- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz -Gabesz- #1687 üzenetére
Elég nagy kavar lehet ott. 2 literes volt gyárilag is és most is?
Nekem így alakul 6.-ban a fordulatszámom:
100km/h - 2500rpm
120km/h - 3000rpm
130km/h - 3250rpm
140km/h - 3500rpmEz persze mind a kilométeróra szerinti sebességnél, ami a valósághoz képst 7-tel mutat többet.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-Gabesz-
senior tag
válasz -Gabesz- #1687 üzenetére
Közben sikerült kideríteni miért nem stimmelnek a dolgok.
Az általam nézett Fl utáni 2.3-as autó teljesen rendben van. Arról van szó hogy a rafkós japcsik kicsit megvariálták az áttételeket. Benzinesekről van szó. Szóval 2.0-ás motorját vettem alapul, de mint kiderült azonos sebességnél 2.3-as többet forog 6-osban mint a 2.0. Ez van és ez csapott be engem is. Ezért gondoltam hogy mókolt lehet a 2.3-as váltója, de nem.Szóval Fl előtti 5 sebességes 2.0 és 2.3 esetén 1-3 fokozatig kicsit eltérnek az áttételek, viszont a 4. és az 5. az teljesen egyforma. Az 5. áttétel 0,76:1
Fl után kicsit komplikáltabb. A 2.3 motor esetén a 6. fokozat teljesen megegyezik az Fl előtti 5. fokozattal (0,76:1) (Ez számomra érthetetlen. minek akkor a hatodik??)
A 2.0 kivitel esetén viszont kicsit kitolták a 6. sebességfokozat áttételét, az Fl előtti 5. fokozathoz képest és így lett 0,68:1Így tehát összefoglalva a legkevésbé pörgős kivitel autópályán a faceliftes 6 sebességes 2.0. Ez 140km/h-nál pörög kb 3500-at. A szintén 6 sebességes faceliftes 2.3-as, valamint az 5 sebességes Facelift előtti 2.3-as és 2.0-ás utolsó fokozatukban ugyanannyit pörögnek, tehát 140km/h esetén kb. 3900-at.
Forrás: [link]
összefoglalva táblázatban:
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs