- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Catalyst™ driverek topikja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
gp Borderlands, Bioshock, esetleg egy új Mafia játék? Alig várjuk hogy kiderítsük.
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
UberMutant
őstag
válasz eldoble #6750 üzenetére
szerintem azért indít hosszas lámpás stopnál (csak sejtésem) , mert leesik/csökken a nyomás a sürített hengerben.
valami olyasmi rendszert használ, hogy az egyik hengert sürítésben állítja meg, és azt begyújtva indít, kímélve az indítómotort.
az a kondenzátor csak vakítás és még 1 dolog , ami bedögölhet idővel.[ Szerkesztve ]
-
Pogifej
csendes tag
válasz UberMutant #6751 üzenetére
Mindenkinél van részigazság, de ez így, ebben a formában izé....
A kondi csak a revo-tól van ott és arra való, hogy a kényelmi cuccokat táplálja amíg áll a motor. Revo alatt csak figyeli meddig bírja az aksi (kb. 1 perc), hogy tuti tudjon indítani. Gyengébb aksinál ezért le sem állítja a motort. A motort valóban ügyesen állítja le, hogy az indítás könnyebb legyen. (sürítés elmegy maaargit???) -
eldoble
aktív tag
válasz UberMutant #6751 üzenetére
és Pogifej
Lehet még mindig kihagyunk egy két dolgot, mert amikor ép csak elindulok, és azt írja "nincs kész a kondi" töltés akkor, rövid állás után beindítja a motort, amikor meg már több időt mentem akkor mindig sokkal több időt áll és csak utána indít.
És, ugye sem az akku-tól sem a sűrítéstől nem függhet, hogy 10 másodpercet vagy 1-2 perc múlva indít, annak függvényében, hogy mennyit mentem.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, elérkezett az idő a fékcserére valszeg elöl hátul TRW tárcsa és betét lesz.
Szükséges hozzá az a pár ezer forintos rugós kiegészítő?Illetve Exide Exel 604-es akkumulátor így 9 év után azt mondom már elfér.
Bár eddig is megvoltam vele, fedett helyen és melegben áll az autó így simán bírja max nem használom a start/stopot. (eddig se nagyon )Szeretnék érdeklődni kisgyerekes apukáktól, mi lenne a következő jó lépés autócsere terén?
Mazda 6 kombi vagy CX5? (csak benzin)
Legrosszabb esetben napi 40km ingázás be Bp-re pályán.Egyikben sem ültem még.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Villa7
tag
válasz anonymus89 #6757 üzenetére
Most ezt neked kell eldönteni, hogy SUV kell vagy kombi.
Belül kb ugyanaz. -
Pogifej
csendes tag
válasz anonymus89 #6757 üzenetére
Mivel nem írtál évjáratot. 2016-os M3-asban a hátsó TRW a legolcsóbb és leggagyibb verzió amit beépített a mazda. Elől a TRW tökéletesen okés.
Hátul berohad és be is szorulnak a pofák, az évi 2 karbantartás, zsírzás a minimum, az anyaghibás tárcsáról nem is beszélve. Tuti sok volt a reki, mert fű alatt féknyerget cserélt a gyár még a facelift előtt, mert az alkatrész kereskedőknél az újabb fajta betétet ajánlja mindegyik. Meg is szívtam a kintről rendelt betéttel, ott porosodik a garázsban. Ha érdekel mutatom a különbséget. -
őstag
válasz anonymus89 #6757 üzenetére
kisgyerekes apuka vagyok, CX5-ünk van
kényelmes bele tenni a gyereket, de ez úgy a gyerek 3 éves koráig szempont. a csomagtartó kisebb, ez is 3 éves koráig szempont (utána már úgysem hurcoltok mindent magatokkal)
nekem bejön a magas üléspozíció is“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
RAZR_v3
tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2008-as évjáratú Mazda 2 DE autóhoz angol, vagy magyar nyelvű kézikönyve van valakinek PDF-ben? Nagy segítség volna a jelenlegi német nyelvű papír alapú helyett. -
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
A MyMazda alkalmazásról jut eszembe, hogy nekem már hetek óta ez a "hiba" üzenet jön, ha az alkalmazásba belépve a karbantartás történet menüpontra kattintok (régebben szépen hozta a karbantartási jegyzőkönyveket):
Beszéltem a Emil Frey-el, szokás szerint nem voltak túl segítőkészek, de azt mondták náluk rendben van minden, én vagyok tulajdonosként regisztrálva, és ők látják a karbantartás történetet, ne náluk keressem a hibát.
Nálatok rendben megy a MyMazda app?
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz Pogifej #6760 üzenetére
A Tiéd már nem elektromos kézifékes?
Nekem 2015-ös 02. havi BM mazda 3.Privátban átküldöd mire gondoltál?
nagyon köszi!Villa7: igen megy is a dilemma mert valóban kényelmes magasabb ülésből kilépni, viszont ez most még nem probléma lehet 20 év múlva már máshogy fogom gondolni.
f4lcon: Előtte is mazdát használtál ha igen miben volt pozitívum egy SUV-ra lépés?
CX5-re annyit mondott az egyik autószerelő, hogy benzinből csak a 2.0-s verzió nézzem ha nézek ez mennyire valódi kijelentés vajon.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Villa7
tag
válasz anonymus89 #6766 üzenetére
2.5-es is jó.
-
őstag
válasz anonymus89 #6766 üzenetére
mi egy mk4 Clio-ról váltottunk, ha a direkt követőt nézem, de a Clio mellett nekem már korábban volt egy Kodiaq-om párhuzamosan.
a Kodiaq-hoz képest kicsi a CX5 főleg a hátsó lábtérben, de önmagában azért nem kicsi
a miénk 2.0 szívó benzin, talán azért jobb a 2,5-esnél, mert kevesebbet eszik 165 lóerő, 2WD - városba, országúton azért megfelelő ez is annak ellenére, hogy pörgetni kell a haladáshoz. de a 2,5-ösnek sincs eget rengető baja, szóval az is vehető, mi azért vettük ezt, mert piros kellett és ez volt elérhető (a miénk német, mert itthon akkor kb semmi nem volt)
a Kodiaq, meg az előtte lévő Tucson miatt a feleségem eleve emelt autót akart, én meg nem zárkóztam el így mi nem néztünk meg hatos Mazdákat, pedig alapjában véve az a forma jobban tetszik“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Pogifej
csendes tag
válasz anonymus89 #6774 üzenetére
Bocsi. Ez való az enyémbe:
A rugós lemez nélküli megy az újított nyeregbe. -
wwhy
veterán
válasz anonymus89 #6778 üzenetére
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
eldoble
aktív tag
válasz anonymus89 #6778 üzenetére
Köszi, kipróbálom.
-
tag
válasz anonymus89 #6778 üzenetére
Nalam 8.7.1 van fent es mukodik (iOS)
-
#TOTTI
őstag
-
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz Pogifej #6775 üzenetére
Túl is vagyunk rajta az enyém nem így néz ki hanem oválisabb.
Valamiért a jobb hátsó féknyereg el volt mozdulva picit és a külső betet jobban elkopott, kicsit szorult is a tárcsa forgása ez miatt. Szerencsére nem annyira, hogy belemarjon vagy megégjen.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
nyepi
tag
válasz anonymus89 #6785 üzenetére
Azért szokott félrekopni, mert belerohad a betét a kengyelbe. Remélem rendesen ki lett takarítva és pici zsírral összerakva. Akkor nem lesz vele gond.
-
eldoble
aktív tag
Köszi.
Volt egy hosszabb utam (300 km oda, 300km vissza), és a visszainduláskor kiírta ezt:
Battery management system malfunction
Az I-stop rendszer sem működött, villogott az I-stop felirat.
Indulni indított rendesen az akku.
Ez a hibaüzenet egészen hazáig megvolt, majd leállítottam és másnap reggel indult rendben és hibaüzenet is eltűnt, azóta se jött elő, pedig már több mint 1 hónapja történt.
Mi lehetett a baja? -
-
eldoble
aktív tag
De, másnap reggeltől meg már működik, 1,5 hónapja már hibátlan.
Mondták azt is, hogy ezek az autók már nem úgy töltenek mint a régiek és hiába a hosszú út, lehet, hogy a töltés vezérlés már egy ideje pont nem töltötte az akkut amikor leálltam, így gyenge akkuval indított és így bedobta ezt a hibát. -
WasabiTrsr
csendes tag
Sziasztok!
Mennyire vehetok a benzines mazda 3-asok ilyen 4-5 (talan 6) millios arsavban, 150-200k kilometerrel? Ez kb a 2015-2016-os szeria, ha jol latom 1.5 - 2.0 motorral.
Van valami extra koltseg ilyen korban? Eddigi kereseseim alapjan nincsen vezerles csere eloirva, cserebe az olajcsere intervallum amit lattam az 12 000 km.
Van valami olyan hibaja ezeknek autonak ami miatt otthagy valahol? Esetleg valami olyan hiba ami mindenkinel elejon ilyen korban?
Ezekben van tavolsagkoveto tempomat?
Gondolom a manualis valtos az ajanlott megbizhatosag szempontjabol.Szemlelteto peldany:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/3/mazda_3_sport_2.0_takumi_szervizkonyvnaviholtter-fxenonerinto-kkameraborbelso-20070743#sid=eaecd24a-fa49-4081-a779-c7ec312b215cA terv az lenne, hogy kb 3 evig hasznaljuk, kb 50k km-t. Agglomeracio bejaras (heti 1) es palyazas vegyesen.
Koszi
[ Szerkesztve ]
-
Villa7
tag
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Vehető, az extrásokba már minden földi jó van. Automata is megbízható.
Nyilván egy 10 éves, 200ezret futott kocsinál már bármi előjöhet.. -
addikt
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Teljesen rendben vannak. Nekünk van egy 2014-es, a legnagyobb kiadás egy váltószerviz volt rajta, de az is csak azért, mert a hülye osztrák nyugdíjas a hegyekben széttolta.
Azon kívül csak fékbetétet meg akkut cseréltünk az olaj+szűrők mellett 180000 km alatt. -
tobias88888
őstag
válasz WasabiTrsr #6796 üzenetére
Inkább 2.0-ás motorral ajánlott, az elvileg megbízhatóbb (plusz nyomatékban a 120L 4000ig ugyan az mint a 165L). Az új mazda már nem rozsdásodik jobban mint bármi más.
Nekem egy 2017es 2.0-a van augusztus óta 150e km. Féket teljesen cserélni kellett, mert kint állt 6 hónapot a kereskedésben, de ezen kívül semmi azóta se. Aksi feltöltött és az I-Stop is egyből ment. Pályán amúgy 130-140nél 7.0 körül eszik, nem a legjobb.
Ismertebb problémák:
- Tükör meg tud halni, főleg ha kocsimosás után nyitod csukod
- Váltó olajat elvileg 240e km után kellene cserélni, valójában érdemesebb ezt felezni a fórum alapján, mert sokkal jobb lesz a váltás (nálam is 1-2 néha akad)
- Kulcsnélküli nyitás katasztrófa
- HUD hajlamos repedni, de a kép nem megy el csak nem érzékeli az érintést (amit közlekedve nem használ az ember amúgy sem)
- Festés kifejezetten utálja a savat, jobban mint más kocsiknál
- Bose hangszórókat szídják (max rádiót hallgatok, nekem mindegy)Alap felszereltséget itt éred el (másold le mert majd törlöm): [link]
"Ezekben van tavolsagkoveto tempomat?" - Revolution Top-ban van csak, sima van a többiben (kivéve emotion)Az hogy milyen felszereltségű a kocsi, azt már nehezebb megállapítani. Sok volt a kérhető extra, így kb minden második kiírás rossz. Láttam már Revolution-t Challenge-ként feltéve, de most is van fent két "revolution top" ami max attraction. Szóval:
- Ha a műszerfalon középen fordulatszámmérő van (+ persze head-up display) -> Revolution, Revolution Top
- Ha a műszerfalon középen sebességmérő van -> Emotion, Challenge, Attraction
- Fényszóró állító tekerő bal oldalt -> Halogén -> Emotion, Challenge
- Ülésfűtés gomb középen -> Attraction, Revolution, Revolution Top (bár kérhető extra)
- Nincs Head Unit -> EmotionRevolution Top-ot a Revolution-tól nem tudom hogy különbözteted meg a hirdetésben (bőr kárpit kérhető extra, az nem segít).
Tolatókamerát, Android Auto / Carplay-t pár ezer forintból bele lehet amúgy tenni 1-1 óra alatt, ha van Head Unit. Visszakeresve találsz linkeket is. Emotion-t semmiképpen nem vennék ez miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6799 üzenetére
A Revo és Revo Top között pl az adaptív fényszóró is különbség, ha van AFS gomb, akkor tuti Revo Top.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest