Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Gabesz-

    senior tag

    válasz -Gabesz- #1687 üzenetére

    Közben sikerült kideríteni miért nem stimmelnek a dolgok.
    Az általam nézett Fl utáni 2.3-as autó teljesen rendben van. Arról van szó hogy a rafkós japcsik kicsit megvariálták az áttételeket. Benzinesekről van szó. Szóval 2.0-ás motorját vettem alapul, de mint kiderült azonos sebességnél 2.3-as többet forog 6-osban mint a 2.0. Ez van és ez csapott be engem is. Ezért gondoltam hogy mókolt lehet a 2.3-as váltója, de nem.

    Szóval Fl előtti 5 sebességes 2.0 és 2.3 esetén 1-3 fokozatig kicsit eltérnek az áttételek, viszont a 4. és az 5. az teljesen egyforma. Az 5. áttétel 0,76:1

    Fl után kicsit komplikáltabb. A 2.3 motor esetén a 6. fokozat teljesen megegyezik az Fl előtti 5. fokozattal (0,76:1) (Ez számomra érthetetlen. minek akkor a hatodik??)
    A 2.0 kivitel esetén viszont kicsit kitolták a 6. sebességfokozat áttételét, az Fl előtti 5. fokozathoz képest és így lett 0,68:1

    Így tehát összefoglalva a legkevésbé pörgős kivitel autópályán a faceliftes 6 sebességes 2.0. Ez 140km/h-nál pörög kb 3500-at. A szintén 6 sebességes faceliftes 2.3-as, valamint az 5 sebességes Facelift előtti 2.3-as és 2.0-ás utolsó fokozatukban ugyanannyit pörögnek, tehát 140km/h esetén kb. 3900-at.

    Forrás: [link]

    összefoglalva táblázatban:

Új hozzászólás Aktív témák