- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabis
őstag
válasz Skynet258 #10500 üzenetére
Azt elhiszem
Igazából nem is a hideg miatt, mert kb. a villamoson sincs sokkal melegebb mint kint. De az esős, latyakos időjárásnak nem szívesen tenném ki.
Más: belefutottam néhány véleménybe, ahol arról panaszkodtak, hogy akár pár hét használat után már elkezd nyekeregni ott ahol össze lehet csukni (legalábbis szerintem erre gondoltak). Van erre megoldás? Előző verzióknál láttam nyomtatott éket, egy videóban a csavarral állítgatta a feszességét, de speciális WD40-be is belefutottam már. -
Gabis
őstag
válasz Skynet258 #10506 üzenetére
Tudod ezek az apróságok ami miatt még mindig motoszkál a fejemben a G30E II. Alapból 10 col-os tömlő nélküli gumi, nagyobb hatótáv, talán még ez a nyikorgásos jelenség sem annyira jellemző, töltési megoldás...
Ezért jó, hogy ti itt vagytok, és tudtok segíteni az észrevételeitekkel, tapasztalataitokkal. -
PociAti
senior tag
Mindkét rollert a Ninebot gyártja, szinte biztosan azonos anyagokból.
Nyikorgó hangot bizonyos típusú fémek, jellemzően rideg alu ötvözetek adják, amikor két nyers felület elmozdul egymáson.
A WD40 egyszerű, de hatásos (átmeneti) megoldást tud nyújtania a jelenségre speciális olajos, teflonos anyagának köszönhetően.
Ha azért nyikorog valami, mert két olyan elem mozdul el egymáson, aminek szorosan egymáshoz kellene tapadni, ott nem olajozással, hanem csavarok megfeszítésével kellene orvosolnia problémát, amíg van rá lehetőség. Ha már állandósult a hézag, akkor jön jól a szilikon vagy gumi tömítő.
Monorim.hu oldalán vannak mindenféle kormányrögzítők, ha már nagyon gáz lenne a helyzet. -
wanted5
őstag
Azoktól kérdezném, akinek xiaomi 1s van. Nem tudom, hogy egyedi eset-e, de én akárhogy nézem a kormányt egy kicsit jobbra áll. Más nem találkozott ilyennel?
Próbáltam a fenti 4 csavarral ügyeskedni, de sikertelenül. Máshol esetleg nem lehetne ezen állítani? -
gergo5991
őstag
mai tapasztalat: töltőn a segway g30, maxra feltöltött és kikapcsolt a kijelző, és hallok valami sistergő hangot, hát kihúztam a töltőt abbamaradt, vissza bedugtam nem kezdett el ujból sisteregni, nem tudom mi akart ez lenni.
másik: [link] itt látszik szépet, hogy azért jó ha van védőfelszerelés, szépen szikrázik az aszfalton ahogy csúszik, védő nélkül ez azért nagyon durva lett volna
-
wanted5
őstag
Elsőnek a lámpán vettem észre este. Arra gondoltam, hogy biztos azért hord egy kicsit jobbra, hogy ne vakítsa el a szembejövőket, de aztán a kormány is feltűnt.
Ha neked is / másnak is ilyen, akkor nem foglalkozok vele, a közlekedésben nem zavar, csak az OCD becsípődésemet piszkálja.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Végül a Niubility rendelésből refund lett, egy hétig nem történt semmi, ezért visszaléptem.
Viszont közben eldöntöttem, hogy a meglévő Mi 1s mellé, ami a belvárosban rohangálni jó, de rosszabb, vagy meredek utakra, esetleg hosszabb túrákra már nem annyira alkalmas, vennék egy nagyobb rollert is.
Ha lehet 20kg alatt maradjon (a második emelet miatt) és könnyen szállítható legyen azért csomagtartóban. Ezért a középkategóriában nézelődtem 500w környékén, lengéscsillapítóval szerelt rollerek között. Ezeket találtam egyelőre, Esegway 500, Kugoo M4, Kugoo x1, Zero 8. Köszi a tanácsokat, tapasztalatokat és a véleményeket előre is.[ Szerkesztve ]
-
Vodike
tag
válasz Skynet258 #10496 üzenetére
Szerintem, ha a mobilitás fontos számodra, először dobd csak fel a 10" gumikat és meg fogsz lepődni a 8.5"-hez képest milyen. Én már megbántam az esparts-ot (elől-hátul az van az egyik rolleren), mert egyrészt nagyobb lett a roller tőle (monorimmel bele sem merek gondolni, mekkora batár nagy lesz), másrészt a másik rolleren csak 10" gumi van és túl nagy különbség nincs szerintem, viszont a csak gumicserés ugyan olyan mobil maradt, könnyű súllyal. Mivel ezzel a Pro2-vel nem tudsz berobbanni mondjuk egy térköves vagy úthibás szakaszra 60km/h-val, ezért szerintem a monorim csak addig volt jó, amíg nem voltak 10" gumik :-) De ez az én véleményem és tapasztalatom.
Kb. ilyesmi a véleményem az xtech fékkel kapcsolatban is. Egy jól beállított gyári fék (pofa és bowden gyárilag sztem szarul van beállítva) olyat fog, hogy beszarás. 10" gumival nagyon jó lett a fékhatás, meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Skynet258
veterán
válasz Vodike #10518 üzenetére
Hát amúgy én is lassan a 10 col felé hajlok, és hátra nem kerül lengő... Elől már fent van, az marad mindenképp, de annyian mondták már, hogy a 10 col váltás mennyit számít, hogy le lesz reszelve hátul az a belógó kis cucc, és megy fel a nagyobb gummer.
https://geekpulse.hu
-
PociAti
senior tag
válasz Vodike #10518 üzenetére
Teljesen egy véleményen vagyok veled anélkül is, hogy bármilyen mechanikai módosítást kipróbáltam volna.
A Xiaomi egyik hatalmas előnye a kompakt, kicsi és könnyű méret, amit elveszít akkor, ha valaki pár kilónyi lengéscsillapítót pakol rá. A 10-es gumik alig változtatják meg ezen előnyös tulajdonságát a rollernek, és a leírások alapján pont a legjellemzőbb úthibáknál fejtik ki az előnyös hatásukat. -
R a y
senior tag
válasz PociAti #10521 üzenetére
10 colos gumik mindenféle mókolás nélkül felmennek a mi pro 2-re? Én sem látom értelmét a nehéz lengéscsillapítók felaggatására! Nekem épphogy így is befér a csomagtartóba a roller!
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
synar
őstag
Két nagyon hasonló kinézetű és árú típus marad fent a rostán, a Zero 8 (500w, 10Ah) és a Kugoo X1 (600w, 13Ah), papíron az utóbbi jobb tulajdonságokkal rendelkezik, hogy ki koppintott a másikról az kérdés talán a Zero a régebbi és ezért kiforrottabb lehet. Kérdésem az lenne, hogy ennek ellenére szerintetek megéri-e a Zero helyett a Kugoo x1-et választani az erősebb paraméterek miatt? Valamint jelent-e komolyabb hátrányt, hogy mindkét roller esetében csak a hátsó kerék fékezhető? Köszönöm a választ előre is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem mindkettő rohadt drága ahhoz képest, amit nyújt.
Az az 500-600W nem akkora tűzijáték, amitől igazán jól tudna
hegyet mászni, cserébe legalább SMKP-nek lesz minősítve és
bicikliúton se használható... Ez az a kategória, amit szerintem
abszolút nem érdemes megvenni. (Ha nem bicikli kategória
valami, akkor legyen oka neki: legyen valóban használható ott,
ahol a kiskerekű*, igen a 8" is az, kategória nem igazán...)Ui: az se jó, hogy hátul tömör gumi, elöl meg pneumatikus.
Menetkomfortban sz.r lesz a hátulja miatt, az elején meg tök
ugyanúgy defektet kaphatsz... Amúgy annyira nem szar. Ez a
200x60-as gumi sokkal kényelmesebb, mint bármely 200x50,
beleértve a méhsejtrácsos Kugoo-t. Egynek jó, de drága és
nem akkora erőgép(ek), hogy lehessen SMKP-ként használni!
Ja, és az 500 vs. 600W papíron különbség: érdemben semmi.
(Az akku kapacitás inkább lehet fontos, de kérdés, mi a célod.
Általában minél nagyobb az akku, annál nehezebb is ugye.)*: 10" se túl nagy, de jelentős a különbség. Ha már SMKP, hát
legyen dupla motor, min. 1000W, akkor odébb lehet vele állni.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
válasz DigitXT #10529 üzenetére
Köszönöm a válaszod, bennem is felmerültek ezek a kétségek, amiket sikerült tovább erősítened. Akkor ezek szerint még mindig jobb választás ezeknél az M4 vagy az Esegway a 10 colos kerekek miatt? Vagy ahogy olvasom a kerékpár kategóriát gyakorlatilag egy G30-al lehetne kimaxolni, jelen állás szerint. Törhetem tovább a fejem, addig is marad az 1S magában kompromisszumokkal.
[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Holnap megyek átvenni az M4 pro-t , ezzel kapcsolatban kérdezném: a kerekeit 80kg körüli terheléshez mennyire ajánlott fújni? A neten csak néhány fotó alapján jutottam adathoz, azon 50PSI szerepel. Nem tudom ez a maximális, vagy az ajánlott érték? Köszönöm a választ előre is.
Így szerepel:[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez a jelölés elvileg azt jelenti, hogy ez az abroncs maximális terhelhetősége,
és ehhez szükséges hidegen az adott nyomásra fújni. (Haladás közben ugye
alapból nő az abroncs hőmérséklete, rollernél meg különösen, hiszen befűti a
motor is, szóval egy nyugalmi 3.4 bar simán lehet 3.8 bar az út végére. Ekkor
nem releváns mérni, főleg beállítani... Ezért sem az igazi a benzinkúton sem.)Ui: ha nem "egykerekezel", egy 80 kg pilóta soha nem fog egyetlen abroncsot
80 kg-mal terhelni. Tengelyenként nagyjából 40-40 kg jut. Persze ez sem igaz:
a súlyeloszlás attól függ, hogy épp hol állsz a taposón/dinamikusan is változik.
Szerk: persze hozzá kell számolni a roller saját súlyát is, ami lehet 20-30 kg...Szerk2: az, hogy a user manual nem ír semmit a nyomás helyes beállításáról,
eléggé meglepő. Motornál simán megadják, hogy mennyi az annyi: ha utast is
viszel pl. akkor két tizeddel több. Tudom, valaki nem érzi, én sem, de ezt írják.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Ha már a múltkor szóba került: Eleglide S1 Plus eszközteszt. [link]
-
DigitXT
félisten
Csak az index kép alapján: bátor ember, ennyi kavicson.
Nekem valószínűleg vmi kavics vághatta ki ma a gumimat...
A változatosság kedvéért az elsőt. Viszont a TPMS kiválóan
vizsgázott, amint indultam hazafelé, tudtam mire számítsak.
(Hiszen amit eddig tökéletesen tartott nyomást, visszahűlés
után csak a hátsó tudta, az elsőből hianyzott 0.4 bar. Ennyi.)
Szó se róla, hazahozott, ha a belső lyukad, az inkább gyors...
Csak kicsit kezd elegem lenni... Komfortos, meg minden, ám
ha ilyen gyakorisággal lyukad ki a bicikliúton*, akkor felejtős!*: no para SMKP-ként amúgy sem használható bicikliúton.
-
mrrr74
aktív tag
Véleményem szerint ez lesz az új Kugoo S1, főleg a mostani árával. Az, hogy fokozatok nélkül állítható a kormányoszlop magassága, elég egyedi, hátul hajt, elég méretesek a gumik is. A simával (nem Plus) kettes fokozaton (18 km/h), sík terepen elmentem az órám szerint 21+ km-t (párszor kihagyott a GPS), az LCD 26-27 között mutatott (a valós a kettő között lehet), 82 kiló vagyok. 38 km/h volt a legtöbb amivel le tudtam gurulni egy lejtőn, az még vállalható. Ami nagyon jó, hogy 19 cm széles és fél méter hosszú a deck, az elég nagy.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
válasz mrrr74 #10543 üzenetére
Nekem van hazafelé egy másfél km emelkedő, ahol nem hagyható ki a
közút. Kerülő utakon lehetne talán kisebb forgalmú utcákban kóricálni,
de nagyjából ennyi... Előre gurultam a lámpánál... Éreztem pici feszkót,
majdnem rámelőzött már a kereszteződésben. De aztán jött a meglepi,
miszerint rákapcsoltam mindent, és 42. Nem előztek meg végül...Nekem ezzel nincs komoly bajom, tényleg nem való biciklútra 45 km/h.
Csak azokat sajnálom, akik 2 szék közül esnek a pad alá, 500W cuccal:
olyan 2kW, amire azt mondom, hogy legyen nagy teljesítményű roller.
(Miközben tudom, hogy lófax, de a városban már be lehet menni vele a
kocsik közé is, mert ha nem nyomják nagyon felveszi a ritmusukat...) -
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #10544 üzenetére
Pont erre gondolok. Mondjuk Gergely utca felüljáró, vagy M3 bevezető OMW kút után, vagy mondhatnék még ezer példát. Nincs kint tábla, hogy behajtani tilos segédmotoros kerékpárral, se kötelező legkisebb sebesség; ott mi lesz a 350W+ -os rollerekkel? Ok, ne menjen fel, de elvben szerintem felmehet ha így marad a végleges szabályzás. És akkor majd 15-tel (se) tartja fel a szélső sávot, mert ugye járdán nem mehet? Minimum dupla hajtás legyen a segédmotor, vagy 1000 W+. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
válasz mrrr74 #10545 üzenetére
Abszolút, semmi okát nem látom, hogy mondjuk egy M4 Pro miért
ne mehetne a bicikli úton, pedig az már 1000W. (Tudom, névleg az
is csak 500. De nem a papír gyorsítja a rollert, hanem az amper.)Ui: fura: belsőégésűeknél csúcsteljesítmény alapon kategorizálunk,
sőt kW/tömegarány is játszik, erre itt egy névleges, és szevasz? Jó,
a végsebességet erősen befolyásolja, mert ha tartósan több, leég...
(Emelkedőn hullanak is az alulméretezett vezérlők, motororok...)De ha nem húzód üveghangig, egy belsőégésű sosem lesz a max.
teljesítmény közelében, míg egy elektromos vidáman leszabályoz
adott áramkorlátnál, és pikk-pakk eléri, 2-3x csúcsteljesítménnyel.Hol van itt a logika?
-
Charx
senior tag
A teljesítmény melett a sebesség is korlátolt. 25km/h és 350W a tervezett kategória, és a 25km/ órához tényleg elég a 350W.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- Kugoo KuKirin G2 Master
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen