- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Raspberry Pi
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ocean
tag
És akkor következzem általam is az ígért review.
Hyundai i20 BC3 2021, 1.2 benzin, 85 ló - 6 hét és kábé 1350 km után
Összességében eddig nagyon szeretjük, bár hozzáteszem, én csak azután kezdtem el pl. ezt a fórumot is nézegetni, miután megvettük, és hát csendes rémülettel olvasom itt a sztorikat, hogy mire kell manapság készülni egy új autónál... na mindegy, ez majd kiderül az évek során.
Az autó sorsa kérdéses, vagy eladjuk majd 4 évesen, amikor még van rá garancia, de inkább szeretnénk hosszú távon megtartani, reméljük partner lesz ebben.Hibák:
- eddig egyetlen ilyen jellegű dolog volt, pont egy autópályázás végén, este 7 után kiírta, hogy alacsony keréknyomás. Na mondom nemá.., nekem nem volt még ilyen TPMS szenzoros autóm, reméltem, hogy tud csak ez vacakolni, mert az autón nem éreztem semmit. Egy óra állás után is rendben volt a guminyomás, szóval újra beállítottam a gombbal, azóta megint jó.Negatívumok:
- az említett gördülési zaj: igazából nem zavaró, csak valahogy az az ember érzése, hogy lehetne jobb is. Meg simább aszfalton nem is gond, csak ez a durvább aszfalt hozza elő. Pedig ezen nincs is széles gumi, 195-ösökön fut
- pótkerék ebben sincs, felárért lehetett volna venni
- a carplay-nél én is reménykedtem benne, hogy megy majd vezeték nélkül, de sajna nem
- a fogyasztása... mármint az, hogy a BC továbbra is 4 decivel kevesebbet ír, mint amit én mérek teletankkal
- a motor... na igen, nagy dilemma volt nekem, hogy merjem-e az erősebb 3 hengeres turbót, de mikor kiderült, hogy készleten csak a szívó 4 hengeres van, kicsit meg is nyugodtam, hogy oké, akkor ezen nem dilemmázok, cserébe marad a 85 ló. Kiszámoltam különben, hogy a súly/lóerő aránya nagyjából annyi, mint a az előző 115 lovas BMW-mnek, szóval bíztam abban, hogy nem lesz gyengébb, és a (városi) próbaúton igen dinamikusan lehetett vele gyorsítgatni. Ám élesben kiderült, hogy kicsit más a szitu, szóval necces előzésbe ezzel nem lehet belemenni, hiába padlózod, nem megy. Vicces amúgy, hogy a váltásjelző 2250 körül szól, de ott pont semmi nyomaték nincs, de 4000 fölé is hiába forgatod, ott sem sokkal jobb.
Autópályán egyébként sokkal inkább használható, mint egy főúton előzgetve, 130-nál pont 3500-at forog, de itt már át is érünk a következő részhez, ami aPozitímumok: hát igazából minden más
Csendes, nagyon kis direkt, imádom vezetni. A beltér is meglepően jó, nem akarok senkit bántani vele, ültem pl. előző i20-ban is, de azokhoz képest ez egy más dimenzió.
Úgy voltam vele, egy csomó extra ami benne van, nekem csak lom lesz, de szép lassan mindenre rá lehet szokni.
A fogyasztása nagyon jó, a BC 5,4-et ír, de teletankkal mérve valójában inkább 5,8.
90-es tempónál 4,8-al is jártunk már vele, de autópálya, tempomat 130-ra is elmegy pont 5,8-ból.
A motor olyan csendes, hogy sokszor észre sem veszem, ha leállítja, és a beindulás is annyira sima, semmi rázkódás.
Ez az auto-start-stop rendszer is kivívta az elismerésemet, nem tudom hogy tanul, de nagyon jól: amikor nem akarom, akkor nem áll le, pl garázsból ki-be álláskor, vagy bármilyen parkolási szituban, de amikor látom lámpánál, hogy sokat fogunk állni, is kiveszem üresbe, mindig leáll. Talán egyetlen eset rémlik, amikor nem értettem, hogy miért nem állította le.
Ami érdekes még, ez ugye egy kisautó, legtöbben második autónak veszik. De mi eladtuk a kombit, és most ez az egyetlen autónk (két felnőtt és két óvodás gyerek).
Tudom ezzel nem leszek népszerű, de fel szoktam vállalni, én nem hiszek ebben a SUV-os világban, ez nem jó irány. Mindenki jár az 1500-1700 kilós batárokkal, mennyire felesleges már ez?
Szóval mi vettünk egyetlen autónak egy kisautót, majd kiderül élhető-e?
A beltér amúgy meglepően tágas, nem viccelek, ezt sokat méricskéltük még vásárlás előtt, nem csak érzésre, centit is vittünk
Annyit híztak már ezek a kisautók is, hogy a beltér bőven elégséges. 40 centivel rövidebb amúgy, mint a BMW-nk volt, de ez főképp az eleje, és a csomagtartóból jön le, a tengelytáv ugyanakkora, sőt szélesebb és magasabb is az i20.
A csomagtartó az nyilván kicsi, és ha még babakocsit használnánk, akkor bajban lennénk, mert az szinte biztosan nem férne be, de ezen már túl vagyunk. Sporttáskából és bőröndből meg egyelőre úgy tűnik pont befér, amennyi kell.Hát "röviden" ennyi, egyelőre nagy a szerelem
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen