- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Amazon Kindle
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Vodike #11103 üzenetére
A gumira csak az van ráírva, hogy a max. terhelhetőséget milyen nyomáson tudja.
Ebből még nem lehet kikövetkeztetni, hogy kisebb terhelésen* pontosan mekkora
nyomás kell bele. Ezen kívül nem mindegy a konstrukció, a belsős gumiban ugye
a belső tartja a nyomást, és ha ez alacsony, hajlamos becsípődni, kidörzsölődni...Ugyanez a probléma nem érinti a belsőnélküli gumit, az bőven elvan alacsonyabb
nyomáson, amit nagyobb komforttal, és adott esetben jobb tapadással hálál meg.
Ettől függetlenül én sem vagyok nagy szaki: felfújom maxra "abból nem lehet baj"
(Annyiban nem igaz, hogy ha relatív túl van fújva, csökken a tapadó felülete is.)*: mert ugye jellemzően két keréken gurul a roller. Tehát nagyjából a fele súly van
az egyik keréken. (Ez sem igaz, mert hátul több... robogóknál is mindig nagyobb
nyomás kell hátra, mint előre, mert farnehezek, pláne, ha utast is visz az ember.)Szerk: csak egy példa. A lassú defektem mellett 1 barral jöttem haza anno, s kb.
semmit nem vettem észre belőle. Az 14.5 PSI: a belső lehet szétment volna.[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz DigitXT #11104 üzenetére
Érdemes inkább szétszedni és bepúderezni egy Xiaomi 8,5" roller kereket, ha nincs defekt (megelőzve azt)? Van egy 10"-os gumim is hozzá, de azt nincs kedvem beleszenvedni, inkább eladom majd.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
DigitXT
félisten
Passz, de van benne valami. A legtöbb szervizes történet M365 esetén
a defekt, jellemzően az alacsony nyomás melletti üzemeltetés miatt.
Régen biciklinél alap volt a hintőpor, de ezek csak ilyen kósza emlékek.Azt mondják a 10" gumi sokkal komfortosabb, és messze nem akkora
sz.pás felszerelni, mint a gyári gumit: ha nekilátsz, biztos kipróbálnám
a helyedben. De defekt előtt nem tudom érdemes-e megszenvedi vele. -
kano
nagyúr
válasz Vodike #11107 üzenetére
Mi az a jó ár?
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz Vodike #11109 üzenetére
Mikor volt az és mit vittél és mit adott Ő?
Most 20k van a honlapon (igaz, hogy alkatrészekkel együtt). Nekem megvannak a külső, belső 10"-os kerekek.
Csak szerelni kellene.
Ha olyan 5k körül feldobná rá akkor megcsináltatnám.
Egy kicsit mintha kezdene nyikorogni a kormány is. Kell valamit az Essential-nál is utána húzni bizonyos idő után?
Lassabb lesz valamivel a gép?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #11111 üzenetére
Az elvileg egy jó cucc, szerintem rollerbe is nyugodtan rakhatod.
Pár hónapja ezt a videót néztem (35p), etalonként hivatkoznak rá...
Szerk: és a tesztben másodikként szereplőt vettem majdnem, de pont
ezért kerestem rá, hogy vajon milyen lehet, s kiderült, hogy kalap sz.r.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz gergo5991 #11100 üzenetére
PSI, keréknyomás, nyomás, stb. kulcsszavakra kell rákeresni itt a fórumon és akkor előhozza a korábbi beszélgetéseket.
Úgy látom Xiaomi 8,5" esetén elől 3,5 bar (51 PSI), hátul 4 bar (59 PSI) a minimálisan javasolt érték, és ezt 70 kg-os tömegig célszerű betartani, fölötte akár 5,5 ill 6 bar (81, 88 PSI) értékig el lehet menni.
Általános ökölszabály, első kerékbe: testtömeg / 21, hátulra fél barral több.
Pl. 80 kg esetén 84 kg esetén: 84 / 21 = elől 4 bar, hátul 4,5 bar.10"-os keréknél pedig nagyjából a hátsó kerék a testtömeg / 20, és az első ehhez képest fél barral kevesebb. (3 és 5 bar között van a teljes skála.)
(#11105) kano, szétszedni és bepúderezni?
Hát ha a 10"-es nincs kedved felszenvedni, pedig az elvileg könnyebben felrakható, akkor honnan sikerülne lelkierőt gyűjteni a 8,5"-os szétszedésére egy haszontalan púderezés miatt? -
Vodike
tag
Vittem magammal a gumikat (külső, belső), hátsó sárvédő emelőt, kitámasztó emelőt, hátsó sárvédő tartó pálcát, kábelt. Ezek mind kellettek a Pro2-n való átszereléshez. A 20k az mindennel együtt van amiket írtam (amúgy összeszámolva nem jártam jobban aliról rendelve..)
Mivel vittem a cuccokat, ezért 2500Ft-ot kért a srác, 1 nap alatt készen volt.
Nekem a kormány nyikorgásra adott 500Ft-ért egy ilyen nyomtatott kormány hézagolót. Azóta semmi baja és nem olyan, mint az aliexpresses, hogy elhagyod, pár hét alatt tönkremegy, nehéz kinyitni tőle a kormányt.Nagyobb keréknél muszáj cfw-t módosítani, mert nem fog pontos értéket mutatni a kilóméter óra, így akkor már érdemes egy kicsit turbózni is a beállításokon. Szóval én nem tudom, hogy alapbeállításokon lassabb lett-e, mert nekem kicsit húzva van a roller az egészséges határokon belül.
exTiga
-
kano
nagyúr
válasz Vodike #11114 üzenetére
Beszéltem vele. Azt mondta 3k/kerék a csere + 4k az átalakító szett, ha nincs. Szóval 10k. Az még beleférhet. Van valahol itthon jó minőségű átalakító szett vagy érdemes aliról rendelni EU-s raktárból?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz Vodike #11116 üzenetére
Akkor nem éri meg máshonnan venni?
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
powergoku
tag
Szasztok
Kis segítséget kérnék.
Nemrég vettem egy használt ,de garis Xiami Pro 2 rollert 300km-rel.Eddig az 1 hónap alatt nem merítettem le egyszer sem teljesen ,de ma gondoltam 36 százalékkal még leugrok a városba biztos nem lesz gond.kb.1.5 km után leesett a töltés 15 százalékra és már hol ment hol nem ment ,alig jutottam el hazáig .2. fokozaton minimálisan húzva mentem a végén , kicsit feljebb húzva leállt.(2 csíkot mutatott a kijelzője ,haza fele egyet már, akkor is alig ment, rá pár percre pirosan villogott)
Mi lehet a gond?Már most kezd haldokolni az aksi?[ Szerkesztve ]
Egy hazug eladót akartam negatívval értékelni és én is azt kaptam mint vevő.Ez jár 13 év reg és több száz pozitív értékelés után.Köszönöm.
-
DigitXT
félisten
válasz powergoku #11119 üzenetére
Mi lehet a gond?Már most kezd haldokolni az aksi?
Inkább a Xiaomi-féle százalék kijelzés tréfálhatott meg. Jobban jársz, ha a
feszültséget nézed, és az alapján becsülöd a még várható hatótávolságod.Szerk: habár pont ez a dolog rákfenéje, hogy terhelés alatt nagyon sokáig
3.8V körül tudnak maradni a cellák, szóval nehéz megbecsülni a merülést
pusztán a feszültségből, de (ha már kiismerted a rollered) a nyugalmi fesz
elég jó irányadó tud lenni. A legpontosabb a töltésszámlálás lenne, elvileg,
de akkor is tudni kell, hogy milyen feszre hogyan reagál adott rollervezérlő.kicsit feljebb húzva leállt
Szerk2: amikor feljebb húzod, akkor több áramot kérsz az akkutól, amiben
emiatt nagyobb lesz a feszültségesés, ezért a vezérlő megijed és elveszi a
hajtást. Ezért nem mindegy, hogyan van összehangolva a konfig... Olyan is
gyakori butább vezérlőknél, hogy ráenged nagy áramot a lemerült akkura is,
amitől akkorát esik a fesz, hogy kikapcsol a BMS és a roller tök halott lesz.
G-Booster tulajok panaszkodnak erre pl., igaz, ott a két motor sokat beránt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11121 üzenetére
Őszintén megmondva, fogalmam sincs, hogy a Xiaomi mi alapján mér. Nekem
a legpontosabb infóim akkor voltak, amikor egy RC mérő XT60 csatlakozókkal
be volt iktatva az akku és a vezérlő közé. Az pontosan mérte az átfolyt töltést.Értelemszerűen álló helyzetben ez az érték nem változik. A feszültség viszont
a terhelés megszűnésével emelkedik. Egyetlen dolgot tudok elképzelni, ami
ilyet okozhat, mégpedig a rekuperációs fék, avagy közismertebb nevén regen...
Ez ugyanis fékezéskor emelt feszültséget generál (ezzel tudja tölteni az akkut).Ha tehát a töltöttségjelzés feszültség alapú volt, fékezéskor magasabb értéket
mutat, mely emelt feszültség a megálláskor megszűnik - így a százalék eshet.
De ez csak tipp! Kugoonál ilyen csíkokat mutató minigrafikon van csak, elvileg
a töltöttséget jelezné vissza, gyakorlatilag meg csak a feszültséggel szaladgál:
teljesen értelmetlen, csak összezavarja a laikust, hogy emelkedőn hogy merül!
(Nem merül az, csak a fesz esik nagyot, mert fos az akku, és 11A is leterheli.) -
Reggie0
félisten
válasz lehella #11121 üzenetére
Ha motorfekkel allsz meg es az visszataplal(xiaominal ugy tudom igen), akkor elofordulhat. Amelyiknel nincs visszataplalas( Pl Kugoo S1), azoknal megallas utan no a feszultseg es a kijelzett szint.
Ha toltotten/felig toltotten erosen ingadozik a kijelzes az mar jelzi az akku oregedeset, azert van, mert megno a belso ellenallasa, igy ugyannakkora terhelestol jobban ingadozik a feszultseg.
[ Szerkesztve ]
-
-
PociAti
senior tag
válasz powergoku #11119 üzenetére
Röviden, nincs rá igazán jó módszer az akku szintjének mutatására. Ezért is népszerű az, hogy pálcikákkal elnagyolt értéket mutatnak, nem pedig százalékot (vagy hatótávot) nyomnak a szemed elé.
Statikus és dinamikus tényezők egyvelege határozza meg az értéket. Pl. miután megálltál, akkor rövid idő elteltével kicsit felkúszhat az érték, de ha hidegben áll, akkor lefelé mozdul el a hatótáv.Nem célszerű kifacsarni az akkuból az utolsó kilométereket, de ha előre tudod, hogy el kell menni a határokig, akkor 16-18 km/h-s tempót kell felvenni, ne használd a sport módot és minél kevesebbet szabad gyorsítani, amennyire lehetséges tartani kell az elért tempót. (50% alatt már nem szoktam sehová se elindulni vele, legfeljebb az elején csináltam ilyet, hogy teszteljem a képességeit.)
Garanciális időn belül 300 km alatt nehéz legyilkolni az akkut. Attól nem tartanék. Legrosszabb, amit tehettek vele, hogy első héten belenyomtak 300 km-t, utána lemerülten tárolták.
Elvileg célszerű lenne minden használat után feltölteni az akkut, én csak akkor szoktam, ha 80% alá esik, vagy ha előre tudom hogy napokig nem fogom használni. -
PociAti
senior tag
válasz lehella #11124 üzenetére
A villamos motoroknak különböző fékezési típusai vannak, mint pl. ellenáramú fékezés, vagy energia visszatáplálásos fékezés. Ez utóbbi esetben a motorból generátor lesz, tehát a rendszerbe (jelen esetben az akkumulátorba) tolja vissza az áramot, tehát fékezéskor (elenyésző mértékben) nő a hatótáv.
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11128 üzenetére
Igen, ugy realis. De azert mar oregecske lehet az az akku. Ki kene kapni egy kapacitasmeresre.
Az en akkumon is mar erezheto az oregedes, az elso 2000 kilometeren nem voltak kijelzett toltottsegi szint ingadozasa, most mar van. Hatotav is csokkent valamennyit, bar ez becsapos dolog, mert hidegebb is van. Most mar 4000 km van benne, ugy nagyjabol 400 darab ~30%->100% resztoltes ciklussal.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #11129 üzenetére
"az elso 2000 kilometeren"
Ez jó! Akkor kapja az ívet rendesen. Harmadik 2000 mikor fog belepörögni?
Néha megjelennek emberkék itt-ott ilyen posztokkal, hogy nini, 5000 km Kugoo
rollerben: szerintem viszonylag ritka esemény, és maxi respekt a kitartásért!Valószínűleg azért 5000 km után már csere éretté válik az akku. Ha egyáltalán
kibírja addig egyben: sima S1-ek akkujai 600-800 km-nél képesek elnyekkenni.
Na nem cellaszinten (bár újabban már az is gáz), hanem fizikailag széttörnek... -
bexinho23
őstag
Tata-Tatabanya kornyeken cserelnek valahol MI rolleren gumit? Van egy nagyon jo magyar video youtubeon, ahol bemutatjak, mennyire korulmenyes a csere... Legalabbis egy satu nem art a gumi le/felrakasnal, igy nem kinlodnek vele.
-
lehella
senior tag
Itt a kéken bekarikázott jelenség, amit furcsállok. Visszatáplálással (generátor mód) megállok, majd láttam a kijelzőn hogy már kevesebb négyzet világít a műszeregységen. Ahogy látszik is, leesett az akkumulátor szint. Elindultam és kis idővel visszajött egy négyzet villogva a műszeregységen, a zöld értékeken visszanézve látszik, hogy felment a töltöttségi szintem.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11130 üzenetére
Megprobalok belole kihozni egy 10000-ret, de az szerintem jovo ev vege vagy 2023 kozepe lesz. Meglatjuk meddig birja az akku, de a cseret mar kineztem, 21700-as 5Ah-s cellakbol lesz 10S2P, igy 10Ah-ra fog noni az akkukapacitas es meg marad is szabad hely bent. Vettem egy olyan ponthegesztot ami neked van, azaz a komplett szettet, nem a DIY-t, hat annak is vannak erdekessegei
Egyedul azt nem tudom, hogy hol kapok 36-os konuszkulcsot, hogy a kormany kotyogasat megcsinaljam, akar nyomtatok bele uj perselyt. Bar mar 3500 km ota ugyanigy kotyog
Baratnom kugoojaban is van mar 1200km, csak o sokkal kozelebb jar dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Valakinek Xiaomi rolleresek közül van esetleg falra szerelhető roller tartója? Esetleg 3D nyomtatott, a tervek miatt?
Ezt a típust szeretném kinyomtatni [link] ami Aovo 365Pro-ra készült, de a kommentek szerint nem passzol Pro 2-höz. Elviekben úgy tudom nincs különbség a két roller kerék mérete között, ez a tartó a kerékbe kapaszkodva tartaná.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11132 üzenetére
Be kéne zoomolni kicsit a lényegre, mert így elég "zajos" a grafikonod.
Szerintem arról van szó, hogy a visszatöltés miatti emelt fesz okozza a
valósnál magasabb töltöttség visszajelzést, megállás után áll a valósra,
ám induláskor tovább esik, emiatt picit alámér, de később visszakúszik.Ha nem a fesz alapon becsülné a töltöttséget, hanem a mindenkori DC
áramot integrálná, csak fékezésnél tudna nőni a mért érték... (Állásban
állna nem meglepően, gyorsításnál meg csökkenne, de sosem zuhanna
alá a valós értéknek: pont azért lenne mérés, és nem becslés.)Ui: feszt nem tudsz rávarázsolni? Rögtön alátámasztaná/cáfolná a fenti
elmélkedést: igazából a zöld értékeknél a mértékegység sem látszik.
(Mennyi? 30. Mi harminc? Mi mennyi?) Mindenesetre nekem ezt mondja
ez a grafikon: 400W gyorsítás, fesz esés, alálövi a százalékot (?), majd
200W-os haladás kisebb fesz esés, korrigálja (szép lassan): fékezésnél
meg ez a korrekció gyorsul fel. Egyben hosszú féknél túllövésbe leng.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz lehella #11132 üzenetére
Ha jol latom tobbszor is csinalt ilyet(27 percnel es 31 percnel is), csak ez volt a legnagyobb a grafikonban. Szeintem 0 teljesitmenynel es allo helyzetben korrigalja a becsult erteket.
(#11135) DigitXT: Ahogy elnezem, ott meg visszatoltes sem volt erdemben, hanem veszfekezett mechanikus fekkel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11137 üzenetére
Tökéletes. Én ezen semmi anomáliát nem látok. Az akksi százalék számítása
olyan, amilyen. Vannak még rejtett infók is a képen pl. mikor kerülhettél lejtőre:
felvett teljesítmény csökken, a sebesség nő. Ha ki tudnád exportálni csv-ben
lehetne vele még játszani, de szerintem a lényeget megtudtuk... ami paraméter
mérhető, azt méri, és logolja, ami meg becsülhető, azt becsli. Állásban ugye a
fogyasztás elhanyagolható (elektronika/lámpa), tehát az ott mért fesz közelebb
áll az OCV-hez mint haladás közben bármikor, ott pontosabb lehet a becslés...Ui: ha egyszerre lenne rajta ezen a zoomos verzión a fesz és a százalék...
Szerk a szerkre: perszehogy nem pontos. Erről van nagyba' szó. Lehetne ugye
pontos(abb), amire egyébként minden lehetősége megvan a vezérlőnek, hiszen
méri az áramot is (abból számolja a pillanatnyi teljesítményt), rejtély miért nem
használja. Vagy ha használja, akkor miért így számol. 3érv: azért. mert. xiaomi.De most már tényleg megnéznék egy fullos exportot az adott szakaszról, ahol
minden megvan logolva a táblában. Leginkább áram/fesz és sebesség.
Aztán lehet, hogy ilyet egyáltalán nem támogat az app, ahogy a Dragy sem.[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok!
Most 115 a xiaomi 1s az euronicsba és nagyon szemezek vele. Van valakinek vele gyakorlati tapasztalata? Kicsit nehéz vagyok, 100 felett picivel. Jó lehet-e közlekedési célra egy kisebb városba? (Békéscsaba)
-
torma1981
veterán
Sziasztok.
Pécsi használatra, Kb napi 15-20km távra milyen rollert javasoltok? Női, nem dohányzó, 65kg néha plusz súly ( Kb 25kg gyönyörű kis csajjal). Max 170k-ért. Töltés megoldott, ha kell.
Ár/érték arányban mi a legjobb most? 250W felett. A sima alap változatok gondolom azért kevesek.
Köszönöm szépen.
-
Gabis
őstag
Sziasztok! Attól kérdezném aki vásárolt már DHgate-ről, hogy minden rendben volt a rendelés, kézbesítés során? Sajnos nincs Paypal fizetési lehetőségek, ezért kicsit félve állok a dologhoz.
-
Reggie0
félisten
En nem vennek paypal nekul ilyet. Kingmaxi-rol rendelve is csak az mentett meg, mert nem akartak a hasznalhatatlanul hibasan erkezett rollert cserelni/visszafizetni csak szervizelni, az meg iszonyat sok ido. Paypal meg szo nelkul visszaadta a penzt, meg a visszakuldest sem kotottek ki feltetelkent. (Persze addigra feladtam a rollert.)
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
1-2 honaoja vettem dhgaterol segway g30 maxot, direktbe kartyarol fizettem, amig nem kaptam meg a rollert addig a dhgate orzi a penzem mint valami middleman es amint megjott a roller jeleztem hogy delivered es ugy fizettek ki az eladot. Lengtel raktarbol rendeltem, masfel het alatt ittvolt, ado es vam nelkul termeszetesen
ha te is g30 at akarnal rendelni, neten szoktak lenni 30-40 euros kuponok is ra valamikor, ha nem talalnal szoljal es megnezem
DSHDEGE50
DHNOV30OFF
ezt a kettot talaltam most[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
-
-
mrrr74
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen