sikerült az első SPD-s borulást is összehozni. A harmadik hegyre mászáskor eldöntöttem, hogy a hegy tetején iszok a kulacsból, hogy ne fogyjon el az ivótartályból a víz. Felértem (csak azt hittem, mert a kanyar után folytatódott), fékeztem, megálltam, majd ekkor leesett, hogy dokkolva vagyok. Szépen eldőltem balra, de tanú nincsen rá. Kicsit megzavarodtam, mert megnéztem, megsérültem-e, nem, megnéztem, hogy a bringának lett-e valami baja, nem, szépen letörölgettem a kulacsot, ittam, elindultam volna, de jöttek fel, elengedtem őket, majd nagy nehezen elindultam, szóval itt sikerült röpke 2 percet eldobni egy felesleges ivással Ariadne ezért mondja, hogy gyorsabb mászásban, mert kihasználva a helyzetet, ekkor elment mellettem, és a hegy tetejéig már nem értem utol
Az időm jobb lett, mint gondoltam, a 39.7 km/h maximális tempó is tetszik terepen, jó volt. Mivel még az eső előtt értem be, ezért az én bringámon a por áll vastagon. Technikailag nem nehéz pálya sem felfelé, sem lefelé, csak erősnek kell lenni hozzá. A sáros részt és az egyetlen ivás miatti megállástól eltekintve végig nyeregben voltam, szóval a felfelé nem volt nehéz. Az egész távon kizárólag az első féket használtam, párszor majdnem kisodródtam, de még ekkor sem kellett a hátsóhoz nyúlni, szóval ez alapján a lefeléket sem nevezném nehéznek.
Még a verseny előtt találkoztam Ariadnéval és venember83-mal, verseny után Dirtyzzel is, sajnos Manitouval nem sikerült összefutni (az SMS után egy ideig ott voltunk, aztán megnéztük a hosszútáv rajtját, majd hárman lementünk egy rövid körre a faluba).
Mivel én nyaralással egybekötve voltam a Bükkben, ezért még 13 km várt hazafelé a szállásra két keréken, így hamarabb elindultam. Megyek Felsőtárkányban az úton, megáll előttem a kocsisor. Bambán elnézek a sor mellett jobbra, megállapítom, hogy nem tudok felcsorogni. Hasonlóan bambán elnézek balra, jé bringaút. Gyorsan rátérek, megyek, egyszer csak sárga szalag zárja le keresztben. Még ekkor sem esik le, letolom a bringát a sárga szalag mellett, majd sétálok tovább, amikor a távolból egy rendőr rám kiabál, hogy tűnjek el onnan, mert a pálya közepén vagyok. Gyorsan kisiettem, szerencsére nem jött nekem senki sem, remélem, én sem tartottam fel senkit, mert nagy ügyesen sikerült a közép- és hosszútáv pályáját kereszteznem Hazafelé 32-33 km/h környékén haladtam, majd a szobába lépve kezdődött el az a felhőszakadás, ami Manitou-t a pályán érte. Az időzítésem így tökéletesre sikeredett
Manitou: én végül az ivótartályban 1,5 liternyi vízzel és üres kulaccsal vágtam neki a távnak. A frissítőponton megittam 2 pohár vizet, és a kulacsomba töltöttek izót. A célig az izó elfogyott, és a vízből is csak három korty maradt, pedig érzésre nem is ittam olyan sokat. Az erdőben nagyon fülledt, párás volt a levegő, egyébként meg szimplán tűzött a nap, úgyhogy tényleg rémálom lehetett a folyadék nélküli szakaszod. Enni eléggé keveset ettem: rajt előtt negyed órával ettem egy müzliszeletet, majd 5 cm-es banándarabot a frissítőponton, és egy fél füstölt pisztrángot a szálláson, de ennek már nincsen köze a maratonhoz .
Ariadne: Ja és jut eszembe, mikor mentem a bringámat lecsapatni kicsit, sorbanállás közben szembesültem azzal, hogy többen is fullos fürdést csaptak a "tusolónál". Abszolút nincs ellenemre a meztelen férfiak látványa, de azért mégiscsak kicsit meghökkentő volt. Mondjuk ha ez rendszeres szokás, lehet legközelebb többször is lemosom a bicót alaposan szép tisztára.
Hosszú volt a sor, így én inkább itthonra halasztottam a takarítást. De ha a lányok is hasonló programot szerveznek, akkor legközelebb kivárom a sort én isGratulálok mindenkinek!
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Fáraó
őstag
válasz raczger #10154 üzenetére
Dunakesziről Pest felé a vasútállomás melletti Pálya utcán szoktam tekerni, ez folytatódik a Felsőkert utcában. A Felsőkert utcáról, a felüljáró, majd a kanyar után ahol a kurvák állnak (elnézést, de nem tudom jobban azonosítani a helyet ) lesz jobbra egy földes rövid ösvény a Harsányi Kálmán utca végén található parkoló felé, ott kell átmenni, majd azon végig be Pestre.
Jah igen, érdemes megtekinteni a googlemaps-en. Egyszerű út, nem nagyon lehet eltéveszteni.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
dqdb
nagyúr
válasz raczger #10154 üzenetére
Gödön még nem sikerült kétszer ugyanúgy végigmenni, valahol biztosan túl hamar/későn fordulok be
Fáraó: elnézést, de nem tudom jobban azonosítani a helyet
Mivel az az út ott a nagy semmi közepén van Budapest határában, ezért tényleg nehéz másképpen azonosítani, de ezzel tökéletesen körülírtad[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
raczger
őstag
-
dqdb
nagyúr
válasz raczger #10167 üzenetére
Nos, erre sajnos csak olyan tracket tudok linkelni, amiben van egy kerítésmászás Előtte közterület, után közterület, középen érthetetlen módon kerítés. Egy bringás homályosított fel a mikéntről, mert összevissza keveregtem az utat keresve (Dunakeszi, Pálya utca felől érkeztem volna a hídhoz).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Vasinger!
nagyúr
Köszönet érte. Már rég vadászok egy ilyenre, ugyanis én Vácról kb. Dunakeszi végéig tudtam az utat, eléggé kacifántos odáig is az út amúgy.
Még a nyáron feltekerek Pestre, különösen, hogy csak 35 km. Hát nehogymá' 550 Ft-ot fizessek a retúr jegyért...
Egyébként, ma megrdentelm Memééknél ezt a sityakot, remélem kényelmes lesz és jó lesz. Sajna ilyen nem volt a boltjukban, de ha nagyon kicsinek bizonyulna remélem nem kell megvenni mindenképp Vélemény a sisakról? kb. 14k-ba fog fájni.
Amúgy km. óra ügyben is zöld ágra vergődtem. 2.5k-ért fogok venni egy Sigma BC 906-ot. Funkciói több mint elegek, az hogy most vezetékes, nem nagy baj, wirelessből úgy is a számomra a megfizetetlen kategóriából lett volna érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
N.GÁBOR
aktív tag
Kedvesemmel tervezzük, hogy hétvégén ellátogatunk a Balcsira. A nagy kérdés, hogy autóval menjünk-e vagy inkább megcélozzuk a Balaton egy közelebbi pontját (Keszthely) és inkább bringával menjünk-e?
Szombaton kora délután tudnánk indulni és vasárnap estére kellene hazaérni. Aki tekert már ezen az útvonalon (talán rétisün) tud valamit mondani az szintkülönbségről?
Az útvonal röviden: Őriszentpéter - Zalaegerszeg - Keszthely (81km)May the force be with you!
-
rétisün
veterán
válasz Vasinger! #10169 üzenetére
én is uvexet hordok, superhelix-et, itt az oldalukon nem találtam lehet, hogy már nincs is ilyen. könnyű, kényelmes, jól szellőzik, bogárhálós, mi kell még?
(#10170) N.GÁBOR: ajánlom inkább a zeg-bak-pacsa útvonalat, zalacsány felé egyrészt ott a kapornaki emelkedő (és utána is vannak azért dombok, pl. felsőpáhok előtt 2 is, ami elég húzós), másrészt éppen felújítják/szélesítik az utat, félpályás lezárások lámpával, és hasonlók.....
persze a javasolt útvonalon is találkoztok majd dombokkal, de akkorával, mint a kapornaki, nem.
oda-visszaút zeg-keszthely között.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Def26
félisten
Hááát, most értem haza. Budaörs-Felcsút. Telóm elázott (lg optimus 7), 3x áztatott meg a vihar. Ha éppen nem esett akkor fújt a szél, de az mocskosul. 1 autós megállt, hogy elvigyen e, sokan meg szolidaritásból dudáltak...
Állítólag egyszer minden kerékpáros átesik ezen. Most azért nem érzem annyira jól magam. Gyorsan veszek egy forró fürdőt. Remélem a biciklinek nem lesz semmi baja...Cseppet sem hasonlítható össze egy meleg nyári napos bringázással.
Mosással kapcsolatban, én azt hittem, hogy nem lehet magasnyomásúval fürdetni a biciklit.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
fpeter07
veterán
válasz Ariadne #10153 üzenetére
2 évig szünetelt, most lesz 6. alkalommal megtartva. Mennek az egerszegi csapatból is jó páran. Állítólag túraként teljesítik, de megnézném azt, mennyire lehet egy fully 29er-rel túratempóban közlekedni.
szerk: Mit nem lehet szenvedni egy fékbeállítással... Nem tudom úgy beállítani, hogy ne kelljen nagyon behúzni a fékkart és hogy ne érjenek hozzá a fékpofák a felnihez. Ugyan egy óra állítgatás után jobb lett, mint volt, de most sem az igazi. Az első féknél állítottam egy kicsit a párhuzamos húzáson és kész is lett.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
félisten
Sziasztok!
Fékbetétet keresek V-fékhez.
Olyan típust szeretnék, ami a lehető legkevésbé koptatja a felnit.
A piros Ritchey-ről azt olvastam, hogy puha anyagú: [link]
Ez meg állítólag csúcskategóriás: [link] Ez mit jelent azon kívül, hogy jól fog?Mit ajánlotok? Nem csak a felsorolt kettő közül akarok választani, bár nem lenne hátrány, ha színes lenne ( ), de ez nem komoly feltétel.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #10174 üzenetére
Állítólag túraként teljesítik, de megnézném azt, mennyire lehet egy fully 29er-rel túratempóban közlekedni.
Sose higgyél annak, aki azt mondja, most nem siet, kényelmesen, lassan szeretné teljesíteni a távotJól tudom, hogy a racsnit nem szabad oldalról, csak a forgásirányában leveretni?
Igen. Ha kónuszos agyad van, nem túl szerencsés a zsírt kimosni belőle.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
-
Dirtyz
őstag
Gratulálok a kedves sporttársaknak, akik végigcsinálták a Bükkmaratont.
Időjárásra, pályára nem lehetett panaszunk, sajnos a frissítésről és pályakijelölésről nem mondható ugyanez...
A verseny az én verziómban:
A táv nálam 61 kili lett 1600 m szintemelkedéssel. a pályán töltöttem 3:29:30-at (a "hivatalos" idő ennél egy kicsit több) átlagsebességem 17,5km/h, max 52,6.
Elfogyasztottam 3274 kcal-t, az átlagpulzus 169, a max 185 volt.
Rajt után csak a pulzusmérőt néztem, nem foglalkoztam a többiekkel. Ez a "taktika" be is jött, nem éheztem el, a görcs is csak az utolsó pár kilométeren jött, de átvészeltem nyeregben.
A pálya sokkal nehezebb volt mint az elmúlt években, tavaly pl. 2:55-öt mentem és ennyivel nem vagyok gyengébb A mostanan semmi "pihenős" szakasz nem volt, (nem mintha pihenni jöttünk volna ide ) a "második kört" (rövidtávnak már nem volt) folyamatos fel-le jellemzte, plusz beraktak olyan emelkedőt ami kistányéron sem ment. Kistányért amúgy kb 2× kellett használnom, végig közepes mászások voltak benne.
Frissítés: az első jó helyen volt, a másodikat berakták a célterületre, ahol a beérkező rövidtávosokat kellett kerülgetni kb 30-al, és innen majdnem egy 20-asra volt a következő. Mázlim volt, kitartott a löttyöm a harmadikig, úgy hogy közben még két embernek is adtam inni...Manitou: basszus, Te hol jártál...?
Bici: piros Richey-t próbáld ki, én azt használom a cyclocross bicajban Shimano felnihez, tutin fog...
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Manitou
addikt
válasz Dirtyz #10183 üzenetére
[link]
Itt részletesebben leírtam, röviden a 3. itatónál voltam pont amikor elkezdett szakadni az eső. A 4. szakasz így szép sártengerré változott.
Nekem az első itatóig mért 160-as átlag pulzust és 180 maxot az kmóra.
A pályakijelöléssel nem volt gondom, ellenben a második itató elég rossz helyen volt és nem volt egyértelmű , én túl is mentem rajta, ez lett a "vesztem"...Napfénysüti: kösz
[ Szerkesztve ]
-
leroyclub
senior tag
Sziasztok! Régebben már kérdeztem, de csak most vált ujra aktuálissá a téma. Tudnátok nekem zárat ajánlani? Lehetőleg 10K alatt.
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #10187 üzenetére
Bikemag apró, testbike apró, így elsőre. És hogyhogy megválsz tőle, lesz másik helyette?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #10189 üzenetére
Szép állapota ellenére sokat nem fogsz kapni érte, erre készülj fel. Bikemag aprón ha körülnézel, be tudod saccolni az árát vagy itt is akik mostanában járatosak ebben, lehet tudnak mondani valamit.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Ariadne #10190 üzenetére
Ettől félek én is,nem kapok annyit sem amennyit ér.Noha már van egy Dart1 és egy új nyereg rajta.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dqdb
nagyúr
válasz Hasaggymeg #10191 üzenetére
Ha megvan a régi nyerged/telód, és még használható állapotban vannak, akkor rakd vissza meghirdetés előtt, mert a rájuk fordított pénzből körülbelül 0 forintot fogsz visszakapni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Vasinger!
nagyúr
válasz leroyclub #10185 üzenetére
Én Őt vettem: Steel-O-Chain 810.
Kicsit nehéz sajna, így nem túl kényelmes cipelni, de ezt legalább a tolvaj is érezni fogja, hogy nem lesz könnyű dolga, ha el akarja vágni.Hasaggymeg:
Sok szerencsét az eladáshoz, én 4 helyen is hirdetem a biciklim, de 3 hónapja nem akarják elvinni. De még jelentkező sincsen rá, nem hogy az árral lenne a baj.
venember83:
Viszont ha a Dart 1-et külön adja el, sokkal jobban fog járni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dirtyz #10183 üzenetére
Köszi a tippet, de sajna most nincs raktáron.
Arról van tapasztalata valakinek, hogy azoknál a fékbetéteknél, ahol azt írják, hogy csak bizonyos típushoz jó, azok belemennek más típusba is?
pl. ez: [link]Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10194 üzenetére
Elképzelhető, hogy külön többért el tudja adni a telót. Egy jól bevált nyereghez ragaszkodni kell, ebben azt hiszem, egyetértünk.
Vasinger! gyorsabb volt.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Hasaggymeg
veterán
Feljavítanám de félek egy kicsit,nem tudom a váz meddig bírhatja,nincs tapasztalatom meddig lehet apgréjdelni egy bringát.Fékek,váltó,hajtómű esetleg kerekek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vasinger!
nagyúr
Természetesen nem. Pont ezért van többféle típus. Gondolom neked a hagyományos v-féked van, amihez a csavaros/imbuszos megoldás kell. Van ilyen szorítós v-fék megoldás is, aminek nincs menete, ez a canti fék. Amit linkeltél az meg olyan fékpofa, aminek van egy háza és csak cserélgetni kell a betéteket benne, szóval csak magát a gumit.
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #10174 üzenetére
Találtam is egy útvonalat szintjrazzal, lehet ez lesz a rövidtáv klikk. Ahogy olvasgattam, abszolút nem tömegrendezvény és nagyon szerették, akik korábban jártak erre.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- BlitzWolf termékek topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mazda topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bittorrent topik
- Vicces képek
- További aktív témák...
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest