Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz r-chee #15774 üzenetére

    A PJ gyárilag 6 ezernél 45-50km/h-val megy, 7 ezernél 60km/h, 8 ezernél 70-75km/h, 9 ezernél 85km/h. Persze picit a görgők is kopottak és a szíj is csere érett, hidegen indulásnál, teljes gázon, ahogy nyit a kuplung, megcsörren picit a hajtásnál.

    ui.: Annyit még észrevettem hogy 40km/h alatt nincs benne nagy erő, persze megindul, nagyon is, de egy Jog/Dio simán odaverne, inkább olyan 45-től húz igazán, vagy ha adok egy teljes gázt akkor 30 után elkezdi szedni a lábát, de akkor folyamatosan lepörög 8,5-9 ezret is, ami nekem picit sok.

    Akkor úgy érzed menetteljesítményre hogy a gyári fojtott hengeres levegőtől sokkal jobb? 50-es vizes DD/PJ-hez szinthez hogy lehetne hasonlítani? Fogyasztása hogy van, mert a gyári karbis vizes, állandó 8 ezres fordulaton hajtva (ott tol igazán) 4 litert megeszik. Ha bejárattad majd érdekelne pár dolog, addig meg még ugye változik ez-az.

    Persze ilyen téren a költségeket inkább nem szoktuk említeni, én is azt mondanám hogy eddig már majdnem egy vadi új Gilera Stalker ára van benne, és a kereskedő beszámolná 200k-ba úgy hogy nem is látta (először mondjuk azt sem tudta hogy az MC4/Power-ból volt PJ és azt mondta hogy biztos MC3-as), szóval röhej. Mondjuk akárki akármit mond, megéri újat venni, persze nem ilyen vizes 600 ezer forintos motort, de egy vadi őj olasz levegősbe, amiért 400k-t kérnek, míg belemegy annyi amennyi ebbe van (15 ezer km) az elég sok idő, nekünk biztos lenne 8-9 év is. Amióta megvan, azóta túl vagyunk a 850km-en is, ha jól tartja magát, kap majd egy Malossi Multivar 2000-et, meg nehezebb görgőket hogy ne pörögjön ennyire.

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák